Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2 за Ключові слова "378.001.1"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування інноваційних методів навчання на кафедрі педіатрії № 2(Полтавський державний медичний університет, 2022) Танянська, Світлана Михайлівна; Коленко, Ірина Олексіївна; Кузьменко, Наталія Валентинівна; Танянська, Валерія ЄвгеніївнаВимоги, зумовлені вступом нашої країни до єдиного європейського і світового простору й реформуванням сис теми медичної освіти, ставлять перед викладачами складні завдання щодо підготовки майбутніх фахівців [1]. Провідна мета такої підготовки – формування спеціаліста з якісною теоретичною й практичною підготовкою, який досконало володіє своєю спеціальністю. Це зумовлює впровадження в навчальний процес нових форм і методів навчання, що сприяють його інтенсифікації, стимуляції в студентів мотивації до навчання, формуванню в майбут ніх спеціалістів навичок самостійної й творчої роботи. Але в умовах запровадженого карантину через пандемію COVID-19 постали нові вимоги до навчання здобувачів вищої освіти як майбутніх фахівців [2;6]. У зв’язку з цим зросла необхідність використання новітніх дистанційних технологій у проведенні практичних занять, підготовці й проведенні лекцій зі здобувачами вищої освіти із застосуванням сучасних технологій навчання [2;4].Документ Медіаграмотність як складова «soft skills» здобувача вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Кузьменко, Наталія Валентинівна; Петров, Євген Євгенович; Бурмак, Юрій ГригоровичАктуальність. У сучасних умовах освітнього простору невідʼємною складовою навчального процесу став компетентнісно орієнтований підхід [1]. Цей принцип навчання базується на переорієнтації освітньої системи з надання знань і опанування вмінь і навичок до формування компетентних особистостей, здатних використовувати набутий досвід в умовах, що швидко змінюються, спроможних до самонавчання впродовж усього життя. Поняття "компетентності" виходить за межі традиційної схеми "знання-уміння-навички» і передбачає здатність спеціаліста певної сфери діяльності використовувати в конкретній ситуації знання й уміння, навчальний і життєвий досвід, оволодіння методами пошуку й обробки необхідної інформації, бачити проблеми і способи їх розв’язання, само ефективність, а також розуміння необхідності навчатися впродовж усього життя