Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖдан, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorБабаніна, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorКітура, Євдокія Михайлівна-
dc.contributor.authorКітура, Оксана Євгенівна-
dc.date.accessioned2022-12-30T07:46:28Z-
dc.date.available2022-12-30T07:46:28Z-
dc.date.issued2022-09-23-
dc.identifier.citationОсобливості дистанційного навчання лікарів-інтернів з фаху «Загальна практика – сімейна медицина» / В. М. Ждан, М. Ю. Бабаніна, Є. М. Кітура, О. Є. Кітура // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали наук.-метод. конф. з міжнар. участю, м. Яремче, 22 вересня 2022 р. – Яремче, 2022. – С. 55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19687-
dc.description.abstractДистанційні технології навчання можна розглядати як природний етап еволюції традиційної системи освіти. Дистанційне навчання при підготовці лікарів-інтернів – це інноваційна організація навчального процесу, яка базується на принципі самостійного навчання лікаря та інтерактивній взаємодії викладача та інтерна. Результативність дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікарів у вирішальній мірі залежить від наступних факторів: ефективної взаємодії викладача та лікаря-інтерна; налагодженої активного зворотного зв’язку; якості попереднього проектування процесу дистанційної освіти та способів управління ним; розроблених дидактичних матеріалів. Дистанційне навчання передбачає декілька різних технологій, які можуть використовуватися в навчальному процесі: кейсову технологію, інтернет-технологію та телекомунікаційну технологію. Технологія роботи полягає у взаємодії викладачів кафедри з лікарями за допомогою сучасних телекомунікаційних Internet-технологій, а засобом здійснення подібної взаємодії є електронна пошта, телеконференції, діалоги в режимі реального часу тощо. Під час спілкування у прямому ефірі відбувається трансляція мультимедійної презентації, що є одним із варіантів підготовки лікаря до заняття. Тому використання дистанційного навчання для лікарів-інтернів, яке обмежує застосування отриманих навичок на практиці, обумовлює підвищені вимоги та критерії до здобуття знань в онлайн-форматі занять, стоїть на першому місці в освіті майбутнього лікаря.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІвано-Франківський національний медичний университетuk_UA
dc.titleОсобливості дистанційного навчання лікарів-інтернів з фаху «Загальна практика – сімейна медицина»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc378.147:611uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti_dystantsiinoho_navchannia_likariv_interniv_z_fakhu_Zahalna_praktyka_simeina_medytsyna.pdf523,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.