Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні за Автор "Andreiko, S. S."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі(Українська медична стоматологічна академія, 2019-03-21) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.Проаналізовано практичну цінність використання бінарних занять як однієї з форм інтегрованого навчання. Акцентовано на діяльності використання бінарного заняття для забезпечення якісної професійної підготовки на прикладі таких дисциплін як латинська мова і фармакологія з медичною рецептурою для майбутніх медичних сестер і фармацевтів. The article focuses on the practical value оf using binary classes in teaching as one of the approaches to integrative learning. The article reveals the achievement of the goal using binary classes through the successful preparation and implementation of the educational objectives of the Latin language and pharmacology with prescription writing disciplines for future nurses and pharmacists - ensuring quality training.Документ Формування пізнавального інтересу студентів при викладанні хімічних дисциплін(Українська медична стоматологічна академія, 2019-03-21) Сизоненко, Наталія Валентинівна; Сизоненко, Наталья Валентиновна; Sizonenko, N. V.; Куценко, Наталія Петрівна; Куценко, Наталия Петровна; Kucenko, N. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.Розглянуто основні етапи процесу формування і розвитку пізнавального інтересу, розкрито особливості методів і прийомів стимулювання пізнавального інтересу студентів при викладанні хімічних дисциплін у медич-ному коледжі.The article deals with the main stages of the process of formation and development of conscious interest, features and methods of stimulation of cognitive interest at the teaching of Chemical disciplines in the medical college are highlighted.