Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9274
Назва: Організація відкритого заняття з іноземними студентами як метод формування медичної компетентності майбутніх спеціалістів міжнародного значення
Автори: Шепітько, Володимир Іванович
Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Борута, Наталія Володимирівна
Єрошенко, Галина Анатоліївна
Стецук, Євген Валерійович
Якушко, Олена Святославівна
Лічман, Діана Володимирівна
Шепитько, Владимир Иванович
Лисаченко, Ольга Дмитриевна
Борута, Наталия Владимировна
Ерошенко, Галина Анатольевна
Стецук, Евгений Валерьевич
Якушко, Елена Святославовна
Личман, Диана Владимировна
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Організація відкритого заняття з іноземними студентами як метод формування медичної компетентності майбутніх спеціалістів міжнародного значення / В. І. Шепітько, О. Д. Лисаченко, Н. В. Борута [та ін.] // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 113–114.
Короткий огляд (реферат): Відкрите заняття обов’язково мусить мати новизну, яка доповнює зміст навчального матеріалу і методики його подачі. Заняття як форма організації навчального процесу може містити нове, наприклад, особливу структуру. Під час проведення відкритого заняття викладач має дотримуватися визначених вимог до навчально-виховного процесу. Заняття необхідно проводити у звичайних умовах, з установленою тривалістю, оскільки створення особливих умов порушує встановлений режим роботи, а ідеалізовані умови ставлять під сумнів тиражовану інновацію.; Открытое занятие обязательно должно обладать новизной, которая дополняет содержание учебного материала и методики его подачи. Занятие как форма организации учебного процесса может содержать новое, например, особую структуру. Во время проведения открытого занятия преподаватель должен придерживаться определенных требований к учебно-воспитательному процессу. Занятие необходимо проводить в обычных условиях, с установленной продолжительностью, так как создание особых условий нарушает установленный режим работы, а идеализированные условия ставят под сомнение тиражированную инновацию.; Demonstration class must necessarily have a novelty that complements the contents of the training material and the methods of its communicating. Classes, as a form of organization of the educational process, may contain a new material, for example, special structure. During a demonstration class the teacher must adhere to certain requirements for the educational process. Class must be conducted under normal conditions with a specified duration, since the creation of special conditions violates the established studying mode, and idealized conditions prejudice a replicated innovation.
Ключові слова: відкрите заняття
іноземні студенти
навчальний процес
гістологія
цитологія та ембріологія
открытое занятие
иностранные студенты
учебный процесс
гистология
цитология и эмбриология
demonstration class
foreign students
educational process
histology
cytology
embryology
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9274
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології
Наукові праці. Кафедра біології
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizaciya_vidkritogo_zanyttya.pdf357,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.