Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії за Ключові слова "378.147:378.12"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі аспекти підвищення фахової майстерності викладача(Івано-Франківський національний медичний університет, 2023-09-22) Волошина, Людмила Іванівна; Скікевич, Маргарита ГеоргіївнаВикладачі клінічних кафедр медичних вишів отримують професію лікаря, упродовж життя набувають теоретичні та прикладні знання, які використовують у своїй педагогічній діяльності. Однак, слід зазначити, що поняття гарний професійний лікар не тотожне поняттю гарний викладач. Ми пов’язуємо це із тим, що педагогічні знання й прийоми викладач опановує самостійно, якщо в нього є висока мотивація до самовиховання та різнобічної самоосвіти. Отже, стосовно фахової майстерності усе зрозуміло, а педагогічної є низка проблем. Психолого-педагогічна культура має зростати з кожним роком, однак, це вимагає неабияких зусиль - час, пошук та відвідування сертифікованих тренінгів, оволодіння основами педагогічного моделювання, адаптація та застосування нових елементів та методик викладання дисципліни тощо. Не слід забувати й про особистісні якості та здібності викладача.Документ Формування конкурентоспроможного викладача закладу вищої освіти і умовах сьогодення(Івано-Франківський національний медичний університет, 2023-09-22) Локес, Катерина Петрівна; Ставицький, Станіслав Олександрович; Стебловський, Дмитро Валерійович; Аветіков, Давид СоломоновичОднією з головних умов відповідності сучасним вимогам викладача вищого медичного навчального закладу є постійне підвищення його компетентності. Причому, на сучасному етапі необхідно звертати увагу не тільки на підвищення якості опанування hard skills, які є необхідними професійними вимогами для професорського-педагогічного складу. Але й слід звертати ретельну увагу на формування та оптимізацію soft skills, які обумовлюють собою вміння працювати в команді; критичне мислення; лідерські якості; креативність; вміння дотримуватися дедлайнів; відповідальність та дисциплінованість. Тож тільки поєднання високоефективних професійних та гнучких якостей викладача можуть призвести не тільки до формування, але й до постійного розвитку конкурентоспроможного спеціаліста, якість роботи якого, в кінцевому результаті призведе до розвитку системи охорони здоров’я в цілому.