Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти за Автор "Kuz, H. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компоненти професійної усталеності викладачів закладів вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2025-03-20) Кузь, Віталій Сергійович; Тесленко, Олександра Іванівна; Кузь, Гельфіра Маліківна; Семененко, Іван Павлович; Kuz, V. S.; Teslenko, O. I.; Kuz, H. M.; Semenenko, I. P.Розглянуто структуру й ознаки професійної усталеності та шляхи подальшого вдосконалення особистості викладачів медичних закладів вищої освіти. The structure and signs of professional sustainability and ways to further improve the personality of teachers of medical higher éducation institutions are considered.Документ Організація освітнього процесу за змішаною формою навчання на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією в умовах воєнного стану(Полтавський державний медичний університет, 2025-03-20) Добровольська, Оксана Володимирівна; Добровольський, Олександр Володимирович; Дворник, Валентин Миколайович; Кузь, Гельфіра Маліківна; Кузь, Віталій Сергійович; Тесленко, Олександра Іванівна; Dobrovolska, O. V.; Dobrovolskyi, O. V.; Dvornyk, V. M.; Kuz, H. M.; Kuz, V. S.; Teslenko, O. I.Висвітлено питання організації освітнього процесу в умовах змішаної форми навчання. Наголошується на необхідності засвоєння основних методів змішаного навчання для правильної організації навчального процесу. Обговорюється досвід викладання дисципліни «Ортопедична стоматологія» з урахуванням сучасних і проблемно-спрямованих вимог у системі додипломної освіти на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантопогією. The article deals with the issues of applying mixed leaming techniques for the formation of the students’ professional compétence at higher medical educational institutions under wartime conditions. The need of mastering mixed learning basic techniques for the correct organization of the educational process is emphasized. The expérience of teaching the discipline of orthopédie dentistry is discussed, taking into account modem and problem-oriented requirements in the system of undergraduate éducation at the department of orthopédie dentistry with implantology.