Вплив дидактичних математичних ігор на формування логіко-математичної компетентності студентів
Ескіз недоступний
Дата
2022-12-19
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Rome, Italy
Анотація
Формування логіко-математичної компетентності студентів фахового медико-фармацевтичного
коледжу ПДМУ потребує і робить можливим використання різних форм та методів навчання.
Характерними особливостями навчального процесу при викладанні математики в медичному коледжі
є: мотивація навчання студента, яка орієнтована на майбутню професією пов’язана та з
врахуванням специфіки майбутньої професійності діяльності студента. Особливості формування
логіко-математичної компетентності студентів коледжу викликано різними початковими рівнями
базової підготовки з математики студентів в загальноосвітніх навчальних закладах. Однією з
першорядних проблем методики навчання є необхідність викладачу вчорашнього школяра, за
короткий час, трансформувати на компетентного фахівця, вважаю що мотивувати студентів
вивченню математики можливо шляхом проведення на заняттях дидактичних математичних ігор.
Крім того, проведення дидактичних математичних ігор розвинене математичне логічне мислення
сприяє засвоєнню та вивченню предметів природничо-математичного циклу і гуманітарних
предметів.
Опис
Ключові слова
якість освіти, логіко- математична компетентність, мотивація, дидактичні ігри, студент, рівень, математика
Бібліографічний опис
Наливайко Л. Г. Вплив дидактичних математичних ігор на формування логіко-математичної компетентності студентів // Scientific Collection «InterConf» № 28 (137) : with the Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference «Theory and Practice of Science: Key Aspests», December 19-20 2022, Rome, Italy) / Л. Г. Наливайко. – Rome, 2022. – С. 302–311.