Кафедра дитячої терапевтичної стоматології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра дитячої терапевтичної стоматології за Ключові слова "378.147:61-057.875"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Студентський науковий гурток як важливий чинник формування професійних компетенцій майбутнього лікаря(Громадська наукова організація "Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління", 2023) Хміль, Олена Всеволодівна; Каськова, Людмила Федорівна; Хміль, Дмитро Олександрович; Новікова, Світлана Чеславна; Сілкова, Олена Вікторівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Амосова, Людмила Іванівна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Хмиль, Дмитрий Александрович; Новикова, Светлана Чеславна; Уласевич, Лариса Павловна; Амосова, Людмила Ивановна; Khmil, O. V.; Kaskova, L. F.; Khmil, D. O.; Novikova, S. Ch.; Silkova, O. V.; Ulasevych, L. P.; Amosova, L. I.Науково-дослідницька робота завжди була і залишається важливою частиною підготовки висококваліфікованих спеціалістів у галузі охорони здоров’я. Тому одним із напрямків якісної професійної освітньої діяльності є залучення здобувачів освіти до наукової й дослідницької діяльності, котра змогла б задовольнити потреби майбутніх фахівців в отриманні та набутті якісних теоретичних знань та спеціальних професійних навичок. Саме цей вид діяльності надає можливість здобувачам освіти продемонструвати особистий світогляд та інтелектуальні здібності, самостійно провести цілий ряд досліджень, потім їх системно обґрунтувати і офіційно зробити власні наукові висновки щодо отриманих результатів. Отже, науково-дослідницька діяльність розвиває в майбутніх спеціалістів потребу в оволодінні додатковими фаховими знаннями та вміннями, активує їх творче мислення, а також сприяє відповідальності й вмінню відстоювати власну точку зору. Дослідницька наукова діяльність студентських наукових гуртків медичних університетів максимально сприяє якісному оволодінню спеціальними професійними вміннями та компетенціями, суттєво поглиблює теоретичні знання, впливає на коректність проведення наукової дискусії, а також на формування фахових знань й практичних навичок майбутніх лікарів, на спроможність застосовувати їх у своїй подальшій лікувальній практиці. Широке заохочення здобувачів освіти до науково-дослідницької діяльності у медичних ЗВО забезпечує більш якісну5 підготовку конкурентоспроможних і висококваліфікованих лікарів-спеціалістів, які прагнуть до фахової самостійності, професійного самоствердження та самовдосконалення. Науково-дослідницька робота також впливає на якість професійної підготовки у ЗВО, максимально поглиблює професійно-орієнтовані знання здобувачів освіти, їх вміння й мануальні навички, спонукає до підвищення своїх фахових компетенцій, мобілізує індивідуальні можливості, вмотивовує до постійної самоосвіти.