Матеріали наукових конференцій. 2018
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали наукових конференцій. 2018 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 285
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця у вищих медичних навчальних закладах(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Палєнка, Олена Євгенівна; Силенко, Галина Ярославівна; Кривчун, Анжеліна МихайлівнаПровідною метою сучасної української освіти є створення умов для розвитку та самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися впродовж життя. Наразі перед системою вищої освіти гостро стоїть завдання підвищити ефективність навчання й оптимізувати навчально- пізнавальну діяльність студентів. Навчальна мотивація відіграє, безумовно, вирішальну роль, тому особлива увага приділяється проблемам її формування. Навіть висококваліфікований викладач не зможе досягнути бажаного результату, якщо його зусилля не будуть узгоджені з мотиваційною основою навчального процесу. Вплив мотиваційних процесів на успішність студентів не заперечується сьогодні вже практично ніким. Успішне р о зв ’язання проблеми мотивації навчальної діяльності позитивно впливає на якість підготовки майбутніх фахівців. Ось чому одним із актуальних наукових завдань освіти є дослідження мотиваційної сфери особистості студента як фактора ефективності навчального процесу.; Главной целью современного украинского образования является создание условий для развития и самореализации каждой личности, формирование поколения, способного учиться в течение всей жизни. Сейчас перед системой высшего образования остро стоит задача повысить эффективность обучения и оптимизировать учебно-познавательную деятельность студентов. Учебная мотивация играет, безусловно, решающую роль, поэтому особое внимание уделяется проблемам ее формирования. Даже высококвалифицированный преподаватель не в состоянии достичь желаемого результата, если его усилия не будут согласованы с мотивационной основой учебного процесса. Влияние мотивационных процессов на успеваемость студентов не оспаривается сегодня уже практически никем. Успешное решение проблемы мотивации учебной деятельности положительно влияет на качество подготовки будущих специалистов. Вот почему одной из актуальных научных задач образования является исследование мотивационной сферы личности студента как фактора эффективности учебного процесса.; The main goal o f modern Ukrainian education is to create conditions fo r the development and self-realization of each individual, the formation of a generation that can learn during the whole life. Now the system of higher education is acutely faced with the task of increasing the efficiency of teaching and optimizing the educational and cognitive activities of students. Of course, Educational motivation plays a decisive role, therefore special attention should be paid to the problems of its formation. Even a highly qualified teacher can not achieve the desired result unless his/her efforts are coordinated with the motivational basis of the educational process. The influence of motivational processes on the progress o f students is not contested today by anyone. Successful solution of the problem of motivation of educational activity positively influences the quality of training offuture specialists. That is why one of the topical scientific problems of education is the study of the motivational sphere of a student's personality as a factor in the effectiveness o f the educational process.Документ Соціокультурний аспект посібника з української мови для іноземних студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Шевченко, Олена МиколаївнаНа підставі аналізу наукових джерел і власного досвіду автори розглядають шляхи застосування соціокультурного компонента в професійній підготовці іноземних студентів-медиків, зокрема під час вивчення дисципліни «Українська мова як іноземна». Охарактеризовано навчальний посібник «Читаємо українською (соціокультурний аспект)», який покликаний, на думку авторів, сприяти оволодінню іноземною мовою (українською); розвивати комунікативні навички до рівня, що забезпечить спілкування іноземців на побутовому, навчально-професійному рівнях; ознайомити іноземних студентів з українознавчим і краєзнавчим матеріалом. Цей посібник сприятиме формуванню в студентів-іноземців умінь і навичок володіння мовою в усній і писемній формах відповідно до цілей, мотивів і соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових ситуаціях. Адже саме на заняттях з української мови як іноземної формуються базові механізми іншомовного спілкування й засвоюються знання про культуру країни, мову якої студенти вивчають.Документ Аналіз зв’язків між словами англомовних багатокомпонентних термінів із робототехніки(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Шуневич, Б. І.