Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини за Ключові слова "378:616-092"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу при вивченнi патоморфології(ТНМУ, 2021) Бабенко, Вікторія Ігорівна; Совгиря, Світлана Миколаївна; Винник, Наталія Іванівна; Ніколенко, Дмитро Євгенійович; Филенко, Борис Миколайович; Ройко, Наталія Віталіївна; Bаbenko, V. I.; Sovhyriа, S. M.; Vynnyk, N. I.; Nikolenko, D. Ye.; Fylenko, B. M.; Royko, N. V.Мета роботи – висвітлити основні способи забезпечення оптимального засвоєння студентами матеріалу з дисципліни патоморфологія як основи клініко-морфологічної діагностики. У статті обгрунтована концепція матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення навчання здобувачів вищої освіти на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом у світлі сучасних вимог інтеграції в європейські та світові освітні структури. Насамперед це практично-орієнтоване навчання, що дозволяє досягти розвитку клініч¬ного мислення на основі знань патоморфологічних показників. Однією із важливих умов навчання є напрямок, який визначає професійну компетентність майбутніх фахівців – базовий рівень, прагнення до подальшої самоосвіти, аналітичне мислення, узагальнення наявної інформації, уміння прогнозувати і вирішувати нештатні ситуації тощо. Важливим моментом є сучасне навчання студентів з впровадженням таких іннова¬ційних технологій, як: комп’ютерні віртуальні програми-тренінги з патоморфології, відеофільми, мультимедійні лекції, технічне обладнання робочих місць студентів у навчальних кімнатах. Особливих вимог по¬требують уміння студентів працювати з гістологічним матеріалом, який використовуються в постановці остаточного діагнозу. Клініко-морфоло¬гічна ерудиція особливо важлива в практиці кожного сучасного лікаря, і глибокі знання потоморфологічних процесів повинні займати провідне місце в його активі для вирішення професійних обов’язків в сфері ме¬дичного обслуговування. Лише при повноцінній констеляції навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу при вивчення патоморфології можливо забезпечити підготовку висококваліфікованого, конкурентоспроможного лікаря.