Досвід упровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією

Анотація

Болонський процес у системі вищої медичної освіти має чимало переваг. Якість підготовки фахівців, конкурентоспроможність, мобільність випускників, відповідність європейському ринку праці є результатом системного підходу з упровадженням сучасних технологій навчання.

Опис

Ключові слова

якість освіти, активні форми навчання, кредит, модульний принцип, мотивація, ініціатива, сучасні технології

Бібліографічний опис

Кузь Г. М. Досвід упровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією / Г. М. Кузь, О. І. Тесленко, В. С. Кузь // Європейській вибір – невід’ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 102–104.