Кафедра дитячої терапевтичної стоматології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра дитячої терапевтичної стоматології за Ключові слова "378.147:61"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання принципів та технологій індивідуального навчання у підготовці майбутніх стоматологів(Івано-Франківський національний медичний університет, 2023-09) Ващенко, Ірина Юріївна; Каськова, Людмила Федорівна; Янко, Наталія Валентинівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Моргун, Наталія АнатоліївнаОдним з перспективних напрямків у вищому медичному освітньому процесі є впровадження технологій індивідуального навчання (ТІН). Використання ТІН дозволяє суттєво вплинути на якість учбового процесу здобувачів освіти (ЗО) за спеціальністю 221 «Стоматологія» та зробити його більш доступним. Першочерговим завданням медичних закладів вищої освіти є підвищення якості індивідуальної освіти ЗО, окреслення їх персональної траєкторії навчання та формування їх професійних компетентностей.Документ Самостійна робота та її роль у навчальному процесі в закладах вищої освіти медичного спрямування(Івано–Франківський національний медичний університет, 2023-09-22) Хміль, Олена Всеволодівна; Каськова, Людмила Федорівна; Хміль, Дмитро Олександрович; Садовські, Марина Олександрівна; Янко, Наталія Валентинівна; Новікова, Світлана ЧеславнаСамостійна робота у закладах освіти завжди була важливим компонентом освітнього процесу в медичних закладах освіти України. Цей вид навчальної роботи забезпечує якісний взаємозв’язок між елементами колективної та індивідуальної навчальної діяльності здобувачів освіти, який може проводитися в аудиторний та позааудиторний час без наявної участі викладача, але під його пильним контролем і керівництвом. Процес регулярного отримання нових знань формує постійну потребу в самостійній роботі поза рамками відведеного на аудиторну роботу часу. Посилення й розширення ролі самостійної роботи здобувачів освіти не тільки веде до зростання її обсягу, а ще й відчутно змінює взаємовідносини між викладачами та здобувачами освіти як рівноправними суб’єктами навчального процесу. Тобто, саме це привчає здобувачів освіти власноруч вирішувати як організаційні питання, так і питання планування та контролю за навчанням, що, у свою чергу, сприяє вихованню відповідальності й самостійності, як одних з найважливіших рис характеру особистості.