Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19687
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ждан, Вячеслав Миколайович | - |
dc.contributor.author | Бабаніна, Марина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Кітура, Євдокія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Кітура, Оксана Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-30T07:46:28Z | - |
dc.date.available | 2022-12-30T07:46:28Z | - |
dc.date.issued | 2022-09-23 | - |
dc.identifier.citation | Особливості дистанційного навчання лікарів-інтернів з фаху «Загальна практика – сімейна медицина» / В. М. Ждан, М. Ю. Бабаніна, Є. М. Кітура, О. Є. Кітура // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали наук.-метод. конф. з міжнар. участю, м. Яремче, 22 вересня 2022 р. – Яремче, 2022. – С. 55. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19687 | - |
dc.description.abstract | Дистанційні технології навчання можна розглядати як природний етап еволюції традиційної системи освіти. Дистанційне навчання при підготовці лікарів-інтернів – це інноваційна організація навчального процесу, яка базується на принципі самостійного навчання лікаря та інтерактивній взаємодії викладача та інтерна. Результативність дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікарів у вирішальній мірі залежить від наступних факторів: ефективної взаємодії викладача та лікаря-інтерна; налагодженої активного зворотного зв’язку; якості попереднього проектування процесу дистанційної освіти та способів управління ним; розроблених дидактичних матеріалів. Дистанційне навчання передбачає декілька різних технологій, які можуть використовуватися в навчальному процесі: кейсову технологію, інтернет-технологію та телекомунікаційну технологію. Технологія роботи полягає у взаємодії викладачів кафедри з лікарями за допомогою сучасних телекомунікаційних Internet-технологій, а засобом здійснення подібної взаємодії є електронна пошта, телеконференції, діалоги в режимі реального часу тощо. Під час спілкування у прямому ефірі відбувається трансляція мультимедійної презентації, що є одним із варіантів підготовки лікаря до заняття. Тому використання дистанційного навчання для лікарів-інтернів, яке обмежує застосування отриманих навичок на практиці, обумовлює підвищені вимоги та критерії до здобуття знань в онлайн-форматі занять, стоїть на першому місці в освіті майбутнього лікаря. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Івано-Франківський національний медичний университет | uk_UA |
dc.title | Особливості дистанційного навчання лікарів-інтернів з фаху «Загальна практика – сімейна медицина» | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.147:611 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osoblyvosti_dystantsiinoho_navchannia_likariv_interniv_z_fakhu_Zahalna_praktyka_simeina_medytsyna.pdf | 523,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.