2018
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2018 за Автор "Bilanova, L. P."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні проблеми демократизації контролю навчальної діяльності студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.Розкрито питання застосування деяких видів і методів контролю як дидактичного засобу управління навчанням -забезпечення його ефективності приведенням до системи знань, умінь, навичок студентів, самостійного застосування здобутих знань на практиці, стимулювання їх до навчальної діяльності, формування прагнення до самоосвіти.The article describes the application of some types and methods of control as a didactic mean of teaching management –providing its effectiveness by making the system of students’ knowledge, abilities and skills, t he independent application of the knowledge that was gained in practice, encouraging them to study, forming a desire for self-education.Документ Контроль якості знань студентів при вивченні дисципліни «Медсестринство у внутрішній медицині»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018-03-22) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Школьна, Олена Віталіївна; Школьна, Елена Виталиевна; Shkolna, O.V.; Мартиненко, Наталія Володимирівна; Мартыненко, Наталья Владимировна; Martynenko, N. V.; Ткаченко, Олена Вікторівна; Ткаченко, Елена ВикторовнаРозглянуто роль контролю в поетапній підготовці висококваліфікованих фахівців медичної галузі. Наголошено, що першочергове завдання в процесі навчання медичних сестер - не тільки здобуття фундаментальних знань, а й формування вмінь самостійно їх здобувати і творчо використовувати в практичній діяльності.The role of control in the stage-by-stage training of highly skilled medical specialists is considered. It was emphasized that the primary task in the process of nurses ’ training is not only to acguire basic knowledge, but also to develop skills in order to independently acguire and use them creatively in practical activity.