Лекція та її роль у навчальному процесі
Ескіз недоступний
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Автор статті розглядає роль лекції в навчальному процесі незалежно від професійної підготовки майбутніх спеціалістів.
У статті викладено: завдання навчальної лекції, переваги, недоліки, зовнішні фактори, які позитивно впливають на лекцію, вимоги до лектора і до самої лекції. Також розглянуті лекційні форми занять та рівні проблемної лекції. Автор пропонує шляхи подальшого підвищення якості й ефективності лекції.
Автор статьи рассматривает роль лекции в учебном процессе независимо от профессиональной подготовки будущих специалистов.
В статье изложено: задания учебной лекции, преимущества, недостатки, внешние факторы, положительно влияющие на лекцию, требования к лектору и к самой лекции. Также рассмотрены лекционные формы занятий и уровни проблемной лекции. Автор предлагает пути дальнейшего повышения качества и эффективности лекции. The author discusses the role of a lecture in the educational process regardless of the professional training of future specialists.
The article described: the task of educational lecture, its strengths and weaknesses, external factors that identify a positive impact on the lecture, the requirements for the lecturer and the lecture itself. Also the lecture forms of study and levels of problem lecture are discussed. The author outlined the ways of further improving the quality and efficiency of lecture.
Опис
Ключові слова
лекція, навчальний процес, вимоги до лекції, переваги лекції, недоліки лекції, лекция, учебный процесс, требования к лекции, преимущества лекции, недостатки лекции, lecture, educational process, requirements the lecture, lecture advantages, lecture disadvantages
Бібліографічний опис
Король М. Д. Лекція та її роль у навчальному процесі / М. Д. Король // Стоматологическая наука и практика. — 2015. — № 3-4 (8-9). — С. 29–32.