2018
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2018 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 285
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні особливості процесу адаптації й організації навчання студентів-іноземців(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Ряднова, Вікторія Вікторівна; Безега, Ніна Михайлівна; Безкоровайна, Ірина Миколаївна; Воскресенська, Людмила Костянтинівна; Пера-Васильченко, Анна ВолодимирівнаОбґрунтовано актуальністьвивчення психологічних особливостей процесу адаптації й організації навчання студентів-іноземців. Висвітлено тлумачення поняття «адаптація» у науковій літературі. Окреслено основні проблеми, з якими стикаються студенти-іноземці при вступі до ЗВО. Представлено рекомендації провідних науковців щодо ефективної організації навчання студентів-іноземців.; Обосновано актуальность изучения психологических особенностей процесса адаптации и организации обучения студентов-иностранцев. Дано определение понятия «адаптация» в научной литературе. Обозначены основные проблемы, с которыми сталкиваются студенты-иностранцы при поступлении в высшие учебные учреждения. Представлены рекомендации ведущих ученых с целью эффективной организации обучения студентов-иностранцев.; The article substantiates the relevance of studying the psychological peculiarities of the process of adaptation and organization of training for foreign students. The interpretation of the notion "adaptation" in the scientific literature is highlighted. The main problems encountered by foreign students when joining universities of higher education are outlined. The recommendations of leading scientists concerning the effective organization of training of foreign students are presented.Документ Роль наукометричних ресурсів у розвитку інформаційно-комунікаційної компетенції здобувачів ступеня доктора філософії(2018) Мороховець, Галина Юріївна; Мороховец, Галина Юрьевна; Morokhovets, H. Yu.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.У статті обґрунтовано доцільність використання сучасних електронних науково-інформаційних ресурсів у процесі підготовки здобувачів ступеня доктора філософії у вищих медичних навчальних закладах. Окреслено основні напрямки роботи з наукометричними та реферативними базами даних (Scopus, PubMed, ORCID, Google Scholar) у рамках освітньо-наукових програм підготовки фахівців третього освітньо-наукового рівня вищої освіти.Документ Онтологія подібності: лінгвальний вимір анатомічної термінології(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Карлова, Т. Є.; Рашиді, Б. Р.У пропонованій статті наголошено на необхідності когнітивно- ономасіологічного переформатування підходів до опанування різних термінологічних систем, зокрема анатомічної терміносистеми. Акцентовано увагу на доцільності створення термінологічного глосарію «ОНТОЛОГІЯ ПОДІБНОСТІ» як інтегрованого довідкового видання з анатомічної термінології з урахуванням особливостей лінгвального виміру функціонування термінологічних одиниць. Представлено теоретичне підґрунтя проекту термінологічного глосарію та обґрунтовано базові принципи його будови.; The proposed article emphasizes the need for cognitive and onomasiological reformatting of the approaches to mastering various terminological systems, in particular anatomical terminological system. The emphasis is placed on the expediency of creating a terminological glossary "ONTOLOGY OF SIMILARITY " as an integrated reference edition on anatomical terminology, taking into account the peculiarities of the linguistic dimension of the functioning of terminological units. The theoretical basis of the project of the terminological glossary is presented and the basic principles of its structure are substantiated.;В представленной статье акцентировано внимание на необходимости когнитивно-ономасиологического переформатирования подходов к освоению различных терминологических систем, в частности анатомической терминосистемы. Рассмотрен вопрос релевантности создания терминологического глоссария «ОНТОЛОГИЯ СХОДСТВА» как интегрированного справочного издания по анатомической терминологии с учетом особенностей лингвального измерения функционирования терминологических единиц. Представлено теоретическое обоснование проекта терминологического глоссария и изложено базовые принципы его построения.Документ Проектна робота як засіб індивідуалізації контролю навчальних досягнень студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Кальнік, О. П.Автор обґрунтовує можливість використання соціонічних методів для визначення індивідуальних особливостей студентів із метою індивідуалізації контролю, дійшовши висновку, що найуніверсальнішим методом контролю навчальних досягнень є контроль за допомогою проектів. The author proves the possibility o f using socionic methods to determine individual characteristics o f students with the aim o f assessment individualization and comes to the conclusion that the most effective and versatile method o f assessment is assessment through projects.