Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 145
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Educational issues in sexual health and linguistic expression of sexuality(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Morska, LiliyaThe article addresses the following issues: 1) the constituents of sexual health; 2) linguistic representation and comprehension of sexuality from the perspectives of gender. The goal of the article is to indicate the differences of linguistic expression of sexuality between males and females with a strong emphasis on patriarchal paradigm of society bearing its influence on the mentioned processes.Документ Wspomaganie rozwoju dziecka z zespolem downa w przedszkolu -aspekty metodyczne i prawne(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Daszykowska-Tobiasz, JadwigaДитина з порушеннями й вадами розвитку має право на гідне життя і повагу, а також на здорових і повноцінних однолітків. Обмеження в розвитку не визначають його/її як людину. Дитина з синдромом Дауна має особливі освітні потреби. Завдання польської державної установи - дати можливість якомога раніше розпочати підтримку її розвитку, забезпечити доступ до освіти, медичних послуг і соціальної допомоги. Виявляється, що незважаючи на безліч правових рішень у сфері підтримки розвитку дитини, на практиці багато питань залишаються невирішеними. До найбільш значущих належать: покращення міжвідомчої співпраці між Міністерством народної освіти і Міністерством охорони здоров’я, забезпечення впорядкованої роботи з дитиною в дитячому садку (а не поза ним), скорочення часу очікування на спеціалістів або збільшення фінансових ресурсів на реабілітацію і терапію дітей.Документ Адаптація процесу викладання іноземним студентам з урахуванням гендерних особливостей(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шейко, Володимир Дмитрович; Крижановський, Олександр Анатолійович; Должковий, Сергій ВікторовичРозглянуто специфіку викладання навчального матеріалу іноземним студентам у аспекті гендерних особливостей. Виявлено, що основними особливостями цієї категорії студентів є специфічні моделі соціальної поведінки юнаків і дівчат усередині міжнаціональної групи і відносно викладачів-жінок, проблеми дисциплінарного характеру в юнаків.Документ Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекціях із медичної біології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Дубінін, Сергій Іванович; Клепець, Олена Вікторівна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена БорисівнаУзагальнено педагогічний досвід застосування методів і прийомів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час викладання медичної біології, що розглядається як необхідна передумова підвищення якості освітнього процесу.Документ Актуальність викладання лабораторної діагностики(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Мамонтова, Тетяна ВасилівнаВикладання лабораторної діагностики забезпечує засвоєння алгоритмів і принципів сучасних методів лабораторних досліджень, формування навичок ефективного використання лабораторних даних при різних патологічних станах, уміння правильно інтерпретувати отримані результати.Документ Алгоритм підвищення якості засвоєння навчального матеріалу щодо емерджентних інфекцій(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ананьєва, Майя Миколаївна; Фаустова, Марія Олексіївна; Лобань, Галина Андріївна; Чумак, Юлія Вікторівна; Басараб, Ярослав Олексійович; Гордієнко, Людмила ПетрівнаЗапропоновано підхід до викладення тем, що включають вивчення віруса Зіка. Розроблено схему сучасної лабораторної діагностики інфекції, викликаної ним; визначено особливості його структури й епідеміології інфекції, викликаної вірусом Зіка.Документ Аспекти симуляційного навчання в медичній науці(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Могильник, Антон Ігорович; Бодулєв, Олексій ЮрійовичДуже часто при обговоренні проблеми медичної освіти з легкістю підміняють такі поняття як симуляційне навчання, симуляційний тренінг, симуляційна клініка. При цьому наполягають на легкості досягнення пізнавальних медичних навичок, віддаючи пріоритет мануальним. Жодна симуляційна технологія не здатна відтворити реальну клінічну ситуацію, в тому числі відносини студента і викладача. Навчання - це нерозривна сукупність перцепції, мислення й ефекту. Саме відхід від реальності в науково-освітньому процесі й створює умови для поповнення освіти науковою інформацією сумнівної достовірності.Документ Викладання акушерства і гінекології в сучасних умовах(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Тарасенко, Костянтин Володимирович; Громова, Антоніна Макарівна; Нестеренко, Леонід АнатолійовичВажливе завдання для викладачів медичних навчальних закладів - формування в студентів високих моральних якостей, відповідальності, прагнення до вдосконалення знань і вмінь. Морально-етичні аспекти у викладанні акушерства і гінекології є складовими компонентами успішної професійної діяльності лікаря.Документ Викладач і студент: суперники чи однодумці?(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Пустовойт, Ганна Леонідівна; Ярмола, Тетяна Іванівна; Кострікова, Юлія Анатоліївна; Талаш, Вікторія Володимирівна; Ткаченко, Лідія АфанасіївнаВисвітлено основні аспекти взаємовідносин між викладачем і студентською аудиторією. Розглядаються шляхи і напрями вдосконалення навчального процесу у вищій школі.Документ Використання можливостей навчально-практичного центру сімейної медицини у формуванні професійних навичок сімейного лікаря(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ждан, Вячеслав Миколайович; Іваницький, Ігор Валерійович; Катеренчук, Олександр Іванович; Хайменова, Галина Сергіївна; Кир'ян, Олена Анатоліївна; Шилкіна, Людмила МиколаївнаНайбільш актуальне завдання в навчанні сімейного лікаря - це формування навичок, які він у майбутній професійній діяльності буде використовувати щоденно. Оптимальним варіантом для повноцінного опанування навичок стала робота в умовах навчально-практичного центру загальної практики - сімейної медицини. Висвітлено досвід підготовки лікарів в умовах такого центру.