Матеріали наукових конференцій. 2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали наукових конференцій. 2025 за Автор "Dvornyk, V. M."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Доцільність застосування конструкцій тимчасових протезів для усунення дефектів зубних рядів ускладнених патологічною стертістю зубних рядів(Полтавський державний медичний університет, 2025-02-28) Дворник, Валентин Миколайович; Перепелова, Тетяна Василівна; Лунькова, Юліана Станіславівна; Ілляшенко, Юлія Іванівна; Семененко, Іван Павлович; Шеметов, Олег Валентинович; Мартиненко, Ігор Миколайович; Dvornyk, V. M.; Perepelova, T. V.; Lunkova, Yu. S.; Illiashenko, Iu. I.; Semenenko, I. P.; Shemetov, O. V.; Martynenko, I. M.Дефекти зубного ряду, які ускладнені патологічною стертістю твердих тканин зубів як наслідок прояву порушень оклюзії призводять до фукціональних змін в зубощелепній системі. В свою чергу патологічна стертість твердих тканин зубів являється швидким процесом, який призводить до зміни твердих тканинах зуба і як наслідок відбувається порушення функції жувальних м’язів та патологічних змін у скроневонижньощелепному суглобі. Зазвичай, на розвиток даної патології впливає поєднання дії декількох етіологічних чинників. Такі патологічні стани потребують комплексного підходу до відновлення нормального функціонування зубощелепної системи. Тому одним із найдоцільніших підходів до усунення даних патологічних явищ на початкових етапах лікувального процесу є використання тимчасових ортопедичних конструкцій для перебудови міостатичного рефлексу м’язів та формуванні нових міжоклюзійних взаємовідносин зубних рядів верхньої та нижньої щелеп для відновлення нормального функціонування всіх елементів зубощелепної системи: відновлення правильного змикання зубних рядів, нормалізація функціонування жувальних м’язів та відновлення правильного розташування елементів скроневонижньощелепного суглоба; покращена адаптація до постійної конструкції.Документ Організація освітнього процесу за змішаною формою навчання на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією в умовах воєнного стану(Полтавський державний медичний університет, 2025-03-20) Добровольська, Оксана Володимирівна; Добровольський, Олександр Володимирович; Дворник, Валентин Миколайович; Кузь, Гельфіра Маліківна; Кузь, Віталій Сергійович; Тесленко, Олександра Іванівна; Dobrovolska, O. V.; Dobrovolskyi, O. V.; Dvornyk, V. M.; Kuz, H. M.; Kuz, V. S.; Teslenko, O. I.Висвітлено питання організації освітнього процесу в умовах змішаної форми навчання. Наголошується на необхідності засвоєння основних методів змішаного навчання для правильної організації навчального процесу. Обговорюється досвід викладання дисципліни «Ортопедична стоматологія» з урахуванням сучасних і проблемно-спрямованих вимог у системі додипломної освіти на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантопогією. The article deals with the issues of applying mixed leaming techniques for the formation of the students’ professional compétence at higher medical educational institutions under wartime conditions. The need of mastering mixed learning basic techniques for the correct organization of the educational process is emphasized. The expérience of teaching the discipline of orthopédie dentistry is discussed, taking into account modem and problem-oriented requirements in the system of undergraduate éducation at the department of orthopédie dentistry with implantology.Документ Практичне використання поверхневої електроміографії жувальних м’язів в клініці ортопедичної стоматології у пацієнтів з парафункціями жувальних м’язів(Полтавський державний медичний університет, 2025-05-30) Дворник, Валентин Миколайович; Кузь, Гельфіра Маліківна; Тесленко, Олександра Іванівна; Баля, Геннадій Миколайович; Кузь, Віталій Сергійович; Шеметов, Олег Валентинович; Павліш, Ігор Вікторович ; Мартиненко, Ігор Миколайович; Dvornyk, V. M.; Kuz, H. M.; Teslenko, O. I.; Balia, H. M.; Kuz, V. S.; Shemetov, O. V.; Pavlish, I. V.; Martynenko, I. M.Мета дослідження: Оцінити зміну функціонального стану жувальних м’язів у пацієнтів із парафункцією жувальних м’язів при використанні релаксаційної капи.Документ Роль «Самоздійснюваних пророцтв» в університетській освіті(Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Ждан, Вячеслав Миколайович; Дворник, Валентин Миколайович; Аветіков, Давид Соломонович; Бєляєва, Олена Миколаївна; