2019
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2019 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 417
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Analysis of the effectiveness of immunomodulating antiseptics "Miramistin" in complex treatment of periodontal diseases(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Riabokon, Ye. N.; Tokar, A. A.; Volkova, O. S.; Kanunik, T. S.Документ Assessment of microecology of the oral cavity during the period of adaptation to dual-layer structures of dentures with a obturating part(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Yanishen, I. V.; Fedotova, O. L.; Pogorila, A. V.; Sokhan, M. V.; Yanishena, Y. I.Документ Demodex-асоційовані дерматози(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Філоненко, Г. С.; Дудченко, Микола ОлексійовичПапулопустулезні дерматози, основною локалізацією яких є шкіра обличчя (акне, розацеа, періоральний дерматит, себорейний дерматит), залишаються актуальною проблемою в дерматовенерології. Серед різних причин виникнення цих захворювань певна роль відводиться паразитарній теорії. Відповідно до неї, формування папул і пустул на шкірі обличчя сприяє кліщ-железниця (Demodex). Мета. Вивчення клінічних особливостей прояву демодекс-асоційованих дерматозів обличчя, а також оцінка ефективності протипаразитарних місцевих засобів у пацієнтів з лабораторним підтвердженням наявності кліщів роду Demodex. Під спостереженням перебувало 60 пацієнтів (20 чоловіків і 40 жінка) у віці від 18 до 70 років з діагнозами: розацеа - 16, себорейний дерматит - 20, періоральний дерматит - 12, акне - 12. Для дослідження підбиралися пацієнти з тривалістю захворювання понад 2 місяців і з переважною локалізацією висипань на обличчі.Документ Deontological considerations on academic collaboration in Poland(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Nowakowski, Piotr T.The author conducted deontological deliberations concerning collaboration among academic workers in the reality of Polish universities. In the view of potential irregularities that threaten this cooperation, it has been investigated what answer is brought in this regard by the ethical codes of universities but also how this problem is perceived by the students who tend to be critical and keen observers. As far as codification is concerned of standards related to the issue in question, Polish academic environment is not in a bad condition. It seems that the problem has been noticed. However, when those documents are perceived as a collection of not so much written, but rather actually recognized values, then the quoted remarks of the students would prove that there is more work to be performed in this respect, which should be deepened under studies of quantitative and qualitative nature. One clear conclusion is drawn from the performed analyses. Namely undermining the authority of one academic by another - in particular in the eyes of the students - results not only in weakening the authority of the humiliated person but mainly of the humiliating individual. Moreover, it contributes to straining the authority of an academic as such.Документ Edukacja seksualna czy samowychowanie erotyczne. Refleksja etyczna(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Grzybek, GrzegorzCelem refleksji jest wskazanie roznicy migdzy edukacjq seksualnq a samowychowaniem erotycznym. W tym celu, krotko zostanie przedstawiona edukacja seksualna oraz idea samowychowania erotycznego opartego na teorii etyki rozwoju.Документ Experience in the use of glass ionomer cement "Ketac Molar Easymix" in the clinic(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Riabokon, Ye. N.; Tokar, A. A.; Volkova, O. S.; Kanunik, T. S.Документ Experience of the application of pedagogical control as a way of diagnosing the effectiveness of students 'academic activity at the department of medical and bioorganic chemistry at KHNMU(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Sirova, G. O.; Petyunina, V. M.; Kalinenko, O. S.У статті на основі аналізу літературних джерел вказується на значення правильної організації і управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів- медиків та роль у цьому процесі одної з важливих складових - педагогічного контролю. Автори діляться досвідом застосування педагогічного контролю при вивченні хімічних дисциплін на своїй кафедрі: наголошують на значенні контролюючих заходів різних форм як засобу діагностування стану навчальної роботи для студентів і для викладачів.Документ Graphic tests usage as knowledge control method for medical universities students(2019) Piriatinska, N. E.; Vdovichenko, V. Yu.; Borysova, Y. V.; Saprichova, L. V.; Trach, O. O.; Klochko, N. I.Стаття присвячена сучасним педагогічним підходам у ВНЗ, використання графічних тестів для навчання і контролю знань, що сприяють розвитку активних форм мислення студентів-медиків.Документ Immunologic indices of the oral fluid during surgical sanitization of the oral cavity in diabetes mellitus patients(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Mytchenok, M. P.; Mytchenok, O. V.Документ Improvement of forms and methods of teaching in higher education(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Syrova, G. O.; Kozub, S. M.; Lukianova, L. V.; Kozub, P. A.Розглянуто поняття форм і методів навчання у вищому навчальному закладі як складових компонентів авторських педагогічних систем та розглянуто їх характеристику. Виділено організаційні форми навчання, які одночасно є способами безперервного управління пізнавальною діяльністю студентів. До них відносять: лекції, семінарські заняття, лабораторні роботи, практикуми, самостійну роботу, науково-дослідну роботу студентів, різного виду практику тощо. Показано, що ефективність навчання безпосередньо залежить від форм і методів, які викладач буде використовувати в навчально-виховному процесі. Вміле їх поєднання дозволить активізувати студента і викликати в ньому інтерес до процесу навчання.