Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини за Ключові слова "378.147"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Students’ self-studying as a key element of distance learning(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Vynnyk, N. I.; Sovhyria, S. M.; Proskurnya, S. A.; Zadvornova, A. P.; Babenko, V. I.; Винник, Наталія Іванівна; Совгиря, Світлана Миколаївна; Проскурня, Сергій Анатолійович; Задворнова, Анна Петрівна; Бабенко, Вікторія ІгорівнаThe paper presents the current views on enhancing the skills and abilities of students’ self-studying and training of specialists capable of creative activities, taking into account the current requirements and conditions of distance learning, the methods of its effective organization as an integral part of the educational environment. In recent decades, the problem of organizing students’ self-studying has been an issue for educators, psychologists, and methodologists. Currently, the main goal of higher educational institutions is to form a creative personality of a future professional, capable of self-development, self-education. Consequently, the students’ self-studying is tending to be considered one of the main elements of the educational process in higher education in training of a contemporary profession-oriented active individual. The authors emphasize that the appropriate organization of students’ self-studying enables the improvement the quality of theoretical training, enhancement the practical skills, development of clinical thinking and the ability to professional continuous education.Документ Використання дистанційного навчання як вимушеного освітнього варіанту в сучасних умовах(Полтавський державний медичний університет, 2022) Грінько, Руслана Миколаївна; Совгиря, Світлана Миколаївна; Задворнова, Анна Петрівна; Проскурня, Сергій Анатолійович; Прилуцький, Олексій КостянтиновичОсвіта майбутніх лікарів є питанням, потребуючим постійного обговорення, розгляду та нововведень як технологічних так і інформаційних, для удосконалення процесу навчання. Багато років студенти медики вимушені базувати більшу частину своїх знань на літературних джерелах, яких явно недостатньо для формування повної уяви про будову тіла людини та функціональну активність організму. З настанням пандемії COVID-19 та війною освіта почала шукати нових методів навчання та ефективної візуалізації матеріалу.В даній публікації ми освітлюємо проблеми, з якими зіштовхнулися всі навчальні заклади планети, спочатку у зв’язку з пандемією коронавірусної інфекції, а далі виключно освіти в Україні по причині повномасштабного вторгнення російської армії. Поки технології візуалізації розвивались, нових та сучасніших етапів розвитку досягла дистанційна робота, як з пацієнтами в закладах так і зі студентами, а з моменту пандемії при необхідності продовження навчання їх об’єднання стало запорукою успішного продовження роботи та наданні освітніх послуг. Прихід війни під час пандемії змусив тимчасово припинити навчальний процес, для адаптації перед новим, повністю мобільним стартом. В даній роботі нами проаналізовано переваги та недоліки найбільш поширених освітніх платформ. Це необхідно для того, щоб кожен сучасний медичний учбовий заклад та його професорсько-викладацький склад самостійно обирав освітню платформу враховуючи потреби, технічні можливості кафедр та особисті уподобання всіх учасників освітнього процесу.Документ Порівняльний аналіз успішності студентів під час дистанційного навчання і традиційної форми освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Филенко, Борис Миколайович; Ройко, Наталія Віталіївна; Старченко, Іван Іванович; Проскурня, Сергій Анатолійович; Прилуцький, Олексій Костянтинович; Филенко, Борис Николаевич; Ройко, Наталия Виталиевна; Старченко, Иван Иванович; Проскурня, Сергей Анатольевич; Прилуцкий, Алексей Константинович; Filenko, B. M.; Roiko, N. V.; Starchenko, І. І.; Proskurnia, S. A.; Prylutskyi, О. К.Дистанційна освіта позиціонується як ефективна система безперервного професійного зростання та може найбільш адекватно і гнучко реагувати на потреби суспільства. Проте, така форма навчання не знайшла широкого поширення при підготовці медичних фахівців. Метою дослідження був аналіз успішності студентів під час дистанційного навчання у порівнянні з традиційною формою освіти. Матеріалом дослідження стали оцінки здобувачів вищої освіти медичних факультетів під час дистанційного навчання, а також дані успішності студентів до запровадження карантину. Для порівняння були використані оцінки студентів за аналогічні періоди 2018-2019 навчального року. Під час відеоконференцій за допомогою платформи Zoom науково-педагогічні працівники проводили викладання тем з використанням мультимедійних презентацій. Контроль знань проводили на платформі Google classroom з використанням тестових завдань різних рівнів складності. Аналіз успішності студентів показав, що студенти гірше засвоювали навчальний матеріал у «режимі он-лайн». Порівнюючи з успішністю студентів за аналогічні періоди попереднього навчального видно, що успішність студентів під час дистанційного навчання знизилась у порівнянні з аналогічним періодом попереднього навчального року. Тому постає декілька питань: з чим це пов’язано та чи можливе повноцінне навчання в онлайн режимі при вивченні патоморфології. Оскільки в таких умовах вища медична освіта опинилася вперше, то чітко відповісти на поставлені питання можливо лише у разі багатофакторного аналізу академічної успішності студентів. Таким чином, у короткому огляді дистанційного навчання та аналізі успішності студентів можна прийти до висновку, що на даному етапі така форма отримання знань не забезпечує повноцінне навчання з патоморфології.