Проблеми екології та медицини, 2021, Том 25, № 3-4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Проблеми екології та медицини, 2021, Том 25, № 3-4 за Автор "Lysanets, Yu. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Effectiveness of an Activity-Based Approach to Teaching the Past Tense in Medical English for Professional Purposes(Полтавський державний медичний університет, 2021) Lysanets, Yu. V.; Bieliaieva, O. M.; Znamenska, I. V.; Morokhovets, H. Yu.; Rozhenko, I. V.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Мороховець, Галина Юріївна; Мороховец, Галина Юрьевна; Роженко, Інеса Віталіївна; Роженко, Инесса ВиталиевнаУ статті представлено методи формування навичок утворення та вживання граматичної категорії минулого часу на основі діяльнісно-орієнтованого підходу згідно із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти в процесі викладання курсу англійської мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців галузі знань 22 «Охорона здоровʼя». Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу з метою оптимізації засвоєння граматичних конструкцій Рast Simple, Рast Continuous та Рast Perfect. Пропонований підхід апробовано при розробці підручників “Medical English for Academic Purposes” (2018) і “Medical English for Public Health Purposes” (2021). Розроблено лінгводидактичні механізми, спрямовані на розвиток, відпрацювання і систематизацію навичок вживання минулого часу в англійській мові за професійним спрямуванням. Методологічний алгоритм представлений рецептивним, репродуктивним і продуктивним типами вправ і може застосовуватися для вдосконалення різних видів мовленнєвої діяльності, подальшого розвитку як усного, так і писемного мовлення, навичок читання, перекладу й аудіювання, для організації індивідуальної та самостійної роботи здобувачів освіти в аудиторний і позааудиторний час, роботи в малих групах і парах, а також в умовах дистанційного навчання. Обговорено ефективність використання сучасних форм і методів у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням: візуалізація навчального матеріалу, робота з оригінальними англомовними текстами, присвяченими найважливішим фактам з історії медицини, навчання за принципом “рівний – рівному”, практико-орієнтовані завдання і моделювання професійних ситуацій, метод “Фішбоул” та інші. У висновках зазначається, що застосування діяльнісно-орієнтованого підходу в навчанні англійської мови за професійним спрямуванням у медичному університеті сприяє розвиткові комунікативної компетентності й загальнолінгвістичної грамотності, а також засвоєнню знань і формуванню вмінь і навичок, необхідних у подальшій професійної діяльності фахівця в галузі охорони здоров’я. На думку авторів, такий підхід забезпечить динамізацію процесів академічній мобільності та наукової співпраці на теренах вищої медичної освіти України.