Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Анотація

Проаналізовано передумови формування змісту підготовки майбутніх лікарів у контексті інтегративного підходу до навчання. Розроблено систему інтеграції наукової та професійно спрямованої практичної підготовки медиків, що має забезпечувати якісний характер змін у навчанні й базується на використанні загальних законів філософії. Охарактеризовано міжнародні, європейські стандарти і рекомендації щодо забезпечення реформування медичної освіти в Україні для підвищення професійного розвитку лікарів.
The article analyzes the prerequisites for forming the content of training future physicians in the context of an integrative learning approach. Developed system of integration of sciences and vocational training of physicians who need to ensure the quality of change in education and based on the use of the general laws of philosophy.

Опис

Ключові слова

якість освіти, медична освіта, поліпшення загальної й спеціальної підготовки студентів, інтегративний підхід, quality of education, medical education, integrative approach, improvement of general and special training of students

Бібліографічний опис

Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика / Л. Г. Селіхова, О. А. Борзих, А. В. Лавренко [та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 185–186.