Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 23, вип. 4 (84)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 23, вип. 4 (84) за Ключові слова "612.85:616.314-085"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Перешкоди отримання медичної та стоматологічної допомоги у пацієнтів із втратою слуху(Полтавський державний медичний університет, 2023) Соколова, Ірина Іванівна; Стасюк, Олексій Анатолійович; Sokolova, I. I.; Stasiuk, O. A.У статті представлено актуальні проблеми, що виникають при комунікації пацієнтів із вадами слуху та лікарями, зокрема лікарями-стоматологами. Щороку в світі зростає кількість людей з порушеннями слуху. В Україні не існує точної статистичної інформації відносно людей з депривацією слуху. Пацієнти із депривацією слуху, намагаючись отримати доступ до медичної та стоматологічної допомоги слуху стикаються з багатьма перешкодами, пов’язані з мовним бар’єром. У цьому огляді літератури висвітлені основні причини та перешкоди які виникають у осіб із вадами слуху на шляху отримання медичної та стоматологічної допомоги та медичних працівників при наданні такої допомоги. Ця стаття має на меті зробити медичних працівників більш обізнаними про особливості, потреби глухих пацієнтів, які необхідно враховувати при наданні медичної та стоматологічної допомоги хворим із порушеннями слуху. Якість надання медичної допомоги залежить від взаємодії пацієнта та лікаря. Глухі люди здебільшого використовують мову жестів для спілкування, через що стикаються зі значними перешкодами, намагаючись отримати медичні, зокрема стоматологічні послуги. Здоров'я ротової порожнини дітей та дорослих із вадами слуху є досить чутливим питанням, які мало хто досліджував. Люди із вадами слуху частіше потребують стоматологічної допомоги, проте рідко за нею звертаються через комунікативні бар’єри. Підготовка лікарів, зокрема лікарів-стоматологів до роботи з глухими пацієнтами та сім’ями, які спілкуються мовою жестів, відкриває багато можливостей для покращення комунікації під час прийому та надання якісної медичної допомоги.