Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні за Автор "Dubrovina, O. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Some questions on passing a subtest of licensing examination “Krok 1” in a foreign language(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Dubrovina, O. V.; Bieliaieva, O. M.; Borysova, Z. O.; Kapustianskyi, D. V.; Vardanian, A. O.; Dekhtiar, N. I.; Дубровіна, Олена Віталіївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Борисова, Зінаїда Олексіївна; Капустянський, Денис Васильович; Варданян, Анаіт Оганесівна; Дігтяр, Наталія ІванівнаАвторами статті обґрунтовується думка, що систематична підготовка студентів до практичних занять, методично продумана організація роботи з тестовими задачами з бази даних «Крок», регулярне повторення пройденого матеріалу, практична реалізація міжпредметних і міждисциплінарних зв’язків у процесі вивчення дисциплін циклу природничо-наукової підготовки та циклу гуманітарної і соціально-економічної підготовки (професійної орієнтації) таких, як латинська мова і медична термінологія та іноземна мова за професійним спрямуванням, формування у студентів високого рівня самосвідомості, відповідальності та самодисципліни забезпечать якісно нові позитивні результати складання ліцензійних іспитів «Крок»; The authors of the article substantiate the opinion that the systematic preparation of students for practical classes, methodically planned organization of work with test tasks from the “Krok” database, regular repetition of the material studied, practical implementation of intersubject and interdisciplinary links in the process of studying the disciplines of the natural science training cycle and the cycle of humanitarian and socio-economic training (occupational guidance) such as Latin and medical terminology and a foreign language for professional purposes and the formation of high level of selfawareness, responsibility and self-discipline in students will provide qualitatively new positive results in passing licensing examination “Krok”.Документ Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Дубровіна, Олена Віталіївна; Шерстюк, Олег Олексійович; Тарасенко, Яна Альбертівна; Гринь, Володимир Григорович; Горбаченко, Олег Борисович; Торопова, А. А.; Дубровина, Елена Витальевна; Шерстюк, Олег Алексеевич; Тарасенко, Яна Альбертовна; Гринь, Владимир Григорьевич; Горбаченко, Олег Борисович; Торопова, А. А.; Dubrovina, O. V.; Sherstiuk, O. О.; Tarasenko, Ya. A.; Hryn, V. H.; Gorbachenko, O. В.; Toropova, A. A.Автори доводять, що прискорення процесу адаптації студентів, починаючи з 1 курсу, до вивчення об'ємної навчально-методичної інформації в поєднанні зі щоденним індивідуальним моніторингом тестових завдань до всіх тем практичних занять із 9 навчальних дисциплін при підготовці до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1» підвищить якість медичної освіти студентів стоматологічних факультетів медичних закладів вищої освіти України, що позитивно позначиться на їхній подальшій роботі; Authors prove that the accelerating the process of adaptation of students from the 1-st year of the study to extensive educational and methodological information in combination with daily individual monitoring of test tasks for all the topics of practical classes in 9 academic disciplines when preparing for the licensed integrated exam “Krok 1” will improve the quality of medical education for students of the stomatological faculty in higher medical educational institutions of Ukraine, which will positively affect their further work.