Кафедра дитячої стоматології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра дитячої стоматології за Автор "Bobyriov, V. M."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2006) Ждан, Вячеслав Миколайович; Бобирьов, Віктор Миколайович; Шешукова, Ольга Вікторівна; Zhdan, V.; Bobyriov, V. M.; Sheshukova, O. V.Положення Болонської декларації підлягають неухильному впровадженню у навчальний процес вищих медичних навчальних закладів та закладів післадипломної освіти. Перехід до кредитно-модульного принципу викладання сприяє підвищенню мотивації студентів до навчання протягом усього періоду підготовки. Відповідно до наказу МОЗ від 31.12.2004 № 685,а також наказу МОЗ від 25.01.2002 № 351 “Про експериментальне впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах Ш-ІУ рівнів акредитації у 2004-2010 рр.” фахівцями Української медичної стоматологічної академії розроблений та поданий на розгляд МОЗ України проект експериментального навчального плану. Новий навчальний план базується на складових галузевих стандартів вищої освіти знапряму підготовки “медицина7 за спеціальністю стоматологія .На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України Міністерство охорони здоров’я України зробило дієві кроки щодо стабілізації становища у вітчизняній медицині і визначило май бутній шлях реформування галузі [1]. У зв’язку із цим значні завдання постають перед вищою медич ною освітою, яка має інтегруватись до європейського університетського простору. Положення Бо лонської декларації' підлягають неухильному впровадженню у навчальний процес вищих медичних навчальних закладів та закладів післядипломної освіти, оскільки альтернативного шляху розвитку вищої медичної освіти не існує. Від цього залежить престиж медичної освіти України та її майбутнє місце у європейській системі освіти.Principles of Bologna declaration are subjected to steady introduction into educational process of higher medical educational establishments and establishments of postgraduate education. Transition to credit-module teaching principle promotes the rise of students’ motivation to study during all period of preparation. According to the orders of MPH from 31.12.2004 № 685 and from 25.01.2002 № 351 “On experimental introduction into the credit-module system of organization of educational process in higher medical (pharmaceutical) educational establishments of the 11I-1V levels of accreditation in 2004-2010” the project of experimental curriculum was developed and given for consideration of MPH of Ukraine by the specialists of the Ukrainian Medical Stomatological Academy. A new curriculum is based on the components branch standards of higher education in the direction of preparation “Medicine” by speciality “Stomatology”.Документ Роль сучасних технологій у становленні майбутніх лікарів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2012) Ждан, Вячеслав Миколайович; Бобирьов, Віктор Миколайович; Шешукова, Ольга Вікторівна; Лохматова, Наталія Михайлівна; Шарбенко, Тетяна Вячеславівна; Zhdan, V.; Bobyriov, V. M.; Sheshukova, O. V.; Lohmatova, N. M.; Sharbenko, T. V.Стаття висвітлює результати впровадження новітніх освітніх технологій на всіх ланках навчального процесу у ВДНЗУ “УМСА”, які показали їхню достатньо високу дієвість і перспективність, напрямки подальшого вдосконалення. При єднання до Болонської декларації, впровадження європейських стандартів освіти шляхом перебудови процесу навчання, потребує від колективу академії комплексної діяльності щодо створення, освоєння, використання й поширення новітніх педагогічних технологій.Сучасний розвиток вищої освіти в Україні, спрямований на досягнення якісної підготовки фахівців на рівні міжнародних вимог, належить до найважливіших національних пріоритетів. Провідна мета сучасної освіти - розкриття потенціалу всіх учасників педагогічного процесу, побудова ефектив ної співпраці викладачів і студентів, надання можли востей для прояву їхніх творчих здібностей. Приєднан ня до Болонської декларації, впровадження європейсь ких стандартів освіти спрямоване на вирішення поставлених завдань і супроводжується суттєвою перебудовою процесу навчання, його методичного забезпечення шляхом застосування новітніх техно логій.Широке використання новітніх методів вивчення дисциплін (брейн-ринг, ділові ігри, тренінги, майстер- класи, методи конкурентних груп) сприяють зацікав леності щодо поглибленого вивчення предмета, сис тематизують отримані знання, дозволяють розвину ти творче мислення, провести взаємонавчання і взаємовдосконалення, залучити всіх без винятку сту дентів в процес обговорення й обґрунтовування влас ної думки, розвинути повагу до колег та альтерна тивних ідей і пропозицій (підходів).Спрямованість розвитку вищої медич ної освіти, яка є неперервною, до вдосконалення і прогресивного покращення результатів навчання по требує від колективу академії комплексної діяльності щодо створення, освоєння, використання й поширен ня новітніх педагогічних технологій. Досягнення по ставленої мети здійснюється шляхом розробки нау ково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, методик використання сучасних інформа ційних технологій навчання під час вивчення навчаль них дисциплін, підготовки педагогічних кадрів до ви користання прогресивних навчальних технологій і студентів до опанування сучасними засобами на вчально-пізнавальної діяльності, покращення мате ріально-технічного і науково-методичного забезпе чення кафедр.This article shows the results of introducing the latest educational technologies into all the branches of professional training in the Higher Educational Establishment of Ukraine «Ukrainian Medical Stomatological Academy». The results have demonstrated considerably high effectiveness of the tehnologies and have allowed us to line out the directions for their further development. Joining to the Bologna declaration, introducing European educational standards by reorganization of the medical training requires the involving of the Academy staff into the complex activity aimed to create, to develop and to introduce the latest training technologies.Документ Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2005) Ждан, Вячеслав Миколайович; Бобирьов, Віктор Миколайович; Шешукова, Ольга Вікторівна; Каськова, Людмила Федорівна; Панькевич, Артур Іванович; Zhdan, V. M.; Bobyriov, V. M.; Sheshukova, O. V.; Kaskova, L. F.; Pankevych, A. I.; Ждан, Вячеслав Николаевич; Бобырев, Виктор Николаевич; Шешукова, Ольга Викторовна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Панькевич, Артур ИвановичНеобхідність реформування системи підготовки лікарів-стоматологів обумовлена існу ючими соціально-економічними процесами, а саме: демократизацією суспільства, інтеграцією Украї ни у світове співтовариство; низькими показника ми стоматологічного здоров’я населення України; диспропорціями у системі підготовки та викорис тання фахівців охорони здоров’я, зокрема, низьким рівнем надання первинної стоматологічної допомо ги населенню стоматологами муніципальної систе ми охорони здоров’я; наявністю широкого кола сто матологічних закладів недержавної форми влас ності, що орієнтовані на надання спеціалізованої (вторинної) і високоспеціалізованої (третинної) сто матологічної допомоги; недостатнім рівнем уніфі кованого контролю якості підготовки фахівців галузі охорони здоров’я; недостатнім впровадженням су часних ефективних систем підготовки фахівців на додипломному та післядипломному етапах. Реформування підготовки лікарів- стоматологів в Україні передбачає приведення Про затвердження Положення про освітньо-кваліфі- вищої освіти у відповідність із державними і міжна родними стандартами та потребами охорони здо ров’я країни у якісній стоматологічній допомозі населенню. Модифікація структури, змісту, термі нів підготовки та якості потребує нового підходу до навчально-методичного забезпечення навчаль ного процесу з напряму підготовки “ Медицина” за спеціальністю “ Стоматологія”.One of pre-conditions of Ukraine’s entrance to the common European area of higher education is realization of the ideas of Bolognia declaration through the structural reform of the national system of higher education, directed on providing of mobility, employment and competitiveness of specialists in higher education. For achievement of this purpose it is necessary to coordinate the system of the stomatological personnel training with the system of their use. Preparation on the undergraduatt stage of doctors-stomatologists of wide type on the postgraduation stage is the important stage of alteration. They are able to get specialization of general practitioner-stomatologist on the postraduate state of primary (basic) specialization for the grant of primary (assured) stomatological help. The urgent question is the introduction of the clear system of postgraduate training of doctors-stomatologists by means of the secondary specialization and obligatory regular professional thematic improvement.Документ Украинская медицинская стоматологическая академия. Биография славних дел 1941-1945 гг.(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2010) Ждан, Вячеслав Миколайович; Ждан, Вячеслав Николаевич; Zhdan, V. N.; Бобирьов, Віктор Миколайович; Бобырев, Виктор Николаевич; Bobyriov, V. M.; Шешукова, Ольга Викторовна; Шешукова, Ольга Вікторівна; Sheshukova, O. V.; Нетудихата, Олександра Миколаївна; Нетудыхата, Александра НиколаевнаВ героическом подвиге нашего народа во время Великой Отечественной войны есть скромная частица ратного труда сотрудников Украинской медицинской стоматологической академии. В первые месяцы войны добровольно ушли на фронт свыше 100 сотрудников и студентов. Они сражались с немецко-фашистскими захватчиками в составе действующих частей и соединений, в партизанских отрядах, подпольных организациях. По инициативе вуза были организованы и эффективно функционировали пять госпиталей. За перационными столами день и ночь работали профессора, доценты, ассистенты, которые спасли жизни тысячам раненых солдат. Воспитанники академии активно сражались с врагом в условиях фашистской оккупации. Группа врачей под руководством профессора А. И. Мещанинова, в составе которой работала выпускница нашей академии Н. И. Обухова, создала в г. Харькове подпольный госпиталь, где лечили раненых советских воинов не сумевших эвакуироваться из города с последующей переправкой их через линию фронта.