Проведено аналіз видів, напрямів і структури з в ’язків між словами багатокомпонентних термінів із робототехніки з метою правильного вибору способу перекладу цих термінів українською мовою. Описано також роль організації навчального процесу на кафедрі технічного перекладу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, щоб допомогти студентам правильно розуміти значення термінології з напрямів підготовки університету англійською та українською мовами.; The report deals with the analysis of connections types, directions and structures among words of multicomponent robotics terms for correct choice of translation means of these terms into Ukrainian. The role of educational process organization at the Department of Technical Translation in Lviv State University of Life Safety with the aim to help students in correct understanding English and Ukrainian terminology in different trends of training at our University is also described.; Проведен анализ видов, направлений и структуры связей между словами многокомпонентных терминов по робототехнике с целью правильного выбора способа перевода этих терминов на украинский язык. Описана также роль организации учебного процесса на кафедре технического перевода Львовского государственного университета безопасности жизнедеятельности, чтобы помочь студентам правильно понимать значение терминологии по направлениям подготовки университета на английском и украинском языках.Документ Онтологія подібності: лінгвальний вимір анатомічної термінології(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Карлова, Т. Є.; Рашиді, Б. Р.У пропонованій статті наголошено на необхідності когнітивно- ономасіологічного переформатування підходів до опанування різних термінологічних систем, зокрема анатомічної терміносистеми. Акцентовано увагу на доцільності створення термінологічного глосарію «ОНТОЛОГІЯ ПОДІБНОСТІ» як інтегрованого довідкового видання з анатомічної термінології з урахуванням особливостей лінгвального виміру функціонування термінологічних одиниць. Представлено теоретичне підґрунтя проекту термінологічного глосарію та обґрунтовано базові принципи його будови.; The proposed article emphasizes the need for cognitive and onomasiological reformatting of the approaches to mastering various terminological systems, in particular anatomical terminological system. The emphasis is placed on the expediency of creating a terminological glossary "ONTOLOGY OF SIMILARITY " as an integrated reference edition on anatomical terminology, taking into account the peculiarities of the linguistic dimension of the functioning of terminological units. The theoretical basis of the project of the terminological glossary is presented and the basic principles of its structure are substantiated.;В представленной статье акцентировано внимание на необходимости когнитивно-ономасиологического переформатирования подходов к освоению различных терминологических систем, в частности анатомической терминосистемы. Рассмотрен вопрос релевантности создания терминологического глоссария «ОНТОЛОГИЯ СХОДСТВА» как интегрированного справочного издания по анатомической терминологии с учетом особенностей лингвального измерения функционирования терминологических единиц. Представлено теоретическое обоснование проекта терминологического глоссария и изложено базовые принципы его построения.Документ Концепція оцінки якості вищої освіти в країнах Заходу та Україні(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Федчишин, Н. О.; Горпініч, Т. І.; Кліщ, Г. І.; Єлагіна, Н. І.У статті проаналізовано особливості оцінки якості вищої освіти на сьогоднішньому етапі розвитку освітньої системи. Виявлено основні принципи створення внутрішньоуніверситетських систем забезпечення якості освіти в університетах. Встановлено, що основними способами оцінки в межах американської системи є оцінка ВНЗ професійними експертами, оцінка через спеціалізовану акредитацію і самооцінка, а в Європі - це оцінювання та акредитація з боку державних агентств. В Україні ж більш розвинена зовнішня оцінка якості, зорієнтована на стандарти і показники ефективності.; The article analyzes the peculiarities of quality assessment of higher education at the present stage of the educational system development. The basic principles of creating university-wide systems of providing education quality at universities are revealed. It is established that the main methods of assessment within the American system include the assessment of universities by professional experts, assessment through specialized accreditation and self-evaluation, whereas in Europe, it is assessment and accreditation from government agencies. In Ukraine, a more developed external quality assessment is oriented towards standards and performance indicators.; В статье проанализированы особенности оценки качества высшего образования на сегодняшнем этапе развития образовательной системы. Выявлены основные принципы создания внутриуниверситетских систем обеспечения качества образования в университетах. Установлено, что основными способами оценки в рамках американской системы является оценка вуза профессиональными экспертами, оценка с помощью специализированной аккредитации и самооценка, а в Европе - это оценка и аккредитация со стороны государственных агентств. В Украине же более развита внешняя оценка качества, ориентированная на стандарты и показатели эффективности.