2019
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2019 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 417
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Пріоритети реформування стоматологічної служби України(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Нідзельський, Михайло Якович; Писаренко, Олег Анатолійович; Цветкова, Наталія ВолодимирівнаПровідний напрям оптимізації медичної стоматологічної допомоги населенню полягає в покращенні знань і професійних навичок лікаря-стоматолога. Серед елементів модернізації системи охорони здоров'я – перехід від дисциплінарного принципу первинної медико-санітарної допомоги населенню до проблемного, унаслідок чого сформувалося соціальне замовлення суспільства на створення служби загальнопрактикуючого лікаря-стоматолога; The main direction of optimization of medical dental care to the population is to improve the knowledge and professional skills of a dentist. One of the elements of the modernization of the health care system is the transition from the disciplinary principle of primary health care to the population to the problem, as a result of which a social order of the society was created for the establishment of the service of a general practitioner-dentist.Документ Изменение уровня линолевой кислоты ротовой жидкости при воспалительных осложнениях после операции дентальной имплантации(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Походенько-Чудакова, И. О.; Карсюк, Ю. В.Документ Комплексний підхід при лікуванні пацієнта з невропатією лицевого нерва після геморагічного інсульту (клінічний випадок)(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Горобець, К. В.; Звірянський, В. М.; Зарубін, А. В.; Мельник, Владислав Леонідович; Шевченко, Василь КириловичНевропатія лицевого нерва зустрічається у 38 % всіх випадків мононе-вропатій та невралгій. Причини ураження лицевого нерву різні, здебільшого це переохолодження та травми. Захворювання характерно для всіх вікових категорій, призводить до тривалої тимчасової непрацездатності. Одужання і значне поліпшення настає тільки у 60-70% хворих. Як ускладнення у кожного 4-5 пацієнта розвивається контрактура мімічних м’язів та соціальна дезадаптованість.Документ Інтерактивні методи навчання на кафедрі ортодонтії УМСА(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Смаглюк, Любов Вікентіївна; Білоус, Алевтина МиколаївнаПроаналізовано інтерактивні методи навчання на кафедрі ортодонтії Української медичної стоматологічної академії. Велику увагу приділено ситуаційним і клінічним завданням. Автори доводять, що ці методи найбільше відповідають особистісно-орієнтованій моделі навчання; The article includes an analysis of interactive methods of teaching at the Department of Orthodontics of the Ukrainian Medical Stomatological Academy. Much attention is paid to situational and clinical tasks. These methods are most in line with the person-oriented model of teaching.Документ The state of interleukins in experimental animals in the dynamics of development of ulcerous - necrotic gingivitis with and without the local treatment of complex antioxidant therapy(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Kilmukhametova, Yu. H.; Batig, V. M.Документ Очаги одонтогенной инфекции, связанные с третьими молярами у женщин(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Али Тергам, Абдуламир; Походенько-Чудакова, И. О.; Таресевич, О. М.Документ Актуальні питання викладання ендокринології в сучасних умовах(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Катеренчук, Віталій ІвановичВисвітлено ключові аспекти викладання ендокринології в Україні. Ендокринна патологія належить до медичних і соціально значимих хвороб зі стрімким поширенням. Якість викладання ендокринології в медичних ЗВО України має відповідати сучасним потребам та європейським і світовим стандартам. Наведені шляхи подолання наявних проблем, що дозволить суттєво поліпшити якість викладання ендокринології і сприятиме підвищенню якості медичної допомоги; Key points of education of endocrinology are discuss in the article. Endocrine pathology is one of the most spreading and important for society. Quality of studying of endocrinology must satisfy modern needs and European and global standards. Practical steps to resolve a problem, improve education and increase the quality of medical care are described.Документ Проблеми реалізації Болонського процесу в українській вищій школі(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Селіхова, Людмила Григорівна; Борзих, Оксана Анатоліївна; Лавренко, Анна Володимирівна; Дігтяр, Наталія Іванівна; Герасименко, Наталія Дмитрівна; Кайдашев, Ігор Петрович; Авраменко, Яніна Миколаївна; Мормоль, Ірина АнатоліївнаВисвітлено проблеми сучасної вищої освіти України на етапі серйозних випробувань, від результатів яких залежить не тільки її майбутнє, а й майбутнє держави. Ідеться про входження освіти України до Болонського процесу. Підкреслено, що українська вища освіта відкрита для інновацій, співпраці, координації, повноцінного засвоєння досягнень знань; The article examines the modern higher education of Ukraine, which undergoes a serious test, the results of which depends not only on its future but also on the future of Ukraine. It is about the entry of Ukraine into the Bologna process. Ukrainian higher education is not closed for innovation, cooperation, coordination, full-fledged mastering of achievements of knowledge.Документ Підготовка лікарів нової генерації в умовах реформування системи охорони здоров’я(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Овчаренко, Оксана МиколаївнаОбґрунтовано необхідність і досліджено особливість підготовки лікарів нової генерації в умовах реформування системи охорони здоров’я; The necessity of the training of physicians of the new generation in the conditions of reforming the health care system was substantiated.Документ Особливості викладання фізіології майбутнім педіатрам(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Моргун, Зайтуна КамілівнаВикладання фізіології студентам педіатричного факультету потребує збалансованого поєднання загальної інформації з фізіології органів та систем із особливостями фізіології дитячого віку для глибокого розуміння фізіологічних механізмів життєдіяльності та подальшого успішного використання засвоєних знань.; Teaching Рhysiology for Pediatrics Department students requires a balanced combination of general information of the physiology of organs and systems with peculiarities of the physiology of childhood for a deep understanding of the physiological mechanisms of vital activity and the use of acquired knowledge in clinical disciplines.