Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19687
Title: Особливості дистанційного навчання лікарів-інтернів з фаху «Загальна практика – сімейна медицина»
Authors: Ждан, Вячеслав Миколайович
Бабаніна, Марина Юріївна
Кітура, Євдокія Михайлівна
Кітура, Оксана Євгенівна
Issue Date: 23-Sep-2022
Publisher: Івано-Франківський національний медичний университет
Citation: Особливості дистанційного навчання лікарів-інтернів з фаху «Загальна практика – сімейна медицина» / В. М. Ждан, М. Ю. Бабаніна, Є. М. Кітура, О. Є. Кітура // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали наук.-метод. конф. з міжнар. участю, м. Яремче, 22 вересня 2022 р. – Яремче, 2022. – С. 55.
Abstract: Дистанційні технології навчання можна розглядати як природний етап еволюції традиційної системи освіти. Дистанційне навчання при підготовці лікарів-інтернів – це інноваційна організація навчального процесу, яка базується на принципі самостійного навчання лікаря та інтерактивній взаємодії викладача та інтерна. Результативність дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікарів у вирішальній мірі залежить від наступних факторів: ефективної взаємодії викладача та лікаря-інтерна; налагодженої активного зворотного зв’язку; якості попереднього проектування процесу дистанційної освіти та способів управління ним; розроблених дидактичних матеріалів. Дистанційне навчання передбачає декілька різних технологій, які можуть використовуватися в навчальному процесі: кейсову технологію, інтернет-технологію та телекомунікаційну технологію. Технологія роботи полягає у взаємодії викладачів кафедри з лікарями за допомогою сучасних телекомунікаційних Internet-технологій, а засобом здійснення подібної взаємодії є електронна пошта, телеконференції, діалоги в режимі реального часу тощо. Під час спілкування у прямому ефірі відбувається трансляція мультимедійної презентації, що є одним із варіантів підготовки лікаря до заняття. Тому використання дистанційного навчання для лікарів-інтернів, яке обмежує застосування отриманих навичок на практиці, обумовлює підвищені вимоги та критерії до здобуття знань в онлайн-форматі занять, стоїть на першому місці в освіті майбутнього лікаря.
UDC: 378.147:611
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19687
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.