Кафедра дитячої терапевтичної стоматології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра дитячої терапевтичної стоматології за Ключові слова "378.14"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ставлення майбутніх стоматологів до застосування різних методів викла дання дитячої терапевтичної стоматології(Полтавський державний медичний університет, 2022) Каськова, Людмила Федорівна; Янко, Наталія Валентинівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Новікова, Світлана Чеславна; Андріянова, Ольга Юріївна; Kaskova, L. F.; Yanko, N. V.; Vashchenko, I. Yu.; Novikova, S. Ch.; Andriianova, O. Yu.В умовах пандемії COVID-19 і війни в Україні освітній процес зазнав кардинальних змін. Метою дослідження стало вивчення ставлення студентів до різних методів викладання навчального матеріалу, які вони вважають максимально корисними.Анкетування було проведено серед 401 студента 3-5 курсів міжнародного факультету ПДМУ, які навчались українською й англійською мовами. Було проведено анкетування із запитаннями щодо со-ціально-демографічних факторів і вподобань різних методів викладання дитячої терапевтичної стома-тології. Методи викладання включали лекцію з презентацією Power Point (PP), традиційну лекцію, метод клінічних випадків (case study), роботу в цілій студентській групі, звичайне й контрольне опитування, дискусію в невеликій групі, відеоматеріали, проблемне навчання (problem basic learning-PBL) і рольові ігри. Відповіді враховували на основі 4-бальної шкали й об’єднали в групи схвальних і несхваль-них відповідей. Результати було оброблено за допомогою MS Excel.Чоловіки частіше жінок віддавали перевагу методу сase study, роботі в невеликих групах і PBL, проте статистично вірогідно чоловіки-студенти вподобали лише метод сase study (р<0,01). Жінки частіше чоловіків віддавали перевагу PP, звичайним лекції й опитуванню, роботі в цілій групі й рольовим іграм, проте статистично вірогідно жінки вподобали лише PP (р<0,01). Більше половини студентів визнали майже всі методи навчання ефективними, проте найгірше студенти оцінили рольові ігри, на нашу думку, через необізнаність із цим методом навчання. Студенти, які навчалися українською мовою, краще оцінили PBL, відеоматеріали, контрольне й звичайне опитування. Студенти, які навчалися англійською мовою, краще сприймали рольові ігри, роботу в невеликих групах, звичайну лекцію й PP-презентацію. Виявлено взаємозв’язок між статтю й уподобаннями студентів, мовою навчання й оцінкою ефективності різних методів викладання. Майбутнє дослідження має оцінити, як змінюється ставлення студентів до різних методів викладання з 2 до 5 курсу.