Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти за Автор "Ulasevych, L. P."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості підготовки здобувачів освіти стоматологічного профілю до складання ОСП(К)І на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Полтавський державний медичний університет, 2025) Каськова, Людмила Федорівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Амосова, Людмила Іванівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Новікова, Світлана Чеславна; Янко, Наталія Валентинівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Садовські, Марина Олександрівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Уласевич, Лариса Павловна; Амосова, Людмила Ивановна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Новикова, Светлана Чеславна; Янко, Наталья Валентиновна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Садовски, Марина Александровна; Kaskova, L. F.; Ulasevych, L. P.; Amosova, L. I.; Pavlenkova, O. S.; Novikova, S. Ch.; Yanko, N. V.; Khmil, E. V.; Sadovski, M. O.Об’єктивний структурований клінічний іспит (далі ОСП(К)І) став важливою частиною освіти стоматологічного профілю, забезпечуючи інтеграцію теоретичних знань і практичних навичок. Викладачі кафедри дитячої терапевтичної стоматології використовують сучасні методи навчання в підготовці до атестації: рольові ігри, групові дискусії, симуляції, методику «мозкового штурму», клінічне навчання, кейс-методи і аналіз клінічних ситуацій, виконання ситуаційних задач. Отримані результати оцінювання знань здобувачів освіти з дитячої терапевтичної стоматології вказують на правильний напрям діяльності викладачів у виборі методів навчання. Объективный структурированный клинический экзамен (далее ОСП(К)Э) стал важной частью образования стомалогического профиля, обеспечивая интеграцию теоретических знаний и практических навыков. Преподаватели кафедры детской терапевтической стоматологии используют современные методы обучения в подготовке к аттестации: ролевые игры, групповые дискуссии, симуляции, методику «мозгового штурма», клиническое обучение, кейс-методы и анализ клинических ситуаций, выполнение ситуационных задач. Полученные результаты оценки знаний соискателей по детской терапевтической стоматологии указывают на правильное направление деятельности преподавателей в выборе методов обучения. An objective structured clinical exam has become an important part of dental education, ensuring the integration of theoretical knowledge and practical skills. Teachers of the Department of Pediatric Therapeutic Dentistry use modern teaching methods in preparation for certification, namely role-playing games, group discussions, simulations, brainstorming, clinical training, case methods and analysis of clinical situations, solving situational problems. In turn, the results of the assessment of knowledge of students in pediatric therapeutic dentistry indicate the right direction of teachers in choosing teaching methods.Документ Принципи фасилітації в навчальному процесі(Полтавський державний медичний університет, 2025) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Садовські, Марина Олександрівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Андріянова, Ольга Юріївна; Мархоцька, Юлія Віталіївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Садовски, Марина Александровна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Мархоцкая, Юлия Витальевна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Sadovski, M. O.; Vashchenko, I. Yu.; Andriyanova, O. Yu.; Markhotska, Yu. V.Висвітлено ключові якості викладача як наставника в освітньому процесі, принципи й види фасилітації, які допомагають викладачу під час проведення практичних і лекційних занять у вищій школі. Освещены ключевые качества преподавателя как наставника в образовательном процессе, принципы и виды фасилиции, которые помогают преподавателю во время проведения практических и лекционных занятий в высшей школе. Key qualities of a teacher as a mentor in the educational process. Principles and types of facilitation that help the teacher during practical and lecture classes in higher education.Документ Інтеграція й інновації в освіті(Полтавський державний медичний університет, 2025) Амосова, Людмила Іванівна; Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Уласевич, Лариса Павлівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Новікова, Світлана Чеславна; Ващенко, Ірина Юріївна; Садовські, Марина Олександрівна; Амосова, Людмила Ивановна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Уласевич, Лариса Павловна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Новикова, Светлана Чеславна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Садовски, Марина Александровна; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Ulasevych, L. P.; Andriyanova, O. Yu.; Novikova, S. Ch.; Vashchenko, I. Yu.; Sadovski, M. O.У статті розглянуто окремі питання щодо інтеграції й інновацій у вищій освіті з урахуванням сучасних вимог задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці висококваліфікованих фахівців нового покоління. В статье рассмотрены отдельные вопросы об интеграции и инновациях в высшем образовании с учетом совреных требований для достижения уровня международных стандартов и содействия подготовке высококвалифицированных специалистов нового поколения. The article raises specific questions regarding integration and innovation in higher education, taking into account modern requirements for achieving the level of international standards and promoting the training of highly qualified specialists of the new generation.