Досвід кафедри гігієни та екології ПДМУ у використанні дидактики в процесі навчання у вищій школі

Ескіз недоступний

Дата

2023-10-25

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ГО "Наукова спільнота", м. Тернопіль

Анотація

Дидактика сприяє поліпшенню якості навчання та підвищенню його ефективності. Об’єктом дидактики вищої школи є навчальний процес як вид діяльності. Ця галузь педагогіки допомагає діяльності того, хто навчає, і того, хто навчається, покращує їх взаємодію. Німецький педагог Вольфганг Ратке (1571-1635), винайшов «дидактику» як науку, що досліджує теоретичні основи процесу навчання. Англійський філософ Френсіс Бекон (1561-1626) визначив дидактику як самостійну наукову галузь. Як «універсальне мистецтво навчати всього всіх» трактував дидактику чеський педагог Ян Амос Коменський (1592-1670). Навчальна діяльність на кафедрі гігієни та екології ПДМУ здійснюється згідно загальних принципів навчання сформульованих ще німецьким педагогом Вольфгангом Ратке.

Опис

Ключові слова

дидактика, навчальний процес, загальні принципи навчання, дидактичний матеріал, електронні дидактичні матеріали

Бібліографічний опис

Комишан І. В. Досвід кафедри гігієни та екології ПДМУ у використанні дидактики в процесі навчання у вищій школі / І. В. Комишан, Т. М. Матвієнко // Світ наукових досліджень. Вип. 23 : матеріали Міжнародної мультидисциплін. наук. інтернет-конф., м. Тернопіль, Україна - м. Ополе, Польща, 24–25 жовтня 2023 р. / за ред.: О. Патряк та ін. ; ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. – Тернопіль : ФОП Шпак В.Б., 2023. – С. 217–219.