Документ Interactive strategies in medical education(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Robinson, AnthonyУ статті досліджено методологічний потенціал інтерактивного підходу в контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням у медичному виші. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів; The article examines the methodological potential of interactive approach in the context of teaching English for Professional Purposes at a medical university. The research may be of interest to ESOL teachers who train medical students, as well as to educators from other academic contexts, in the process of planning of training sessions and developing teaching materials; В статье исследован учебно-методологический потенциал интерактивного подхода в контексте преподавания английского языка для профессиональных целей в медицинском вузе. Данное исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка как иностранного в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей, в процессе планирования учебных занятий и разработки учебно-методических материалов.Документ Interactive techniques in higher education(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Павельєва, Анна Костянтинівна; Павельева, Анна Константиновна; Pavelyeva, A. K.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.У статті досліджено особливості впровадження інтерактивного підходу в закладах вищої освіти. Розглянуто переваги інтерактивних занять у вищій освіті, а також ефективні методи застосування цього підходу в процесі викладання англійської мови за професійним спрямуванням; The article examines the peculiarities of introducing the interactive approach at higher educational institutions. The authors analyze the advantages of interactive learning in higher education and effective tools of implementing this technology in the process of teaching English for Professional Purposes; В статье исследованы особенности внедрения интерактивного подхода в учреждениях высшего образования. Рассмотрены преимущества интерактивных занятий в высшем образовании, а также эффективные методы применения данного подхода в процессе преподавания английского языка для профессиональных целей.Документ Pedagogical issues of the philosophy of language in the sociocultural contexts: language and identity(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Morska, L.Philosophers and scientists have been examining the connection between thought and language for three thousand years, whether language evolved from thought or vice versa. Whatever the truth, all theories agree that our language, our culture and our identity are inextricably linked. In the paper, the questions of how language influences our way of thinking, our culture and our identity, how our language develops under the influence of constant changes in our environment will be answered.Документ Practical suggestions for speaking skills: peculiarities of teaching and learning processes(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Сліпченко, Лариса Борисівна; Слипченко, Лариса Борисовна; Slipchenko, L. B.The article deals with the problems of teaching and learning speaking, in particular those, which are most relevant to the context of developing oral skills at the advanced level of foreign language proficiency. The given article investigates pedagogical technologies, didactic process determining the students, majoring in Medicine, as a subject of pedagogical activity. Practical suggestions for developing skills in speaking are given. The paper analyzes the general principles that make speaking more ‘relaxing’ and less ‘sacrificing’ to both a teacher and a student. It also examines forms of control and evaluation, and suggests some recommendations, which seem most suitable for advanced language learners in the light of the above theoretical considerations; У статті розглядаються проблеми викладання та навчання говоріння, зокрема ті, які є найбільш відповідними контексту розвитку усних навичок на просунутому рівні володіння іноземною мовою. Дана стаття досліджує педагогічні технології, дидактичний процес визначення студентів як суб'єкта педагогічної діяльності за спеціальністю "Медицина". Наведені практичні рекомендації щодо розвитку навичок говоріння. У статті проаналізовано загальні принципи, які дозволяють викладачам навчати, а студентам освоювати говоріння більш "розслабляючим" та менш "жертвуючим" способом. Дана стаття також вивчає форми контролю та оцінювання і пропонує деякі рекомендації, які здаються найбільш придатними для студентів, які вивчають мову на просунутому рівні, з огляду на вищезазначені теоретичні міркування; В статье рассматриваются проблемы преподавания и обучения говорения, в частности те, которые являются наиболее соответствующими для контекста развития устных навыков на продвинутом уровне владения иностранным языком. Данная статья исследует педагогические технологии, дидактический процесс определения студентов как субъекта педагогической деятельности по специальности "Медицина". Приведены практические рекомендации по развитию навыков говорения. В статье проанализированы общие принципы, которые позволяют преподавателям обучать, а учащимся осваивать говорение более "расслабляющим" и менее "жертвенным" способом. Данная статья также изучает формы контроля и оценки и предлагает некоторые рекомендации, которые кажутся наиболее подходящими для студентов, изучающих язык на продвинутом уровне, учитывая вышеуказанные теоретические рассуждения.Документ Pre-learning of English in proficiency for taking licensing integrated examination “Krok 1. Pharmacy” in English(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Budanova, L. G.; Toryanik, L. A.This article deals with the pre-learning o f English in proficiency for taking licensing integrated examination «Krok 1. Pharmacy» in English. Teaching English at the university establishments gives students the opportunity to develop their skills in professionally-oriented English which has become the leading role in the educational process, bringing them as the new intelligent citizens into "global citizens” with high level o f English.