Вісник проблем біології і медицини, 2024, Випуск 2 (173), додаток
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини, 2024, Випуск 2 (173), додаток за Ключові слова "computer technologies"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Препарати та муляжі у викладанні морфологічних дисциплін: необхідність чи рудимент(Вісник проблем біології і медицини – Вип. 2 (173), 2024) Олексієнко, Владислав Віталійович; Білаш, Сергій Михайлович; Проніна, Олена Миколаївна; Донченко, Світлана Владиславівна; Олійніченко, Ярина Олександрівна; Коптев, Михайло Миколайович; Пирог-Заказникова, Ангеліна Валеріївна; Кононов, Богдан Сергійович; Мамай, Олександр ВолодимировичСучасні технології все більше впроваджуються в навчальний процес у вищих навчальних закладах. Це пришвидшує вивчення тем, вдосконалює індивідуальні здібності та знання здобувачів освіти і підвищує престиж навчального закладу. Але частка класичних методик залишається все ще високою, що вказує на те, що вони залишаються такими ж ефективними. Але чи так це? Автори даної статті провели дослідження на тему використання у навчальному процесів препаратів кісток, органів та їхніх муляжів на заняттях по анатомії та оперативній хірургії. Проведено аналіз знань студентів, їхнє розуміння будови організму людини та зацікавленість у предметі в цілому. Modern technologies are increasingly introduced into the educational process in higher educational institutions. This speeds up the study of topics, improves the individual abilities and knowledge of students and increases the prestige of the educational institution. But the share of classical methods is still high, which indicates that they remain as effective. But is it so? The authors of this article conducted a study on the topic of the use of bone preparations, organs and their dummies in the educational process in classes on anatomy and operative surgery. An analysis of students' knowledge, their understanding of the structure of the human body, and their interest in the subject as a whole was conducted