Кафедра дитячої терапевтичної стоматології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра дитячої терапевтичної стоматології за Ключові слова "378.12/.147:614.25"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль викладача вищої школи у формуванні свідомості майбутнього лікаря(Полтавський державний медичний університет, 2023) Павленкова, Оксана Сергіївна; Каськова, Людмила Федорівна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Коваленко, Вікторія Сергіївна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Коваленко, Виктория Сергеевна; Pavlenkova, O. S.; Kaskova, L. F.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Kovalenko, V. S.Визначення ролі викладача у забезпеченні якості професійної підготовки здобувачів вищої освіти має важливе значення у будь-якій сфері, а особливо в медицині. Перш за все, викладач вищої медичної школи несе надважливу місію – становлення нового покоління лікарів, відповідальних за збереження здорового суспільства та нації, адже в сучасних реаліях й соціально-економічних умовах здоров'я найголовніше. Для досягнення мети були проаналізовано літературу та публікації на схожі теми. Викладач, який чітко розуміє свою місію, особисту відповідальність за знання та вміння здобувача, безперервно прагне підвищувати свій професійний та особистісний рівень, зможе досягти високих педагогічних цілей. Формування майбутнього фахівця тісно пов'язане з набуттям ним теоретичних знань та практичних навичок, які в нього закладають викладачі. На нашу думку, обрання майбутньої професії та рівень навчання, значною мірою залежать від авторитету викладача, його манері викладання, здатності зацікавити своїм предметом, вмінням постійно підтримувати інтерес. Тобто, викладач має володіти якостями: домінантні (гуманність, інтелігентність, чесність, гідність) та периферійні (привітність, мудрість, почуття гумору). Головними особливостями педагогічного процесу є співробітництво викладача і студентів, спрямоване на досягнення єдиної мети і нерозривність процесів навчання та виховання. Згідно зі статтею 41 Закону України «Про вищу освіту» навчально-виховний процес у вищих навчальних закладах – це система організаційних і дидактичних заходів, спрямованих на засвоєння відповідної освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми та забезпечення патріотичного, морального, духовного, естетичного і фізичного розвитку особи. Не викликає сумніву, що вища школа повинна створити всі умови для навчання майбутніх фахівців, які б забезпечили можливість для формування і становлення їх професійну свідомості.