Документ Language peculiaruties of junot diaz’s works(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Sonny, S.; Lukashuk, N.; Sonnyk, I.Стаття присвячена дослідженню «Спангліш» як явища англійської мови і ролі діалекту «Спангліш» у творах Джуно Діаса - романі «Коротке та дивне життя Оскара Уао» і збірці коротких оповідань «Потопельник». Ідеальним прикладом мультикультурної країни, де вплив на літературну мову здійснюється й національними меншинами, є США. Населення країни складається з представників майже всіх країн світу. Варто сказати, що надзвичайно потужна в наш час іспанська, яка розповсюджена насамперед на Півдні й Заході США, вливає на американський варіант англійської мови. Відомо, що нині всі офіційні папери і попередження написані в США двома мовами: англійською й іспанською. Завдяки поширенню іспанської культури виникло нове мовне поняття - «Спангліш» (Spanglish) - своєрідний «суржик» англійської й іспанської мов. Цим діалектом користуються переважно вихідці з Латинської Америки, Мексики і Куби, загальна кількість яких складає майже 45 млн. осіб. Феномен діалекту «Спангліш» стає темою для досліджень багатьох мовознавців, зокрема соціолінгвістів. Найважливішими проблемами соціолінгвістики є соціальна диференціація мови, сучасні глобальні інтеграційні процеси, входження України до світового культурно-освітнього простору. Одним із найвідоміших авторів латинського походження є Джуно Діас, який сприймає культурні розбіжності як привід длягордості, ніж відчуття неповноцінності. Він свідомий того, що латиноамериканці поводяться не так, як англосакси, і у своїх творах наочно демонструє культурні розбіжності. Без перебільшення можна стверджувати, що творчість цього письменника, так само як і інших авторів-представників національних меншин США, стала домінуючим фактором літературного процесу цієї країни.; Статья посвящена исследованию «Спанглиш» как явления английского языка и роли диалекта «Спанглиш» в произведениях Джуно Диаса - романе «Короткая и удивительная жизнь Оскара Уао» и сборнике коротких рассказов «Утопленник». Идеальным примером мультикультурной страны, где влияние на литературный язык осуществляется и национальными меньшинствами, является США. Население страны состоит из представителей почти всех стран мира. Стоит сказать, что чрезвычайно мощный на сегодняшний день испанский, который распространен, прежде всего, на Юге и Западе США, влияет на американский вариант английского языка. Известно, что сейчас все официальные бумаги и предупреждения, написаны в США двумя языками: английским и испанским. Благодаря распространению испанской культуры появилось новое языковое понятие - «Спенглиш» (Spanglish) - своеобразный «суржик» английского и испанского языков. Этим диалектом пользуются преимущественно выходцы из Латинской Америки, Мексики и Кубы, общее количество которых составляет почти 45 млн. человек. Феномен диалекта «Спенглиш» становится темой для многих исследований языковедов, в частности социолингвистов. Важнейшими проблемами социолингвистики являются социальная дифференциация языка, современные глобальные интеграционные процессы, вхождение Украины в мировое культурно-образовательное пространство. Одним из самых известных авторов латинского происхождения является Джуно Диас, который воспринимает культурные различия как повод для гордости, а не как чувство неполноценности. Он осознает, что латиноамериканцы ведут себя не так, как англосаксы, и в своих произведениях наглядно демонстрирует культурные разногласия. Без преувеличения можно утверждать, что творчество этого писателя, так же, как и других авторов-представителей национальных меньшинств США, стало доминирующим фактором литературного процесса этой страны.Документ Сучасні методи контролю знань клінічних ординаторів у засвоєнні предмета «Ортодонтія»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Куроєдова, Віра Дмитрівна; Сокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна; Стасюк, Олексій Анатолійович; Виженко, Євгеній Євгенович; Макарова, Олександра МиколаївнаНа сучасному етапі розвитку медицини, ортодонтії зокрема, контроль освіти є необхідною складовою підготовки фахівців у рамках європейської інтеграції системи вищої освіти, де пильна увага приділяється впровадженню методів об’єктивної оцінки знань і практичних навичок серед клінічних ординаторів. At the present stage of medicine development, including orthodontics, education control is a necessary component of specialists’ training in the framework of European integration of the higher educational system, where much attention is paid to the introduction of methods for the objective assessment of academic performance and practical skills among clinical residents.