Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6270
Назва: Роль мотивации в разработке оптимального варианта организации дифференциации обучения будущих учителей иностранного языка
Автори: Гончарова, Евгения Евгеньевна
Гончарова, Євгенія Євгенівна
Honcharova, Y. Y.
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Гончарова Е. Е. Роль мотивации в разработке оптимального варианта организации дифференциации обучения будущих учителей иностранного языка / Е. Е. Гончарова // Вестник академии знаний. – 2013. – № 3 (6). – С. 103–106.
Короткий огляд (реферат): Объектом исследования автора является дифференцированное обучение будущих учителей иностранного языка в высших педагогических учебных заведениях. На основе теоретического исследования научной литературы автор анализирует роль мотивации в организации диффренциации обучения иностранного языка; The object of the author’s investigation is the differentiation of teaching foreign language process at higher school. On the basis of theoretical generalization of scientific literature the author points out the role of motivation in differentiated teaching of foreign language.
Ключові слова: дифференциация
мотивация
высшее педагогическое образование
цели
иностранные языки
differentiation
motivation
higher pedagogical education
goals
foreign languages
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6270
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Role_motivation.pdf196,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.