Документ Інтегрований іспит - критерій контролю знань лікарів-інтернів у післядипломній освіті(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Мельник, Владислав Леонідович; Шевченко, Василь КириловичВисвітлено роль методів і засобів підготовки лікарів-інтернів стоматологів перед проведенням інтегрованих іспитів для оцінки знань та вмінь лікарів на післядипломному етапі навчання; The article describes the role of methods and means of training interns in dentistry before integrated exams for the assessment of academic performance and skills of doctors at the postgraduate stage of training.Документ Латиномовні включення як інтегральна характеристика писемних наукових текстів(Видавництво Астрая, 2018) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Синиця, Валентина Григорівна; Синица, Валентина Григорьевна; Synytsia, V. H.Розглянуті інтегральні характеристики писемних наукових текстів. Особливу увагу автори приділяють різнорівневим засобам латинської мови, що забезпечують реалізацію закону мовної економії; The article examines the integral characteristics of written scientific texts. Attention is paid to multi-level means of the Latin language with the help of which the law of linguistic economy is implemented in scientific texts; Рассматриваются интегральные характеристики письменных научных текстов. Особое внимание авторы уделяют разноуровневым средствам латинского языка, которые обеспечивают реализацию закона языковой экономии.Документ Особливості психологічної та соціальної адаптації студентів груп нового набору ВДНЗУ «УМСА»(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Похилько, Валерій Іванович; Ставицька, Наталія Петрівна; Ющенко, Юлія Петрівна; Климач, Тетяна МиколаївнаУ статті розкриті особливості адаптації студентів перших курсів усіх факультетів академії та медичного коледжу, студентів другого курсу нормативної форми навчання стоматологічного факультету (на другий курс зараховуються студенти, які мають середню спеціальну освіту). Завданням був аналіз типових проблем психологічної адаптації до умов навчання у виші, виявлення можливостей забезпечення психічного здоров ’я студентів. Дослідження враховували групи нового набору впродовж 2015-2018 н.р.Документ Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця у вищих медичних навчальних закладах(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Палєнка, Олена Євгенівна; Силенко, Галина Ярославівна; Кривчун, Анжеліна МихайлівнаПровідною метою сучасної української освіти є створення умов для розвитку та самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися впродовж життя. Наразі перед системою вищої освіти гостро стоїть завдання підвищити ефективність навчання й оптимізувати навчально- пізнавальну діяльність студентів. Навчальна мотивація відіграє, безумовно, вирішальну роль, тому особлива увага приділяється проблемам її формування. Навіть висококваліфікований викладач не зможе досягнути бажаного результату, якщо його зусилля не будуть узгоджені з мотиваційною основою навчального процесу. Вплив мотиваційних процесів на успішність студентів не заперечується сьогодні вже практично ніким. Успішне р о зв ’язання проблеми мотивації навчальної діяльності позитивно впливає на якість підготовки майбутніх фахівців. Ось чому одним із актуальних наукових завдань освіти є дослідження мотиваційної сфери особистості студента як фактора ефективності навчального процесу.; Главной целью современного украинского образования является создание условий для развития и самореализации каждой личности, формирование поколения, способного учиться в течение всей жизни. Сейчас перед системой высшего образования остро стоит задача повысить эффективность обучения и оптимизировать учебно-познавательную деятельность студентов. Учебная мотивация играет, безусловно, решающую роль, поэтому особое внимание уделяется проблемам ее формирования. Даже высококвалифицированный преподаватель не в состоянии достичь желаемого результата, если его усилия не будут согласованы с мотивационной основой учебного процесса. Влияние мотивационных процессов на успеваемость студентов не оспаривается сегодня уже практически никем. Успешное решение проблемы мотивации учебной деятельности положительно влияет на качество подготовки будущих специалистов. Вот почему одной из актуальных научных задач образования является исследование мотивационной сферы личности студента как фактора эффективности учебного процесса.; The main goal o f modern Ukrainian education is to create conditions fo r the development and self-realization of each individual, the formation of a generation that can learn during the whole life. Now the system of higher education is acutely faced with the task of increasing the efficiency of teaching and optimizing