Документ Про можливі наслідки використання штучного інтелекту в медичній практиці(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Кірик, Т. В.Автор продовжує свої дослідження медичних інновацій, які пов'язані з поняттям «ноосфера» і стосуються використання досягнень високих інформаційних технологій у сфері захисту здоров’я. З групи шести найважливіших ноотермінів - ноотехнології, ноонет, ноорозвиток, ноосуспільство, нооуніверситет, ноогуманізм - видокремлені ті ноотехнології, які можуть мати найбільший уплив на прогрес у медичній практиці. Наведені приклади досягнень, пов’язані з використанням штучного інтелекту як ноотехнології. Указано на необхідність розвитку медичної деонтології й етики для виключення помилок під час використання ноотехнологічних досягнень.; Автор продолжает свои исследования медицинских инноваций, связанных с понятием «ноосфера» и касающихся использования достижений высоких информационных технологий в сфере охраны здоровья. Из группы шести важнейших ноотерминов - ноотехнологии, ноонет, нооразвитие, ноообщество, нооуниверситет, ноогуманизм - выделены те ноотехнологии, которые могут иметь наибольшее влияние на прогресс в медицинской практике. Приведены примеры достижений, связанные с использованием искусственного интеллекта как ноотехнологии. Указано на необходимость развития медицинской деонтологии и этики для исключения ошибок при использовании ноотехнологических достижений.;The author continues his research on medical innovations related to the concept of the «noosphere» and relates to the use of the achievements of high-level information technology in the field of health protection. Of the six most important nootermins - nootechnologies, noonet, noodevelopment, noosociety, noouniversity, noohumanizm - the distinction is made between those nootechnologies that can have the greatest influence on progress in medical practice. The examples of achievements related to the use of artificial intelligence as a noote chnology are given. The necessity of deve lopment of medical deontology and ethics for elimination of mistakes during use of nootechnological achievements is indicated.Документ Evidence-Based Medicine as a Modern Methodology of Healthcare(Видавництво Астрая, 2018) Morokhovets, H. Yu.; Мороховець, Галина Юріївна; Purdenko, T. Y.; Пурденко, Тетяна Йосипівна; Ostrovska, L. Y.; Островська, Людмила Йосипівна; Lysanets, Yu. V.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия ВалериевнаУ статті простежено основні етапи становлення доказової медицини в Україні та світі. Досліджено принципи використання науково-медичної інформації і рівні доказовості в процесі діагностики та лікування. Проаналізовано результати діяльності Кокранівського співтовариства і міжнародних проблемних груп, спрямовані на створення, систематизацію й оновлення інформації щодо профілактики, лікування і реабілітації пацієнтів. Розглянуто методологічний потенціал сучасних електронних ресурсів доказової медицини в контексті підготовки здобувачів вищої освіти ступенів доктора філософії та доктора наук; The article focuses on the main stages in the development of evidence-based medicine in Ukraine and in the world. The principles of using scientific and medical information and the levels of evidence in the process of diagnostics and treatment have been studied. The results of the activity of the Cochrane community and international problem groups, aimed at formation, systematization and updating of information on prevention, treatment and rehabilitation of patients have been analyzed. The methodological potential of modern electronic resources of evidence-based medicine in the context of training Ph.Ds and doctoral degree candidates has been considered; В статье прослежены основные этапы становления доказательной медицины в Украине и мире. Исследованы принципы использования научно-медицинской информации и уровни доказательности в процессе диагностики и лечения. Проанализированы результаты деятельности Кокрановского сообщества и международных проблемных групп, направленные на создание, систематизацию и обновление информации по профилактике, лечению и реабилитации пациентов. Рассмотрен методологический потенциал современных электронных ресурсов доказательной медицины в контексте подготовки соискателей высшего образования степеней доктора философии и доктора наук.Документ Оптимізація оцінювання і підвищення якості освіти студентів вищих медичних навчальних закладів в умовах викладання хірургічних дисциплін(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Іващенко, Дмитро Миколайович; Дудченко, Максим Олександрович; Прихідько, Роман Анатолійович; Кравців, Микола ІгоровичЗ метою підвищення якості освіти і викладання хірургічних дисциплін авторами пропонується впровадити індивідуально-диференційоване навчання та навчання з використанням комбінації новітніх комп'ютерних тренажерів і біологічного матеріалу. Для оптимізації оцінювання запропоновано методику сумарного оцінювання. It is proposed to introduce the individually differentiated training and a training using a combination of the latest computer simulators and biological material in order to improve the quality of education and teaching surgical disciplines. For optimization of estimation is offered the technique of cumulative assessment.