Дидактичні принципи фізичного моделювання як методу пізнання в курсі медичної і біологічної фізики
Ескіз недоступний
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
Розглядаються основні дидактичні принципи застосування фізичних моделей медико-біологічних процесів у курсі медичної і біологічної фізики. Висвітлено навчальні функції моделювання як одного з методів пізнання.
The article reveals the question regarding the basic didactic principles of using physical models of biomedical processes in the course of medical and biological physics. Modeling training functions are highlighted as one of the methods of cognition.
The article reveals the question regarding the basic didactic principles of using physical models of biomedical processes in the course of medical and biological physics. Modeling training functions are highlighted as one of the methods of cognition.
Опис
Ключові слова
дидактика навчання, фізичне моделювання, медична і біологічна фізика, пізнання, навчальний процес, didactics of teaching, physical modeling, medical and biological physics, educational process, cognition
Бібліографічний опис
Ісичко Л. В. Дидактичні принципи фізичного моделювання як методу пізнання в курсі медичної і біологічної фізики / Л. В. Ісичко // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 98–100.