the educational and cognitive activities of students. Of course, Educational motivation plays a decisive role, therefore special attention should be paid to the problems of its formation. Even a highly qualified teacher can not achieve the desired result unless his/her efforts are coordinated with the motivational basis of the educational process. The influence of motivational processes on the progress o f students is not contested today by anyone. Successful solution of the problem of motivation of educational activity positively influences the quality of training offuture specialists. That is why one of the topical scientific problems of education is the study of the motivational sphere of a student's personality as a factor in the effectiveness o f the educational process.Документ Соціокультурний аспект посібника з української мови для іноземних студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Шевченко, Олена МиколаївнаНа підставі аналізу наукових джерел і власного досвіду автори розглядають шляхи застосування соціокультурного компонента в професійній підготовці іноземних студентів-медиків, зокрема під час вивчення дисципліни «Українська мова як іноземна». Охарактеризовано навчальний посібник «Читаємо українською (соціокультурний аспект)», який покликаний, на думку авторів, сприяти оволодінню іноземною мовою (українською); розвивати комунікативні навички до рівня, що забезпечить спілкування іноземців на побутовому, навчально-професійному рівнях; ознайомити іноземних студентів з українознавчим і краєзнавчим матеріалом. Цей посібник сприятиме формуванню в студентів-іноземців умінь і навичок володіння мовою в усній і писемній формах відповідно до цілей, мотивів і соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових ситуаціях. Адже саме на заняттях з української мови як іноземної формуються базові механізми іншомовного спілкування й засвоюються знання про культуру країни, мову якої студенти вивчають.Документ Способи семантизації при вивченні фахової лексики(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Чайковська, Н. М.; Стегніцька, Л. В.У статті висвітлено основні способи семантизації лексичного матеріалу на заняттях з іноземної мови. Вибір перекладу, пояснення, використання ілюстративного, демонстративного і ситуативного методів передбачає ретельно продуману роботу викладача з використанням мовного матеріалу, а також урахування індивідуальних особливостей студентів. Сучасна методика навчання, в основі якої лежить комунікативний метод, закликає до активного вивчення іноземної мови. Під час практичних занять такими активними способами семантизації є евристична бесіда, яка передбачає активну участь усіх студентів у роботі над новим лексичним матеріалом, а також може поєднувати деякі способи семантизації, зокрема пояснення чи моделювання ситуацій.;The article highlights the main ways of semantization when teaching foreign language lexical material. The choice of translation, explanation, use of illustrative, demonstrative and situational methods involves a teacher’s thorough work using a language material, as well as taking into account the individual characteristics of students. The modern methodological approaches aim at an active foreign language study, based on a communicative method. Heuristic conversation is one of the active methods of semantization to be used during the practical lessons. It involves the participation of all students in the classroom activity when learning the new lexical material. The use of combined methods of semantization, such as explanation or simulation of real situations, may enhance the mastering foreign language.; В статье отражены основные способы семантизации лексического материала на занятиях по иностранному языку. Выбор перевода, объяснение, использование иллюстративного, демонстративного и ситуативного методов предполагает тщательно продуманную работу преподавателя с использованием языкового материала, а также учета индивидуальных особенностей студентов. Современная методика обучения иностранному языку, в основе которой лежит коммуникативный метод, призывает к активному изучению иностранного языка. Во время практических занятий такими активными способами семантизации является эвристическая беседа, которая предполагает активное участие всех студентов в работе над новым лексическим материалом, а также может сочетать некоторые способы семантизации, например, объяснения или моделирования ситуаций.