Кафедра медицини катастроф та військової медицини
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра медицини катастроф та військової медицини за Ключові слова "378.001.1"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні питання підготовки офіцерів запасу медичної служби в сучасних умовах воєнного стану(Полтавський державний медичний університет, 2023-03-30) Герасименко, Сергій Давидович; Колачинський, Віталій Гнатович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Малинський, Олександр Юрійович; Литвиненко, Микола ІвановичВисвітлено сутність і нові підходи в підготовці офіцерів запасу медичної служби для Збройних Сил України в сучасних умовах воєнного стану. Удосконалення підготовки офіцерів запасу медичної служби забезпечить випуск висококваліфікованих фахівців, які володіють фундаментальними знаннями і необхідними практичними навичками.Документ Використання симуляційних технологій у вивченні модуля “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” здобувачами вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03-25) Шепітько, Костянтин Володимирович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Кульпінов, Олексій Олександрович; Shepitko, K. V.; Hordiienko, L. P.; Kulpinov, O. O.Висвітлено впровадження й переваги симуляційного навчання у вивченні модуля “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях”. Нові підходи до медичної освіти полегшать здобувачам опанування практичних навичок із дисципліни й підвищать якість їхньої професійної підготовки.Документ Технології практико-орієнтованого навчання майбутніх парамедиків на кафедрі медицини катастроф та військової медицини(МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, ТОВ "АСМІ", 2022) Гордієнко, Людмила Петрівна; Кока, Володимир Миколайович; Полив'яна, Олександра АнатоліївнаУ збірнику опубліковані статті, присвячені питанням застосування у закладах вищої освіти інноваційних методів і прийомів організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти; впровадження у систему освіти новітніх технологій та технічних засобів навчання, науково-методичного супроводу; розвитку та вдосконалення дистанційних технологій у навчальному процесі; використання досвіду зарубіжних медичних закладів як складової реформування вищої медичної освіти з метою досягнення високого рівня професійної компетентності лікарів. Розкрито сутність і переваги використання практико-орієнтованих технологій, зокрема симуляційного навчання, у підготовці парамедиків. Нові підходи до медичної освіти підвищують інтерес до процесу навчання істали важливою частиною підвищення професійної майстерності.Документ Універсалізація підходів до оцінювання якості провадження освітньої діяльності на основі галузевого індексу оцінювання діяльності закладів вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2023-03-30) Карамишев, Дмитро Васильович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Кундій, Жанна Петрівна; Полив'яна, Олександра Анатоліївна; Кока, Володимир МиколайовичУ ролі концептуальної моделі запропоновано універсальну модель STEPS, що передбачає оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти за чіткими критеріями в межах п’яти категорій оцінювання.