Документ Комп’ютерний тестовий контроль як метод об’єктивного оцінювання майбутніх лікарів-стоматологів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Ніколішина, Елла Вячеславівна; Марченко, Алла Володимирівна; Ніколішин, Ігор Анатолійович; Nikolishyna, E. V.; Marchenko, A. V.; Nikolishyn, I. A.Автори доводять, що комп’ютерне тестування - додатковий, але обов’язковий засіб організації навчального процесу в межах традиційної системи підготовки майбутніх лікарів на кафедрах терапевтичної стоматології та післядипломної освіти лікарів-стоматологів. Саме комп'ютерне тестування спрямоване і служить засобом поглибленої перевірки вивченої теми заняття або дисципліни в цілому та допомагає оцінити рівень засвоєння студентом певних знань; Computer testing is an additional but obligatory means of organizing the educational process within the framework of the traditional system of future doctors’ training at the Departments of Therapeutic Dentistry and Postgraduate Education of Dental Practitioners. The computer testing is aimed and serves as a means of in-depth examination of the studied topic or discipline in general and helps to assess the level of student's mastering certain knowledge.Документ Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця з вищою освітою(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Треумова, Світлана Іванівна; Петров, Євген Євгенович; Бурмак, Юрій Григорович; Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Борисова, Зінаїда ОлексіївнаПсихолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця - це насамперед питання особистого розвитку, його готовності до майбутньої професійної діяльності. Необхідно, щоб протягом навчання відбулися суттєві зміни в структурі його свідомості, завершився процес самовизначення. Слід сформувати прагнення застосовувати свої знання, досвід, здібності в галузі обраної професії та визначити професійну спрямованість. При цьому головне місце займає гуманізм, співчуття до хворого, бажання допомогти йому, визначення основних цінностей, формування клінічного мислення, моральних засад. Фахівцям необхідно навчитися помічати деталі, аналізувати отримані дані, на цій підставі приймати усвідомлені рішення. Професійність майбутнього лікаря залежить від уміння володіти відповідними сучасними технологіями, постійного пошуку інформації та вдосконалення кваліфікації. Слід сформувати майбутнього фахівця, який буде відповідати вимогам і потребам ХХІ століття, щоб у процесі навчання він поєднував спадок минулого досвіду, культурного розвитку людства та свій власний досвід професійної діяльності. І завжди пам'ятав слова славнозвісного лікаря Гааза: «Поспішайте робити добро».; Психолого-педагогические основы формирования будущего специалиста - это прежде всего вопрос личного развития, его готовности к будущей профессиональной деятельности. Необходимо, чтобы в течение обучения произошли существенные изменения в структуре его сознания, завершился процесс самоопределения. Следует сформировать стремление применять свои знания, опыт, способности в области выбранной профессии и определить профессиональную направленность. При этом главное место занимает гуманизм, сострадание к больному, желание помочь ему, определение основных ценностей, формирование клинического мышления, моральных принципов. Специалистам необходимо научиться замечать детали, анализировать полученные данные, исходя из этого, принимать осознанные решения. Профессионализм будущего врача зависит от умения владеть соответствующими современными технологиями, постоянного поиска информации и усовершенствования квалификации. Следует сформировать будущего специалиста, который будет отвечать требованиям и потребностям XXI века, чтобы в процессе обучения он совмещал наследие прошлого опыта, культурного развития человечества и свой собственный опыт профессиональной деятельности. И всегда бы помнил слова знаменитого доктора Гааза: «Спешите делать добро».; The psychological and pedagogical basis for the formation of a future specialist is a personal development, his readiness for future professional activity. During the training the significant changes in the structure of his consciousness take place, the process of self-determination must be completed. The desire to apply their knowledge, experience, abilities in the field of the chosen profession and determination of the professional orientation should be formed. At the same time, humanism, compassion for the patient, the desire to help him, determination o f the basic values, formation of clinical thinking, moral principles occupy the main place. Specialists need to learn to notice details, to analyze the data obtained, to make informed decisions based on this. The professionalism o f a future physician depends on the ability to master the relevant modern technologies, the constant search for information and the improvement of qualifications. A future specialist should be formed that will meet the requirements and needs o f the 21st century, in order to combine the legacy of past experience, the cultural development of mankind and his own professional experience in the learning process. And he always remembers the words of the famous Dr. Haas: "Hurry to do good.”