Кафедра дитячої терапевтичної стоматології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра дитячої терапевтичної стоматології за Ключові слова "378.614.253.1:616.314"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні аспекти практичної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів(Полтавський державний медичний університет, 2022) Каськова, Людмила Федорівна; Новікова, Світлана Чеславна; Хміль, Олена Всеволодівна; Янко, Наталія Валентинівна; Моргун, Наталія Анатоліївна; Ващенко, Ірина Юріївна; Kaskova, L. F.; Novikova, S. Ch.; Khmil, O. V.; Yanko, N. V.; Morgun, N. A.; Vashchenko, I. Yu.Важливим і одним із головних напрямів у сфері вищої медичної освіти є необхідність значного посилення практичного аспекту підготовки майбутніх лікарів за збереження належного рівня теоретичних знань. Метою дослідження стало вивчення ставлення здобувачів освіти до опанування практичних навичок на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології із застосуванням симуляційних технологій. Проведено анкетування серед 137 студентів 4-5 курсів стоматологічного факультету Полтавського державного медичного університету (ПДМУ). Опитування було добровільним і проводилося за розробленою на кафедрі анкетою. Анкета містила десять запитань, а відповіді враховували суб’єктивні по- чуття студентів на дане запитання, а саме: впливає позитивно/ так (%), впливає негативно/ ні (%), ніяк не впливає (%), важко відповісти (%). За результатами проведеного анонімного анкетування, у 95,62% осіб, які проходили опитування, було позитивне ставлення до проведення практичних занять у фантомному класі, а 93,43% вважають, що потрібно організовувати симуляційні класи в медичних ЗВО на кафедрах стоматологічного профілю. 2,92% і 5,11% опитуваних важко відповісти на ці запитання, але жоден зі здобувачів освіти не бачить негативного впливу на навчальний процес наявності на кафедрах симуляційних класів. Перевагами симуляційного навчання і викладачі, і здобувачі освіти вважають саме неодноразове повторення спроб при опануванні певної практичної маніпуляції; при анкетуванні позитивно відповіли на це запитання від 97,08% до 99,3%. Застосування сучасних технологій симуляційного навчання в медичних закладах вищої освіти, особливо на стоматологічних кафедрах, сприяє підвищенню якості освітнього процесу й дозволяє опанувати необхідні в подальшій роботі практичні навички. Здобувачі освіти позитивно оцінили опановані в симуляційному класі практичні навички, які позитивно впливають в подальшому навчанні на стоматологічних кафедрах і на прийомі пацієнтів, та вважають необхідним використовувати симуляційні класи, які дозволяють не тільки засвоїти й відпрацювати практичні маніпуляції, а і формують клінічне мислення майбутніх лікарів-стоматологів.