Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21518
Назва: Micro-credentials: a new category in education
Автори: Opyr, M.
Panchyshyn, S.
Dobrovolska, S.
Дата публікації: 2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Opyr M. Micro-credentials: a new category in education / M. Opyr, S. Panchyshyn, S. Dobrovolska // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 139–144.
Короткий огляд (реферат): Nowadays, the global workforce and economy are at a crossroads. Companies in the public and private sector experience dramatic economic fallout of the COVID-19 pandemic and are faced with new economic and workforce imperatives for the future [2]. Such situation sets new requirements to the education system and qualifications of specialists. Students may need to learn additional skills outside of the classroom to become competitive at the labor market. This is where micro-credentials can help. The present research is devoted to a relatively new category in education, i.e. micro-credentials, that is one of the modern trends emerging in higher education, which continues to evolve to meet the needs of students and the workforce. With the increasing desire for job candidates with stronger soft skills, micro-credentials stand to benefit both graduates and employers.
Сьогодні економіка та світовий ринок праці перебувають на роздоріжжі. Державні та приватні компанії відчувають драматичні економічні наслідки пандемії COVID-19, оскільки вони дедалі частіше стикаються з новими вимогами та імперативами розвитку галузі та підготовки фахівців [2]. Така ситуація ставить нові вимоги до системи освіти та кваліфікації спеціалістів. Студенти відчувають потребу в додаткових навичках, здобутих поза аудиторією, щоб бути конкурентоспроможними. Цю фукцію якраз і забезпечують мікрокваліфікації. Дане дослідження розглядає відносно нову категорію в освіті, а саме мікрокваліфікації, запровадження яких є однією з сучасних тенденцій у вищій освіті, яка продовжує розвиватися, щоб задовольнити потреби студентів та роботодавців. Зростання попиту на спеціалістів з великою кількість softskills сприяє інтенсифікації процесу запровадження мікрокваліфікацій, що відповідатимуть запитам на ринку праці.
Ключові слова: higher education
micro-credentials
soft skills
competences
learning outcomes
вища освіта
мікрокваліфікації
результати навчання
компетенції
УДК: 378.2=111
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21518
Розташовується у зібраннях:Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Opyr_M_Micro_credentials.pdf79,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.