Документ Шляхи і методи вдосконалення контролю знань студентів задля підвищення якості навчального процесу(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Нечепаєва, Людмила Володимирівна; Матвієнко, Таміла Миколаївна; Філатова, Валентина ЛуківнаРозглядаються різні форми, засоби і методи контролю знань студентів у ВНЗ. Проведена їх порівняльна характеристика, сформовані висновки про переваги і недоліки кожного з них. Various forms, means and methods of students’ academic performance assessment in high school are considered in the article. They are compared and conclusions on the advantages and disadvantages are formed.Документ Роль та особливості тестового контролю в оцінюванні якості знань у вищих медичних навчальних закладах(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Тесленко, Юрій Віталійович; М'якінькова, Людмила Олександрівна; Тесленко, Марина МиколаївнаРозглянуто основні принципи тестового контролю і його роль у оцінюванні якості знань. Висвітлено провідні функції, переваги та роль тестового контролю. Розглянуто особливості тестового контролю при оцінюванні якості знань у вищих медичних навчальних закладах. The article reports about the basic principles o f test control and its role in estimating the quality o f knowledge. The main functions, advantages and role of test control are featured. The particular qualities of test control in assessing the quality of knowledge in higher medical education institutions are considered.Документ Мовні засоби реалізації концепту «америка» в історичній динаміці(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Волощук, І. П.; Лазарьонок, А. О.У статті досліджено мовні особливості вербалізації концепту «Америка» в діахронії у фокусі лінгвокультурології та когнітивної лінгвістики. Зокрема мовні засоби, що актуалізують еволюцію національної ідентичності американців, формування їхнього менталітету, суспільних та національних цінностей. Матеріалом статті є тексти промов президентів на ключових суспільно- політичних та економічних етапах історії Америки. Крім того, найважливіші соціально-політичні та економічні процеси, що призвели до особливості формування і розвитку концепту «Америка» і безпрецедентного статусу США в сучасному світі.; The article explores the linguistic features of the verbalization of concept «America» from the point of its diachronic evolvement. The research is done in the focus of linguaculture and cognitive linguistics. The linguistics means that actualize the development of the American national identity, the shaping of their mentality, social and national values are studed in particular. The texts of presidents speeches within the key events of social, political, economic perspective were the material of linguistics research. Moreover a life style of the Americans, as well as the most important sociopolitical and economic processes that led to the peculiarity of the formation and development of concept «America» and the unprecedented status of the US in the modern world were the subject matter of research.; В статье исследованы языковые особенности вербализации концепта «Америка» в диахронии в фокусе лингвокультурологии и когнитивной лингвистики. В частности, языковые средства, которые актуализируют эволюцию национальной идентичности американцев, формирования их менталитета, общественных и национальных ценностей. Материалом статьи являются речи президентов на ключевых общественно-политических и экономических этапах истории Америки. Кроме того, важнейшие социально-политические и экономические процессы, которые привели к особенности формирования и развития концепта «Америка» и беспрецедентного статуса США в современном мире.Документ Контроль якості освіти: використання інноваційних технологій(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Баштан, Володимир Петрович; Корнєєв, Олег Вітольдович; Литвиненко, Віктор Євгенович; Муковоз, Оксана Євгенівна; Чорнобай, Анатолій ВалентиновичУ сучасному світі основний показник якості здобутої освіти -конкурентоспроможність. Завдання педагога - надання майбутнім медикам систем інтегрованих фундаментальних і клінічних знань, умінь, навичок, мислень, що формують у них адаптаційні здібності та здатність до професії лікаря. In the modern world a basic index of the education quality is competitiveness. The aim of the teacher is to provide the future physicians with systems of the integrated fundamental and clinical knowledge, abilities, skills, thinking that form their adaptive abilities.