Фаховий медико-фармацевтичний коледж
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Фаховий медико-фармацевтичний коледж за Автор "Bilanova, L. P."
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Clinical thinking аs an important element of effective professional activity of the future medical worker(Полтавський державний медичний університет, 2023) Bobukh, V. V; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Bilash, V. P.; Oliinichenko, Ya. O.; Shkolna, O. V.; Bilash, S. M.; Бобух, Валерія Валеріївна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Білаш, Валентина Павлівна; Олійніченко, Ярина Олександрівна; Школьна, Олена Віталіївна; Білаш, Сергій МихайловичClinical thinking plays a significant role in training highly qualified medical workers, as it creates the basis for transforming acquired knowledge into the ability to apply it in practical activities. For healthcare workers, the formation of professional competence is significant, a combination of a high level of theoretical knowledge, professional skills, practical skills, the creative potential of an individual and a culture of communication. A significant role in this is played by the ability of medical workers to think "clinically", to learn to express their own opinions, to analyze and think logically, and to react quickly and highly qualified in critical situations. The formation of clinical thinking begins already during training in a medical institution and is further improved during one's professional activity. In addition, various modern teaching methods play a significant role in forming clinical thinking. These include the case method, the business game method, the "brainstorming" method, as well as the use of situational tasks. All these methods aim to teach students to fulfil their professional duties with dignity and apply the acquired knowledge in practical activities. In addition, the combination of these methods contributes not only to the formation of clinical thinking but also has a direct impact on both creative and critical thinking since it is impossible to draw a clear line between these concepts, especially when it comes to medical workers. Therefore, nurses' combination of essential, creative and clinical thinking elements is a crucial element of effective professional activity.Документ Development of general and professional competences of future healthcare professionals through the implementation of training in the educational process(Полтавський державний медичний університет, 2024) Bilanova, L. P.; Bobukh, V. V.; Andreyko, S. S.; Svintsytska, N. L.; Bilash, V. P.; Bilanov, O. S.; Біланова, Лариса Павлівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Білаш, Валентина Павлівна; Біланов, Олег СергійовичThe article considers the relevance and effectiveness of training in the educational process for students in the field of Knowledge 22 Healthcare to form general and professional competencies. During the training, informal, relaxed communication is created, which opens up many options for students to develop and solve the problem for which they have gathered. Trainings fight against passivity among students and generate interest in them. It is associated with non-material motivation and can be an impetus for enthusiasm, the desire for discovery, and the search for the root causes of pathologies and radical changes in medicine. They are considered to be an encouragement and an educational breakthrough because, at low cost, they benefit education, medicine, and society in general. The subtleties and nuances that the future medical elite learn from them allow them to maintain energy and professional endurance. Training plays an important role in the professional development of practising doctors, and postgraduate students who are expanding the boundaries of knowledge for medicine also need it. It naturally joins the stream of lifelong learning, which has been chosen as the slogan of modern scientists and personalities who want to improve themselves throughout their lives, hold respected positions and be an unquestionable role model.Документ Актуальні проблеми демократизації контролю навчальної діяльності студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.Розкрито питання застосування деяких видів і методів контролю як дидактичного засобу управління навчанням -забезпечення його ефективності приведенням до системи знань, умінь, навичок студентів, самостійного застосування здобутих знань на практиці, стимулювання їх до навчальної діяльності, формування прагнення до самоосвіти.The article describes the application of some types and methods of control as a didactic mean of teaching management –providing its effectiveness by making the system of students’ knowledge, abilities and skills, t he independent application of the knowledge that was gained in practice, encouraging them to study, forming a desire for self-education.Документ Аналіз задоволення потреб пацієнта в медсестринському процесі: зарубіжний та власний досвід(КВНЗ «Житомирський медичний інститут» Житомирської обласної ради, 2018) Біланова, Лариса Павлівна; Школьна, Олена Віталіївна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Биланова, Лариса Павловна; Школьна, Елена Виталиевна; Ткаченко, Елена Викторовна; Bilanova, L. P.; Shkol’na, O. V.; Tkachenko, O. V.