Документ Some aspects of teaching medical informatics at medical universities(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Radzishevska, Ye. B.; Solodovnikov, A. S.; Gordienko, N. O.; Rysovana, L. M.; Grankina, S. S.; Shuba, I. V.В статті розглядаються питання сучасного викладання медичної інформатики студентам медичних університетів. В роботі описано основну мету дисципліни, пропонуються шляхи вдосконалення її. Актуальність даної тематики підтверджує те, що наукові методи та інструментальні засоби все більш широко проникають в будь-які галузі життєдіяльності людини, і медицина не є виключенням, Саме це надає медичній інформатиці характер міждисциплінарної галузі, яка набуває все більш важливе загальнонаукове і загальноосвітнє значення. Розкрито важливе питання забезпечення формування у сучасного лікаря цілісного системного наукового світогляду на проблеми інформатизації охорони здоров'я. Дана стаття буде цікава викладачам закладів вищої медичної освіти.Документ Some questions on passing a subtest of licensing examination “Krok 1” in a foreign language(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Dubrovina, O. V.; Bieliaieva, O. M.; Borysova, Z. O.; Kapustianskyi, D. V.; Vardanian, A. O.; Dekhtiar, N. I.; Дубровіна, Олена Віталіївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Борисова, Зінаїда Олексіївна; Капустянський, Денис Васильович; Варданян, Анаіт Оганесівна; Дігтяр, Наталія ІванівнаАвторами статті обґрунтовується думка, що систематична підготовка студентів до практичних занять, методично продумана організація роботи з тестовими задачами з бази даних «Крок», регулярне повторення пройденого матеріалу, практична реалізація міжпредметних і міждисциплінарних зв’язків у процесі вивчення дисциплін циклу природничо-наукової підготовки та циклу гуманітарної і соціально-економічної підготовки (професійної орієнтації) таких, як латинська мова і медична термінологія та іноземна мова за професійним спрямуванням, формування у студентів високого рівня самосвідомості, відповідальності та самодисципліни забезпечать якісно нові позитивні результати складання ліцензійних іспитів «Крок»; The authors of the article substantiate the opinion that the systematic preparation of students for practical classes, methodically planned organization of work with test tasks from the “Krok” database, regular repetition of the material studied, practical implementation of intersubject and interdisciplinary links in the process of studying the disciplines of the natural science training cycle and the cycle of humanitarian and socio-economic training (occupational guidance) such as Latin and medical terminology and a foreign language for professional purposes and the formation of high level of selfawareness, responsibility and self-discipline in students will provide qualitatively new positive results in passing licensing examination “Krok”.Документ Some reflections on specificity of dental doctors’ Post-graduate education(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Падалка, Аліна Іванівна; Падалка, Алина Ивановна; Padalka, А. І.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Костенко, Виктория Геннадиевна; Kostenko, V. G.; Шешукова, Ольга Вікторівна; Шешукова, Ольга Викторовна; Sheshukova, O. V.This paper highlights the essential present-day issues and peculiarities of dental doctors’ post-graduate training. The routine on designing and planning post-graduate training courses has been found out as effective when is based on the number of some key principles of andragogy and takes into consideration the specificity of the subject area; В роботі розглянуті основні проблеми та особливості післядипломної освіти лікарів-стоматологів. Приведені андрагогічні принципи навчання, використання яких дозволяє підвищити ефективність навчального процесу на етапі післядипломної підготовки стоматологів; В работе рассмотрены основные проблемы и особенности последипломного образования врачей-стоматологов. Приведены андрагогические принципы обучения, использование которых позволяет повысить эффективность учебного процесса на этапе последипломной подготовки стоматологов.Документ The method of particular situations and its influence on the formation of communicative competence in medical students with different types of functional asymmetry(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Marakushyn, D.; Bulynina, O.; Isaieva, I.; Karmazina, I.; Alekseienko, R.Встановлено, що особи з лівостороннім типом функціональної асиметрії брали найбільш активну участь у вирішенні ситуаційних завдань та на останньому експериментальному занятті з фізіології мали максимальну суму балів 22,4. Особи зі змішаним типом функціональної асиметрії та із соціально- зміненим типом асиметрії, у вихідному стані, мали найбільш виражену негативну комунікативну установку, а після застосування розробленої методики зменшилося кількість осіб по показникам: «відкрита жорстокість уставленні до людей»,«завуальована жорстокість уставленні до людей та судження про них» та «буркотіння». Таким чином, після застосування методу конкретних ситуацій особи з різнім типом функціональної асиметрії могли більш легко: аналізувати алгоритм вирішення реальних практичних ситуацій, формувати навички відділення важливого від другорядного, формулювати проблеми; моделювати особливо складні ситуації та взаємодіяти один з одним.Документ The state of interleukins in experimental animals in the dynamics of development of ulcerous - necrotic gingivitis with and without the local treatment of complex antioxidant therapy(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Kilmukhametova, Yu. H.; Batig, V. M.