Документ Синсемантичность как специфический признак партитивного значения(“Астрая”, 2018) Глобина, Людмила Викторовна; Глобіна, Людмила ВікторівнаРассмотрены автосемантичные и синсемантичные значения элементов поля партитивой лексики. В ходе исследования было выявлено, что специфическим признаком партитивного значения является его синсемантичность, а значит, единицы с ярко выраженным данным параметром занимают центральное положение в структуре поля; Розглянуто автосемантичні та синсемантичні значення елементів поля партитивної лексики. У ході дослідження було виявлено, що специфічною ознакою партитивного значення є його синсемантичність, а значить, одиниці з яскраво вираженим таким параметром займають центральне положення в структурі поля; Autosemantic and synsemantic values of elements of the field of partitivе lexicon are considered. During the research it has been revealed that specific sign of partitive value is its synsemantic character, and therefore units with pronounced this parameter hold the central position in structure of the field.Документ Дві стратегії успішного складання екзамену студентами вишу(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Моргун, Зайтуна Камілівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Федотенкова, Наталія МиколаївнаПроаналізовано ставлення студентів до навчання та їхню поведінку під час занять. Розглянуто способи допомоги здібним і нездібним студентам під час екзаменаційної сесії. Систематизовано проблеми здібних студентів під час екзамену, враховуючи стратегії «самозакопування» і «самопорятунку». Конкретизована тактика успішної поведінки студентів під час екзамену. Обґрунтована проблема байдужості студентів до вивчення наукових дисципін та успішного складання екзаменів. Проаналізовано ймовірність отримання позитивної оцінки слабкими студентами. У контексті системного підходу розкрита формула «універсальної шпаргалки». The attitude o f students to study and their behavior during classes are analyzed. The ways o f helping bright and weak students during the examination session are considered. The problems of bright students during the exam are systematized taking into account the strategies of "self-trapping" and "self-salvation". The tactic of successful behavior of students during the exam is specified. The problem of students’ indifference to the study of scientific disciplines and successful passing o f examinations is grounded. The probability o f receiving a positive evaluation by weak students is analyzed. In the context of the system approach, the formula of the "universal crib " is disclosed.Документ Фактори успішного засвоєння доклінічної дисципліни студентами-іноземцями в медичному закладі вищої освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Важнича, Олена Митрофанівна; Дев'яткіна, Наталія Миколаївна; Колот, Еліна ГеоргіївнаПроаналізовано фактори, які визначають успішне опанування доклінічних дисциплін іноземними студентами-медиками, на прикладі вивчення фармакології. До таких факторів належать мотивація до навчання, достатня довишівська підготовка, володіння мовою навчання, обмеження кількості студентів у академічній групі, сучасне методичне забезпечення, висока кваліфікація викладача; Проанализированы факторы, определяющие успешное овладение доклиническими дисциплинами иностранными студентами-медиками, на примере изучения фармакологии. К числу таких факторов отнесены надлежащая мотивация к обучению, достаточная довузовская подготовка, владение языком обучения, ограничение количества студентов в академической группе, современное методическое обеспечение, высокая квалификация преподавателя; The article analyzes the factors determining the successful mastery of preclinical disciplines by foreign medical students on the example of studying Pharmacology. Such factors include proper motivation for training, sufficient pre-university training, language proficiency, a limited number of students in the academic group, modern methodological support, and a high qualification of the teacher.Документ Редагування медичних наукових текстів - невід'ємна компетенція мовної підготовки лікаря(Полтава. Видавництво "Астрая", 2018) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Юфименко, Вікторія ГеоргіївнаРозглянуто специфічні особливості редагування студентами медичних наукових текстів; виявлено і проаналізовано найпоширеніші мовні та стилістичні помилки, що трапляються в медичній лексиці; визначено форми контролю опанування навичок редагування. Рассмотрены специфические особенности редактирования студентами научных медицинских текстов; выделены и проанализированы самые распространенные языковые и стилистические ошибки в медицинской лексике; определены формы контроля овладения навыками редактирования. The article describes the peculiarities of students' editing of scientific tents; the most widelyspread composition, and linguistic mistakes in medical lexis; the main types of control of students' mastering editing skills are defined.