Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (156)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (156) за Ключові слова "378:614.25"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Симуляційні технології в сучасному освітньому процесі підготовки майбутніх лікарів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Кудря, Ірина Павлівна; Кулішов, Сергій Костянтинович; Третяк, Наталія Григорівна; Кудря, Ирина Павловна; Кулишов, Сергей Константинович; Третяк, Наталья Григорьевна; Kudrya, I. P.; Kulishov, S. K.; Tretiak, N. G.Метою роботи був аналіз значимості симуляційних технологій в сучасній освітній підготовці майбутніх лікарів. Симуляційні технології навчання та оцінки практичних навичок, умінь і знань засновані на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації або окремо взятої фізіологічної системи. З цією метою можуть використовуватися біологічні, механічні, електронні та віртуальні (комп’ютерні) моделі. Важливою частиною симуляційного навчання є дебрифінг. Цей вид діяльності активує рефлексивне мислення у студентів-медиків, забезпечує зворотний зв’язок для оцінки якості виконання завдання, закріплення отриманих навичок та знань. Отже, симуляційне навчання має такі позитивні характеристики як – клінічний досвід у віртуальному середовищі без ризику для пацієнта, особливо при відпрацюванні інвазивних діагностичних та лікувальних маніпуляцій; тренінги в зручний час, незалежно від роботи клініки та наявності пацієнта; відпрацювання дій при рідкісній патології; необмежену кількість повторів відпрацювання навичок з доведенням їх до автоматизму; зниження «стрес-контакту» з пацієнтом; проведення реальної детальної педагогічної атестації з об’єктивною оцінкою досягнутого рівня майстерності.