Документ Використання педагогічних технологій у організації змісту навчального матеріалу(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Голованова, Ірина Анатоліївна; Краснова, Оксана Іванівна; Товстяк, Марія Михайлівна; Плужнікова, Тетяна Владиславівна; Краснов, Олег ГеоргійовичВикладено основні питання організації підготовки і викладання навчального матеріалу з основ менеджменту під час навчання фахівців, керівників та інших управлінських кадрів системи охорони здоров’я на курсах підвищення кваліфікації; визначено роль володіння керівниками медичного закладу основами менеджменту.Документ Використання програмного забезпечення у вивченні дисципліни «Нормальна анатомія людини» на кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Білаш, Сергій Михайлович; Коваль, Яна Володимирівна; Проніна, Олена Миколаївна; Коптев, Михайло Миколайович; Пирог-Заказникова, Ангеліна ВалеріївнаШироке використання мультимедійних технологій підвищує рівень якості викладання матеріалу в навчальному процесі. Розглянуто ефективність використання мультимедійних засобів під час навчання з виділенням їхніх переваг.Документ Використання симуляційних технологій у системі підготовки студентів закладів вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Торонченко, Ольга Миколаївна; М'якінькова, Людмила ОлександрівнаНаведено результати дослідження процесу і можливості впровадження сучасних методів симуляційного навчання в закладах вищої медичної освіти України. Це дозволить створити якісний освітній простір, забезпечити результативніше опанування практичних навичок і здобуття компетенцій.Документ Використання інтерактивних технологій навчання пропедевтики педіатрії(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Фесенко, Марія Євгенівна; Мелащенко, Олена ІванівнаРозглядається використання інтерактивних методів навчання пропедевтики педіатрії, зокрема методу рольових ігор. Показано переваги впровадження інтерактивних форм навчання в навчально-педагогічний процес для підвищення теоретичної й практичної підготовки майбутніх лікарів.Документ Виховання гармонійно розвинутої особистості студентської молоді в процесі навчання мікробіології, вірусології та імунології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Дерев’янко, Тетяна Василівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Полянська, Валентина Павлівна; Лобань, Галина Андріївна; Федорченко, Віра Іванівна; Сухомлин, Андрій АнатолійовичВисвітлено особливості виховання студентської молоді під час навчання на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології. Серед провідних напрямів виховання сучасної молоді - громадянсько-патріотичне, інтелектуально-розумове, професійно-трудове, екологічне й естетичне.Документ Внедрение цифровых технологий и компьютеризированных методов обучения в процесс преподавания на начальных этапах образовательной программы Дунайского частного университета(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Волгин, М.; Кильбасса, А.Значительный объем учебных мероприятий кафедры терапевтической стоматологии и пародонтологии адресованы студентам-стоматологам, находящимся на начальной стадии дипломного образования. Обучение представлено в форме семинаров, практических демонстраций, лекций, а также в виде фантомного курса пропедевтики терапевтической стоматологии. Последний представляет собой преимущественно практически-ориентированный курс, включающий в себя занятия по фундаментальным дисциплинам, как кариология, эндодонтия, пародонтология и превентивная стоматология. Целью обучения на данном курсе является, в частности, постижение основ препарирования полостей для пломбирования зубов различными видами материалов; основ трепанации, прохождения и обработки систем корневых каналов, этиологии, систематики и лечения заболеваний пародонта, а также постижение основ сбора анамнеза, проведения стоматологического обследования и стоматологической профилактики.Документ Деякі аспекти білінгвальності іноземних студентів і можливі шляхи їх вирішення: власний і зарубіжний досвід(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ткаченко, Олена Вікторівна; Федотенкова, Наталія Миколаївна; Джафарі, Р.; Сартіпі, Х.Білінгвальність - це важливий аспект сучасного життя, зокрема студентів, бо за умов Болонської системи відбувається широкий обмін студентами між країнами. Необхідно запобігати культурному шоку й забезпечувати максимальну культурну адаптацію студентів-іноземців.Документ Деякі типології педагогів і учнів та їхній можливий вплив на навчальний процес(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ткаченко, Олена Вікторівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Моргун, Зайтуна КамілівнаТипології людини мають велике значення в різних галузях науки. Автори показують деякі аспекти вивчення типологій вчителів і учнів у школі та студентів у ЗВО, аналізуючи їхній можливий вплив на педагогічні підходи до навчання і виховання молоді.Документ Дидактичні принципи фізичного моделювання як методу пізнання в курсі медичної і біологічної фізики(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ісичко, Людмила ВолодимирівнаРозглядаються основні дидактичні принципи застосування фізичних моделей медико-біологічних процесів у курсі медичної і біологічної фізики. Висвітлено навчальні функції моделювання як одного з методів пізнання.Документ До питання самоідентифікації сімейного лікаря в умовах медичної реформи(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Іваницький, Ігор Валерійович; Блоха, Я. Є.; Іваницька, Тетяна АнатоліївнаСтановлення особистості майбутнього фахівця пов'язане з професійною самоідентифікацією. Вона зумовлена мотиваційною структурою, що відбиває, з одного боку, реалії соціального буття, а з іншого - духовні потреби. Останнім часом Міністерство охорони здоров’я активно вводить у повсякденну роботу сімейного лікаря аспекти професійної конкуренції, боротьби за пацієнта, що прирівнює сімейного лікаря до бізнесмена, який мусить мати навички маркетингу для ефективного продажу своїх послуг клієнтам. Для швидшої трансформації самоідентифікації необхідно реформувати медичну освіту, в яку потрібно вносити елементи конкуренції, давати можливість лікарям самостійно формувати напрям і обсяг активності з підвищення кваліфікації. Необхідним стає індивідуальний підхід до кожного лікаря, з урахуванням його попередньої самоідентифікації.