Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика за Автор "Isakov, R. I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості курації пацієнтів із використанням телемедицини при викладанні психіатрії(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Скрипніков, Андрій Миколайович; Скрипников, Андрей Николаевич; Skrypnikov, A. M.; Герасименко, Лариса Олександрівна; Герасименко, Лариса Александровна; Herasymenko, L. O.; Ісаков, Рустам Ісроїлович; Исаков, Рустам Исроилович; Isakov, R. I.; Кидонь, Павло Володимирович; Кидонь, Павел Владимирович; Kydon, P. V.У статті розглядається специфіка використання інноваційних технологій під час курації студентами хворих психіатричного профілю. Описані юридичні, технічні та медичні особливості. Вказані оптимальні шляхи вирішення проблем, які можуть виникнути при використанні телемедицини.Документ Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума(2020) Животовська, Лілія Валентинівна; Сонник, Григорій Трохимович; Боднар, Леся Анатоліївна; Борисенко, Володимир Васильович; Казаков, Олексій Анатолійович; Ісаков, Рустам Ісроїлович; Животовская, Лилия Валентиновна; Сонник, Григорий Трофимович; Боднар, Леся Анатольевна; Сонник, Владимир Васильевич; Казаков, Алексей Анатольевич; Исаков, Рустам Исроилович; Zhyvotovska, L. V.; Sonnik, G. T.; Bodnar, L. A.; Borysenko, V. V.; Kazakov, O. A.; Isakov, R. I.У статті описані окремі аспекти формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі педагогічної таксономії. Аналіз оновленої версії таксономії Б. Блума показав перевагу її практичної реалізації в навчальному процесі, зокрема на етапі післядипломної освіти таксономія сприяє формуванню у майбутніх лікарів навичок мислення високих рівнів, таких як аналіз, оцінка, створення.