Моделі взаємин викладачів і здобувачів вищої освіти
Ескіз недоступний
Дата
2024-03-28
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний медичний університет
Анотація
Розглянуто рівні знань і вмінь, які опановують здобувачі вищої освіти під час навчання в медичних закладах. Висвітлено роль самовиховання й самоосвіти для здобуття теоретичних знань і практичних навичок.
The levels of knowledge and skills acquired by higher éducation students while studying at medical institutions are considered. The role of self-discipline and self-education for the acquisition of theoretical knowledge and practical skills is highlighted.
The levels of knowledge and skills acquired by higher éducation students while studying at medical institutions are considered. The role of self-discipline and self-education for the acquisition of theoretical knowledge and practical skills is highlighted.
Опис
Ключові слова
навчання, самовиховання, самоосвіта, творчий рівень знань, learning, self-discipline, self-education, creative level of knowledge
Бібліографічний опис
Моделі взаємин викладачів і здобувачів вищої освіти / В. С. Кузь, О. І. Тесленко, Г. М. Кузь [та ін.] // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 126–127.