Документ Оптимізація оцінювання і підвищення якості освіти студентів вищих медичних навчальних закладів в умовах викладання хірургічних дисциплін(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Іващенко, Дмитро Миколайович; Дудченко, Максим Олександрович; Прихідько, Роман Анатолійович; Кравців, Микола ІгоровичЗ метою підвищення якості освіти і викладання хірургічних дисциплін авторами пропонується впровадити індивідуально-диференційоване навчання та навчання з використанням комбінації новітніх комп'ютерних тренажерів і біологічного матеріалу. Для оптимізації оцінювання запропоновано методику сумарного оцінювання. It is proposed to introduce the individually differentiated training and a training using a combination of the latest computer simulators and biological material in order to improve the quality of education and teaching surgical disciplines. For optimization of estimation is offered the technique of cumulative assessment.Документ Андрагогический подход к образованию в системе повышения квалификации руководителей и специалистов здравоохранения Республики Беларусь(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Новицкая, С. Ф.; Романова, А. П.Наиболее продуктивной концепцией образования взрослых во многих странах мира считается андрагогический подход к образованию американского учёного М.Ш. Ноулза, активно разрабатываемый специалистами, осуществляющими последипломное образование.; The most productive concept of adult education in many countries of the world is the andragogical approach to the formation of the American scientist M. Sh. Knowles, actively developed by specialists who carry out postgraduate education.Документ Концепція оцінки якості вищої освіти в країнах Заходу та Україні(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Федчишин, Н. О.; Горпініч, Т. І.; Кліщ, Г. І.; Єлагіна, Н. І.У статті проаналізовано особливості оцінки якості вищої освіти на сьогоднішньому етапі розвитку освітньої системи. Виявлено основні принципи створення внутрішньоуніверситетських систем забезпечення якості освіти в університетах. Встановлено, що основними способами оцінки в межах американської системи є оцінка ВНЗ професійними експертами, оцінка через спеціалізовану акредитацію і самооцінка, а в Європі - це оцінювання та акредитація з боку державних агентств. В Україні ж більш розвинена зовнішня оцінка якості, зорієнтована на стандарти і показники ефективності.; The article analyzes the peculiarities of quality assessment of higher education at the present stage of the educational system development. The basic principles of creating university-wide systems of providing education quality at universities are revealed. It is established that the main methods of assessment within the American system include the assessment of universities by professional experts, assessment through specialized accreditation and self-evaluation, whereas in Europe, it is assessment and accreditation from government agencies. In Ukraine, a more developed external quality assessment is oriented towards standards and performance indicators.; В статье проанализированы особенности оценки качества высшего образования на сегодняшнем этапе развития образовательной системы. Выявлены основные принципы создания внутриуниверситетских систем обеспечения качества образования в университетах. Установлено, что основными способами оценки в рамках американской системы является оценка вуза профессиональными экспертами, оценка с помощью специализированной аккредитации и самооценка, а в Европе - это оценка и аккредитация со стороны государственных агентств. В Украине же более развита внешняя оценка качества, ориентированная на стандарты и показатели эффективности.Документ Language peculiaruties of junot diaz’s works(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Sonny, S.; Lukashuk, N.; Sonnyk, I.Стаття присвячена дослідженню «Спангліш» як явища англійської мови і ролі діалекту «Спангліш» у творах Джуно Діаса - романі «Коротке та дивне життя Оскара Уао» і збірці коротких оповідань «Потопельник». Ідеальним прикладом мультикультурної країни, де вплив на літературну мову здійснюється й національними меншинами, є США. Населення країни складається з представників майже всіх країн світу. Варто сказати, що надзвичайно потужна в наш час іспанська, яка розповсюджена насамперед на Півдні й Заході США, вливає на американський варіант англійської мови. Відомо, що нині всі офіційні папери і попередження написані в США двома мовами: англійською й іспанською. Завдяки поширенню іспанської культури виникло нове мовне поняття - «Спангліш» (Spanglish) - своєрідний «суржик» англійської й іспанської мов. Цим діалектом користуються переважно вихідці з Латинської Америки, Мексики і Куби, загальна кількість яких складає майже 45 млн. осіб. Феномен діалекту «Спангліш» стає темою для досліджень багатьох мовознавців, зокрема соціолінгвістів. Найважливішими проблемами соціолінгвістики є соціальна диференціація мови, сучасні глобальні інтеграційні процеси, входження України до світового культурно-освітнього простору. Одним із найвідоміших авторів латинського походження є Джуно Діас, який сприймає культурні розбіжності як привід длягордості, ніж відчуття неповноцінності. Він свідомий того, що латиноамериканці поводяться не так, як англосакси, і у своїх творах наочно демонструє