Документ Інтернаціоналізіція викладання дисципліни "Фізіологія" у сучасних умовах підготовки студентів-медиків харківського національного медичного університету(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Чернобай, Л. В.; Васильєва, О. В.; Ващук, М. А.; Сокол, О. М.; Маслова, Н. М.; Зеленська, А. М.Стаття присвячена питанню інтернаціоналізації викладання дисципліни «Фізіологія» студентам-медикам Харківського національного медичного університету (ХНМУ). Наведені інноваційні викладацькі методичні заходи, що використовуються в сучасних умовах підготовки лікаря та оптимізують засвоєння теоретичної основи медицини, якою є фізіологія. Описана ефективність застосування цих заходів на кафедрі фізіології ХНМУ.Документ Особливості вивчення фармацевтичної лексики на заняттях з української мови як іноземної(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Берестова, А. А.У пропонованій роботі автор здійснює спробу реалізувати прийоми вивчення термінологічної лексики на заняттях з української мови як іноземної у фармацевтичних закладах вищої освіти, розробити комплекс вправ для формування лексичної компетенції майбутніх провізорів, невід ’ємним складником якої є фахова наукова термінологія.Документ Компетенції та компетентності у вищій медичній школі на сучасному етапі розвитку освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Цвіренко, Світлана Миколаївна; Похилько, Валерій Іванович; Артьомова, Наталія Сергіївна; Зюзіна, Лариса Степанівна; Соловйова, Галина ОлексіївнаРозглянуто принцип компетентнісного підходу у вищій медичній освіті, орієнтований на практичну спрямованість навчання. Показано, що компетентнісний підхід у вищій освіті не тільки змінює зміст навчання, а й вимагає перегляду позиції здобувача освіти в процесі його професійного становлення; The article discusses the principle of a competent approach in higher medical education, which focuses on the practical orientation of learning. It is shown that the competence approach in higher education not only changes the content of teaching but also requires a review of the position of the learner in the process of his professional development.Документ Активізація навчально-пізнавальної діяльності лікарів-інтернів у процесі професійної підготовки(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Марковська, О. В.; Шапкін, А. С.Забезпечення ефективного соціально-економічного розвитку нашої країни і високого рівня надання медичної допомоги зумовлює необхідність професійної підготовки фахівців принципово нової формації. Важливим етапом підготовки у лікарській справі є післядипломне навчання - інтернатура. Основним завданням професійної підготовки інтернів є активізація їх навчально-пізнавальної діяльності, розвиток клінічного мислення, мотивація необхідності оволодіння практичними навичками.Документ Ефективність застосування субментального клаптя та вільного променевого клаптя передпліччя для заміщення половинних дефектів язика(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Буртин, О. В.; Кравець, О. В.Документ Використання ігрових технологій навчання при викладанні української мови як іноземної: практичний аспект(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Федько, О. Ю.У статті проаналізовано особливості запровадження ігрових технологій у навчальний процес. Здійснено огляд найбільш ефективних завдань ігрового типу, які найчастіше використовують при викладанні української мови як іноземної. Наведено конкретні приклади завдань, зокрема з лексикою медичної тематики.Документ Роль викладача в організації роботи з лікарями-інтернами на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Стасюк, Олексій Анатолійович; Виженко, Євгеній Євгенович; Сокологорська-Никіна, Юлія КостянтинівнаСеред актуальних проблем сучасної медичної освіти – формування і розвиток клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів і ортодонтів-стоматологів зокрема. Оптимальному вирішенню цього питання сприяє відповідна побудова навчального процесу; The most urgent problem of modern medical education is the formation and development of clinical thinking in future dentists and orthodontists-dentists in particular. The optimal solution to this issue is contributing to the proper construction of the learning process.Документ Розвиток професійного клінічного мислення студентів при вивченні внутрішньої медицини(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Гуцаленко, Ольга Олексіївна; Кострікова, Юлія АнатоліївнаВисвітлено підходи до розуміння феномена клінічного мислення як найважливішої практичної навички, що визначає професіоналізм і кваліфікацію майбутнього лікаря, яку потрібно постійно розвивати в процесі навчання й удосконалювати впродовж усієї подальшої лікарської діяльності.; The article covers the approaches to understanding the phenomenon of clinical thinking as the most important practical skill that determines the professionalism and qualifications of the future physician, which needs to be continuously developed during the learning process and improved throughout the further medical activities.Документ Перспективи оцінки якості життя в хірургічній стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Рузін, Г. П.; Походенько-Чудакова, І. О.; Аветіков, Давид Соломонович; Вакуленко, Катерина МиколаївнаДокумент Особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Сологор, Ірина Миколаївна; Сологор, Ирина Николаевна; Solohor, I. M.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Костенко, Виктория Геннадиевна; Kostenko, V. G.У статті здійснюється спроба схарактеризувати особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням під керівництвом викладача; В статье осуществляется попытка охарактеризовать организацию самостоятельной работы студентов при изучении иностранного языка профессиональной направленности под руководством преподавателя; The paper highlights the key characteristics in some approaches towards the planning and guiding students’ independent learning during the course of English for special purposes.