Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14023
Title: Досвід застосування дистанційного навчання в медичному університеті
Authors: Лєсний, В. В.
Лєсна, А. С.
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Лєсний В. В. Досвід застосування дистанційного навчання в медичному університеті / В. В. Лєсний, А. С. Лєсна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 245–248.
Abstract: Метою даної роботи було проаналізувати особливості дистанційного навчання (ДН) студентів на клінічній кафедрі. Для виявлення переваг та недоліків ДН було проведене анонімне анкетування на платформі Moodle серед 56 студентів VI року навчання медичного факультету, що завершили місячний електронний цикл “Невідкладної хірургії”. Для порівняння якості отриманих знань ми проаналізували результати складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 2». Загальна лікарська підготовка» серед студентів основної групи, що пройшли ДН 2019/2020 роки та студентів групи порівняння, що навчалися за традиційними методиками на кафедрі 2018/2019 роки. Віртуальне освітнє середовище допомагає та підтримує медичну освіту, але не може повністю замінити традиційний навчальний процес.
The purpose of this work was to analyze the features of distance learning (DL) of students at the clinical department. To identify the advantages and disadvantages of DL, an anonymous survey was conducted on the Moodle platform among 56 students of the VI year of medical university who completed the monthly electronic cycle "Emergency Surgery”. To compare the quality of knowledge, we analyzed the results of the licensing integrated exam «Step 2». General medical training" among students of the main group who passed DL 2019/2020 and students of the comparison group who studied according to traditional methods at the department in 2018/2019. A virtual learning environment helps and supports medical education, but cannot completely replace the traditional learning process.
Целью данной работы было проанализировать особенности дистанционного обучения (ДО) студентов на клинической кафедре. Для выявления преимуществ и недостатков ДО было проведено анонимное анкетирование на платформе Moodle среди 56 студентов VI года обучения медицинского факультета, завершивших месячный электронный цикл «Неотложной хирургии». Для сравнения качества полученных знаний мы проанализировали результаты сдачи лицензионного интегрированного экзамена «Крок 2». Общая врачебная подготовка» среди студентов основной группы, прошедших ДО 2019/2020 годах и студентов группы сравнения, которые учились по традиционным методикам на кафедре 2018/2019 годах. Виртуальная образовательная среда помогает и поддерживает медицинское образование, но не может полностью заменить традиционный учебный процесс.
Keywords: дистанційного навчання
Moodle
ліцензійний іспит
distance learning
licensing exam
дистанционное обучение
лицензионный экзамен
UDC: 378.241
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14023
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liesnyi_Dosvid_zastosuvannia.pdf91,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.