культурні розбіжності. Без перебільшення можна стверджувати, що творчість цього письменника, так само як і інших авторів-представників національних меншин США, стала домінуючим фактором літературного процесу цієї країни.; Статья посвящена исследованию «Спанглиш» как явления английского языка и роли диалекта «Спанглиш» в произведениях Джуно Диаса - романе «Короткая и удивительная жизнь Оскара Уао» и сборнике коротких рассказов «Утопленник». Идеальным примером мультикультурной страны, где влияние на литературный язык осуществляется и национальными меньшинствами, является США. Население страны состоит из представителей почти всех стран мира. Стоит сказать, что чрезвычайно мощный на сегодняшний день испанский, который распространен, прежде всего, на Юге и Западе США, влияет на американский вариант английского языка. Известно, что сейчас все официальные бумаги и предупреждения, написаны в США двумя языками: английским и испанским. Благодаря распространению испанской культуры появилось новое языковое понятие - «Спенглиш» (Spanglish) - своеобразный «суржик» английского и испанского языков. Этим диалектом пользуются преимущественно выходцы из Латинской Америки, Мексики и Кубы, общее количество которых составляет почти 45 млн. человек. Феномен диалекта «Спенглиш» становится темой для многих исследований языковедов, в частности социолингвистов. Важнейшими проблемами социолингвистики являются социальная дифференциация языка, современные глобальные интеграционные процессы, вхождение Украины в мировое культурно-образовательное пространство. Одним из самых известных авторов латинского происхождения является Джуно Диас, который воспринимает культурные различия как повод для гордости, а не как чувство неполноценности. Он осознает, что латиноамериканцы ведут себя не так, как англосаксы, и в своих произведениях наглядно демонстрирует культурные разногласия. Без преувеличения можно утверждать, что творчество этого писателя, так же, как и других авторов-представителей национальных меньшинств США, стало доминирующим фактором литературного процесса этой страны.Документ Сучасні методи контролю самостійної роботи студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Гуцол, М. І.Розглядаються сучасні методи контролю самостійної роботи студентів в університеті. Один з основних принципів, на яких побудований увесь навчальний процес, говорить, що ніякі знання, не підкріплені самостійною діяльністю, не можуть стати справжнім надбанням людини. Самостійна робота студентівь (СРС) є невід'ємною частиною навчального процесу та виправданим способом оволодіння навчальним матеріалом. Це особлива форма навчальної діяльності, під час реалізації якої засвоюється відповідна сума знань, умінь і навичок, розвиваються здібності, формується самостійність як особистісна риса суб'єкта навчання.; Рассматриваются современные методы контроля самостоятельной работы студентов в университете. Один из основных принципов, на которых построен весь учебный процесс, говорит, что никакие знания, не подкрепленные самостоятельной деятельностью, не могут стать настоящим достоянием человека. Самостоятельная работа студентов (СРС) является неотъемлемой частью учебного процесса и оправданным способом овладения учебным материалом. Это особая форма учебной деятельности, при реализации которой усваивается соответствующая сумма знаний, умений и навыков, развиваются.; Modern methods of controlling of the students’ independent work at the university are considered. One of the basic princip leson which the entire educational process is built, says that knowledge, which is not backed up by independent activity, can not become a real property of a person. Independent work of students (IWS) is an integral part of the educational process and a justifiable way of mastering the educational material. This is aspecial form of educational activity, during implementation of which the corresponding amount of knowledge, abilities and skills are absorbed, abilities are developed, and independence is formed as a personality trait of the subject of learning.Документ Динаміка успішності студентів 3-5 курсів з фаху «Ортодонтія»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Смаглюк, Любов Вікентіївна; Карасюнок, Анна Євгеніївна; Білоус, Алевтина МиколаївнаПредставлений аналіз успішності студентів з ортодонтії за три роки її вивчення, який дозволив виявити підвищення рівня знань студентів із предмета, що вказує на правильну організацію навчального процесу на кафедрі та доцільність використання сучасних форм і методів навчання. The article presents an analysis o f students' progress on the orthodontics during three years of its study, which revealed an improvement in the level o f students knowledge on this subject. This indicates the correct organization o f the educational process at the department and the appropriateness of using new modern forms and methods of teaching.