2019
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2019 за Автор "Bublii, T. D."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання на кафедрі терапевтичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія,, 2019) Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Бублій, Тетяна Дмитрівна; Дубовая, Людмила Іванівна; Петрушанко, Татьяна Алексеевна; Бублий, Татьяна Дмитриевна; Дубовая, Людмила Ивановна; Petrushanko, T. O.; Bublii, T. D.; Dubova, L. I.Статтю присвячено проблемі формування клінічного мислення у студентів-медиків. Рішення цього завдання можливе за умови удосконалення педагогічних методик та впровадження сучасних інноваційних технологій навчання. Одним з таких відомих інтегратівних методів навчання і є підготовка та написання студентами навчальної академічної історії хвороби, що дозволяє оцінити теоретичні знання студентів на практиці, їхню здатність до нетрадиційного мислення. Це зумовлює поєднання традиційних та інноваційних методів в учбовому процесі на кафедрі терапевтичної стоматології ; Статья посвящена проблеме формирования клинического мышления у студентов-медиков. Решение этой задачи возможно при условии совершенствования педагогических методик и внедрения современных инновационных технологий обучения. Одним из таких известных интегративный методов обучения и является подготовка и написание студентами учебной академической истории болезни, которая позволяет оценить теоретические знания студентов на практике, их способность к нетрадиционному мышлению. Это способствует сочетанию традиционных и инновационных методов в учебном процессе на кафедре терапевтической стоматологи ; The article is devoted to the problem of the formation of clinical thinking in medical students. The solution to this problem is possible provided that pedagogical methods are improved and modern innovative teaching technologies are introduced. One of such well-known integrative teaching methods is the preparation and writing by students of the academic academic history of the disease, which makes it possible to evaluate the students' theoretical knowledge in practice and their ability to think alternatively. This helps to combine traditional and innovative methods in the educational process at the Department of Therapeutic Dentistry.Документ Проблеми і шляхи вдосконалення викладання терапевтичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Бублій, Тетяна Дмитрівна; Дубовая, Людмила Іванівна; Петрушанко, Татьяна Алексеевна; Бублий, Татьяна Дмитриевна; Дубовая, Людмила Ивановна; Petrushanko, T. A.; Bublii, T. D.; Dubova, L. I.Потреба суспільства в нових знаннях і освітніх технологіях загострюється, а отже, необхідно підвищувати дослідну й інноваційну активність, створювати єдиний інформаційний простір, розвивати технології ефективної практичної підготовки, які служать основою професійної компетенції фахівця. Одним із пріоритетних напрямів удосконалення навчального процесу є дотримання співвідношення студентів і викладача (6 до 1). Потребує особливої уваги оснащення робочого місця лікаря-стоматолога ; Потребность общества в новых знаниях и образовательных технологиях обостряется, а следовательно, необходимо повышать исследовательскую и инновационную активность, создавать единое информационное пространство, развивать технологии эффективной практической подготовки, которые служат основой профессиональной компетенции специалиста. Одним из приоритетных направлений совершенствования учебного процесса является соблюдение соотношения студентов и преподавателя (6 к 1). Требует особого внимания оснащение рабочего места врача-стоматолога ; The need of society in new knowledge and educational technologies is increasing, which means that it is necessary to increase research and innovation activity, to create a single information space, to develop technologies of effective practical training, which form the basis of professional competence of a specialist. One of the priority directions for the improvement of the educational process is the observance of the ratio of students to the teacher (6 to 1). Particular attention should be paid to equipping the workplace with a dentist.