На превеликий жаль, в Україні роль медсестринства та престижність цієї професії набагато менше, ніж у світі, на що вказує аналіз ролі медсестер у нашій країні та у різних країнах віту. У багатьох зарубіжних країнах медсестри є основою первинної ланки охорони здоров’я і сприймаються не лише як помічник лікаря, а й як абсолютно автономний медичний працівник, який має змогу і право абсолютно самостійно приймати рішення відносно діагностики, лікування, відновлення працездатності та реабілітації хворого. Наприклад, у Швеції медичні сестри надають висококваліфіковану допомогу пацієнтам із складними діагнозами (зокрема, серцевою недостатністю), виступають в ролі менеджера і все вирішують самі, без присутності лікаря. Цікаво знати, що у Фінляндії лише 20% пацієнтів звертаються і поступають безпосередньо до лікарів, а 80% пацієнтів попередньо консультуються у медичних сестер і потім, лише, коли це необхідно, йдуть до лікарів; у Нідерландах, коли робочий час лікаря сплинув, рішення про надання допомоги пацієнтам приймає медична сестра на основі клінічних протоколів, навіть змінюючи хід лікування при необхідності в їхніх рамках без консультування з лікарем. Продовжуючи наш невеликий аналіз ролі медичної сестри в інших країнах, зазначимо, що в Англії медичні сестри, які спеціалізуються на допомозі пацієнтам із бронхіальною астмою та цукровим діабетом, замінюють лікарів на прийомі для спостереження і навчання пацієнтів, а також проводять виїзну та освітню діяльність з питань підвищення кваліфікації інших медичних та соціальних працівників, а у США первинне обстеження пацієнтів також здійснюють медичні сестри. Вважається, що 80% успіху виживання людини після операції – це заслуга медичної сестри.Документ Досвід підготовки медичних кадрів у медичному коледжі академії(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2011-10-06) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh.; Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.Медичний коледж академії - один із престижних навчальних закладів м. Полтави. Історія медичного коледжу почалась з 3 лютого 2004 року, коли на підставі Статуту академії, рішення ректорату, наказу ректора академії №22 від 03.02.2004 року медсестринський факультет та зуботехнічне відділення були реорганізовані в медичний коледж Української медичної стоматологічної академії. До цього часу на медсестринському факультеті вже було 14 груп, на зуботехнічному відділенні - 7 груп, загальною чисельністю 200 осіб. Сьогодні контингент студентів - це 210 молодих осіб з різних країн світу. В 2008 році було відкрите і успішно функціонує фармацевтичне відділення.Документ З досвіду використання сучасних освітніх технологій на заняттях медичної біології в медичному коледжі(Видавництво ПП "Астрая", 2018-05-29) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.Медична біологія як наука про основи життєдіяльності людини є теоретичною основою медицини, основою підготовки майбутніх медичних працівників. Викладання цієї дисципліни у медичному вузі вимагає систематичної роботи, враховуючи значущість природничо-наукової складової професійної підготовки фахівців, зокрема й сфери медицини, у формуванні світоглядної, економічної, екологічної культури, важливості поєднання основ класичних фундаментальних дисциплін і сучасного розуміння закономірностей будови світу.Документ З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі(Українська медична стоматологічна академія, 2019-03-21) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.Проаналізовано практичну цінність використання бінарних занять як однієї з форм інтегрованого навчання. Акцентовано на діяльності використання бінарного заняття для забезпечення якісної професійної підготовки на прикладі таких дисциплін як латинська мова і фармакологія з медичною рецептурою для майбутніх медичних сестер і фармацевтів. The article focuses on the practical value оf using binary classes in teaching as one of the approaches to integrative learning. The article reveals the achievement of the goal using binary classes through the successful preparation and implementation of the educational objectives of the Latin language and pharmacology with prescription writing disciplines for future nurses and pharmacists - ensuring quality training.Документ Контроль якості знань з дисциплін природничо-наукового циклу(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018-03-22) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Деміденкова, Галина Григорівна; Демиденкова, Галина Григорьевна; Demidenkova, H. H.Розглядаються переваги використання тестових методів контролю знань, які стимулюють академічну активність студентів і слугують одним із важелів забезпечення якості освіти. The article discusses the advantages of using test methods of knowledge control, which stimulate the academic activity of students and are aimed at ensuring the guality of education.Документ Контроль якості знань студентів при вивченні дисципліни «Медсестринство у внутрішній медицині»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018-03-22) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Школьна, Олена Віталіївна; Школьна, Елена Виталиевна; Shkolna, O.V.; Мартиненко, Наталія Володимирівна; Мартыненко, Наталья Владимировна; Martynenko, N. V.; Ткаченко, Олена Вікторівна; Ткаченко, Елена ВикторовнаРозглянуто роль контролю в поетапній підготовці висококваліфікованих фахівців медичної галузі. Наголошено, що першочергове завдання в процесі навчання медичних сестер - не тільки здобуття фундаментальних знань, а й формування вмінь самостійно їх здобувати і творчо використовувати в практичній діяльності.The role of control in the stage-by-stage training of highly skilled medical specialists is considered. It was emphasized that the primary task in the process of nurses ’ training is not only to acguire basic knowledge, but also to develop skills in order to independently acguire and use them creatively in practical activity.Документ Методологічні проблеми оптимізації навчання і професійної підготовки медичних сестер(Асоціація медичних сестер Полтавської області, 2015) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh.; Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.У сучасних умовах сфера функцій і діяльності молодшого медичного персоналу містить у собі не тільки відповідну систему інформативності, а й систему цінностей, методологічних принципів. Відповідно до мети професійної діяльності норми та принципи, що регулюють взаємовідносини медичного персоналу і хворих, набувають особливого, конкретного змісту. Престиж професії медичної сестри неможливий як без глибоких теоретичних, фундаментальних медичних знань, грунтовної практичної підготовки, так і без сумлінного виконання професійного обов’язку, без свідомого підпорядкування своєї праці трудовій дисципліні, медсестринській справі.