Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини за Ключові слова "378.147:61"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Самостійна робота в системі вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Филенко, Борис Миколайович; Ройко, Наталія Віталіївна; Старченко, Іван Іванович; Черняк, Валентина Володимирівна; Проскурня, Сергій АнатолійовичВ статті розглядається значення самостійної роботи в системі вищої медичної освіти, форми її проведення та методи контролю. Самостійна робота здобувачів освіти призначена не лише для оволодіння знаннями з окремої дисципліни, але й для формування навичок самостійної роботи взагалі, у навчальній, науковій, професійній діяльності, здатності приймати на себе відповідальність, самостійно вирішувати проблеми, знаходити конструктивні та оптимальні рішення у кризових ситуаціях, тощо. Специфічними принципами організації самостійної роботи є принципи інтерактивності навчання, розвитку інтелектуального його потенціалу, забезпечення цілісності та безперервності дидактичного циклу навчання. Самостійна робота студентів є одним з найважливіших елементів навчання та виховання в закладі вищої медичної освіти. Застосовування сучасних технологій самостійної роботи студентів із залученням електронних підручників, мультимедійних лекцій та інших засобів показують, що вони дозволяють здобувачам освіти досягати високого рівня знань і формувати у них рівень компетенцій, які необхідні для ефективного здійснення майбутньої професійної діяльності лікаря. Правильна організація самостійної роботи в сучасних умовах має вирішальне значення для створення психологічних та педагогічних умов розвитку інтелектуальної ініціативи, пізнавальної самостійності у навчальній діяльності та формуванні конкурентоспроможності й інших рис особистості майбутнього лікаря. Інтеграція традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій дозволяє суттєво підвищити якість професійної медичної підготовки.