2018
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2018 за Автор "Bilash, S. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Запровадження симуляційних технологій у вищу медичну освіту як один із факторів підвищення рівня практичної підготовки майбутніх лікарів(2018) Ждан, Вячеслав Миколайович; Ждан, Вячеслав Николаевич; Zhdan, V. M.; Дворник, Валентин Миколайович; Дворник, Валентин Николаевич; Dvornyk, V. M.; Білаш, Сергій Михайлович; Билаш, Сергей Михайлович; Bilash, S. M.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.Розглянуто переваги інноваційної педагогічної технології – симуляційного навчання. Показано, що робота із симуляторами, манекенами, фантомами, віртуальними тренажерами забезпечує умови для ефективного, безпечного і психологічно комфортного відпрацювання практичних навичок майбутніх лікарів. У висновках зазначається, що, незважаючи на безумовні переваги, симуляційне навчання є лише однією з новітніх педагогічних технологій, а тому не може повністю замінити навчання «біля ліжка хворого» і не передбачає відмову від традиційних організаційних форм навчання у вищих медичних навчальних закладах; The advantages of such innovative pedagogical technology as simulation training are considered. It is shown that work with simulators, manikins, phantoms, virtual simulators provides conditions for efficient, safe and psychologically comfortable training of practical skills of future doctors. The authors state that, despite the undeniable advantages, simulation training is only one of the newest pedagogical technologies, and therefore can not completely replace the training «at the bed of the patient» and does not reject traditional organizational forms of study at higher medical schools; Рассматриваются преимущества такой инновационной педагогической технологии, как симуляционное обучение. Показано, что работа с симуляторами, манекенами, фантомами, виртуальными тренажерами создает условия для эффективной, безопасной и психологически комфортной отработки практических навыков будущих врачей. В заключении подчеркивается, что, несмотря на безусловные преимущества, симуляционное обучение является лишь одной из педагогических технологий, в связи с чем не может целиком заменить «обучение у постели больного» и не предусматривает отказ от традиционных организационных форм обучения в высших медицинских учебных заведениях.Документ Порівняльний аналіз показників якості освітньої діяльності ВДНЗУ «УМСА» за 2013 - 2017 рр.(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Ждан, Вячеслав Миколайович; Ждан, Вячеслав Николаевич; Zhdan, V.; Дворник, Валентин Миколайович; Дворник, Валентин Николаевич; Dvornik, V.; Бобирьов, Віктор Миколайович; Бобырев, Виктор Николаевич; Bobyriov, V. M.; Білаш, Сергій Михайлович; Билаш, Сергей Михайлович; Bilash, S. M.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.Проаналізовано дані незалежних джерел, які підтверджують якість освітньої діяльності ВДНЗУ «УМСА» протягом 2013 – 2017 рр. Виявлено позитивну динаміку двох основних показників якості освітньої діяльності: «оцінка якості науково-педагогічного потенціалу» і «оцінка якості навчання»; Проанализированы данные независимых источников, подтверждающие качество образовательной деятельности, проводимой ВГУЗУ «УМСА» на протяжении 2013 – 2017 гг. Выявлена позитивная динамика роста основных показателей качества образовательной деятельности таких, как «качество научно-педагогического потенциала» и «оценка качества обучения»; The data of independent sources confirming the quality of educational activity provided by the Higher State Educational Establishment «UMSA» over the period 2013 – 2017 have been analyzed. Positive growth dynamics regarding the basic quality indices of educational activity, namely, «quality of scientific-pedagogical potential» and «assessment of education quality» has been determined.