Документ Педагогічні умови реалізації основних засад студентоцентризму(Полтавський обл. ін-т післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, 2020-01) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.Теоретично визначено та обгрунтовано педагогічні умови реалізації основних засад студентоцентризму у закладах вищої освіти. Ними є: вивчення індивідуальних і вікових особливостей студентів, можливостей індивідуалізації освітнього процесу; розроблення індивідуальних стратегій навчання кожного студента; залучення студентів до прийняття рішень щодо навчання та усвідомлення почуття відповідальності за них; формування потреби в самоосвіті, самовихованні, саморозвитку, самоактуалізації та соціалізації; розвиток позитивної самомотивації; запровадження системи тьюторства та фасилітації; створення доброзичливої атмосфери освітнього процесу, розвиток критичного та креативного мислення; організація змісту навчання та ретельний відбір навчального матеріалу, враховуючи рівень знань студентів, напрямок їхньої підготовки; наближення процесу навчання до реальних умов фахової діяльності; створення ситуацій успіху та стимулювального до навчання освітнього середо-вища шляхом використання сучасних форм, методів і прийомів навчання.Theoretically defined and substantiated the pedagogical conditions for realization of personally oriented education of students of medical specialties of higher education institutions. They are: the study of individual and age characteristics of students, the possibilities of individualization of the educational process; developing individual learning strategies for each student; involving students in making decisions about learning and awareness responsibility about them; formation of student’s need for self-education, self-development, self-actualization and socialization; formation ofstudents positive self-motivation; introduction of tutoring and facilitation system; creating a welcoming atmosphere of the educational process, developing critical and creative thinking; organization of the content of education and it careful selection, taking into account the level of knowledge of students, their preferences in education; approximation educational process to the real professional activity; creating situations of success and enriching learning environment with modem forms, methods and aproaches of teaching and learning.Документ Сторітелінг як засіб розвитку комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників(2023-10-19) Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Bobukh, V. V.У статті висвітлено питання комунікації медичних працівник, одним з аспектів якого є застосування в освітньому процесі прийому сторітелінгу – творчої розповіді, яку використовують з метою ефективного донесення інформації через історії та приклади.Документ Формування культури здоров’я майбутніх медичних працівників(Kyoto, Japan. Японія - 2020, 2020-12) Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Біланов, Олег Сергійович; Андрейко, Светлана Станиславовна; Биланова, Лариса Павловна; Бобух, Валерия Валериевна; Биланов, Олег Сергеевич; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Bobukh, V. V.; Bilanov, O. S.Розглядається питання формування культури здоров’я, як процесу набуття людиною необхідних знань, вмінь, навичок та цілеспрямованої роботи над собою, виховання медичного працівника з високим рівнем культури здоров’я. Проаналізовано складові культури здоров’я, процес опанування культурою здоров’я та формування культури здоров’я.Документ Формування мотивації до навчання здобувачів освіти в умовах пандемії(Київ : Науково-методичний центр ВФПО, 2021-04-14) Куценко, Наталія Петрівна; Біланова, Лариса Павлівна; Куценко, Наталия Петровна; Биланова, Лариса Павловна; Kutsenko, N. P.; Bilanova, L. P.Пандемія, спричинена вірусом Сovid-19, внесла корективи у всі сфери життя людини, зокрема призвела до суттєвих змін у сфері освіти. Виклики, що постали перед освітніми системами усіх країн світу, в тому числі й України, вимагають від учасників освітнього процесу оперативної реакції для забезпечення якісної освіти.Документ Шляхи розвитку емпатії здобувачів освіти у процесі навчання(London, Great Britain, 2021-05-18) Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Мартиненко, Наталія Володимирівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Биланова, Лариса Павловна; Мартыненко, Наталья Владимировна; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Martynenko, N. V.Вступ. ХХІ століття ставить до випускників закладів освіти будь-якої освітньо-професійної програми певні вимоги щодо конкурентоспроможності на ринку праці. Перш за все це здатність до професійного самовдосконалення, уміння швидко реагувати на соціальні запити, володіння високим рівнем комунікабельності, емоційного інтелекту тощо. Основним завданням підготовки майбутнього медичного працівника є виховання професіонала, діяльність якого направлена на надання якісної медичної допомоги, збереження та покращення здоров’я людини з дотриманням принципів медичної етики та медичної деонтології. Майбутній медичний працівник має бути готовим до професійної діяльності яка вимагає не тільки фахових знань і умінь, а й дотримання загальнолюдських норм моралі, здатності до співпереживання та співчуття, тобто емпатії. Усвідомлений відгук на емоції інших людей, що зветься емпатією, закладено у фізіології людини: за нього відповідають унікальні клітини мозку - дзеркальні нейрони. Тому емпатію можливо і потрібно розвивати, особливо у молодого покоління. Отже, актуальність проблеми, об‘єктивні вимоги до емпатійної культури майбутніх медичних працівників, практичний досвід авторів зумовили вибір теми статті «Шляхи розвитку емпатії здобувачів освіти у процесі навчання».