Документ Дві стратегії успішного складання екзамену студентами вишу(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Моргун, Зайтуна Камілівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Федотенкова, Наталія МиколаївнаПроаналізовано ставлення студентів до навчання та їхню поведінку під час занять. Розглянуто способи допомоги здібним і нездібним студентам під час екзаменаційної сесії. Систематизовано проблеми здібних студентів під час екзамену, враховуючи стратегії «самозакопування» і «самопорятунку». Конкретизована тактика успішної поведінки студентів під час екзамену. Обґрунтована проблема байдужості студентів до вивчення наукових дисципін та успішного складання екзаменів. Проаналізовано ймовірність отримання позитивної оцінки слабкими студентами. У контексті системного підходу розкрита формула «універсальної шпаргалки». The attitude o f students to study and their behavior during classes are analyzed. The ways o f helping bright and weak students during the examination session are considered. The problems of bright students during the exam are systematized taking into account the strategies of "self-trapping" and "self-salvation". The tactic of successful behavior of students during the exam is specified. The problem of students’ indifference to the study of scientific disciplines and successful passing o f examinations is grounded. The probability o f receiving a positive evaluation by weak students is analyzed. In the context of the system approach, the formula of the "universal crib " is disclosed.Документ Сучасна терміносфера фармацевтичної галузі: семантичні та етимологічні аспекти формування і функціонування(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Михайлюк, Г. Т.; Гайдаєнко, О. Ф.; Ратова, В. Р.У статті розглядаються особливості формування і функціонування фармацевтичних термінів. Увага зосереджується на дослідженні семантичних та етимологічних характеристик частотних відрізків, які продуктивно вживаються в назвах лікарських засобів.; The article deals with the peculiarities of forming and functioning of pharmaceutical terms. Attention is focused on research devoted to the semantic and etymological features of term-elements which are frequently used in the names оf medicaments.; Статья рассматривает особенности формирования и функционирования фармацевтических терминов. Внимание фокусируется на исследовании семантических и этимологических характеристик частотных отрезков, которые продуктивно используются в названиях лекарственных веществ.Документ Оцінка якості знань студентів при вивченні урології(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Саричев, Леонід Петрович; Сухомлин, Сергій АдольфовичРозглядаються питання якісного засвоєння матеріалу з пропедевтики внутрішньої медицини як першого рівня формування клінічного мислення в студента медичного вишу. Визначається роль контролю якості освіти в процесі спеціальної медичної підготовки майбутніх лікарів. The questions of qualitative assimilation of the material from propedeutics of internal medicine as the first step for a student of medical university in the formation of clinical thinking are considered. The role of quality control of the education in the process of special medical training of future physicians is determined.Документ Роль організації та методичні основи контролю знань для вдосконалення якості підготовки cтудентів-іноземців(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Кулай, Ольга Олександрівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Кулай, Ольга Александровна; Ващенко, Ирина ЮрьевнаОрганізація навчального процесу в сучасних умовах вимагає впровадження нових педагогічних технологій, які передбачають застосування методів активного навчання і контролю знань студентів. Результати контролю знань, зокрема проведення тестування, слугують основними показниками оцінювання роботи студентів під час засвоєння матеріалу з предметаі є важливою умовою підвищення якості підготовки спеціалістів.; Организация учебного процесса в современных условиях требует внедрения новых педагогических технологий, которые будут способствовать применению методов активного обучения и контроля знаний студентов. Результаты контроля знаний, включая проведение тестирования, служат основными показателями оценки работы студентов-иностранцев во время усвоения материала по предмету и являются важным условием повышения качества подготовки специалистов.; Оrganization of the contemporary educational process requires the introduction of new pedagogical technologies that will promote the use of active learning and methods of control in student knowledge. The results of control in knowledge, including testing, play role the main indicators for evaluating the acquisition of material from the discipline by foreign students and they are an important condition for improving the quality of the training of specialists.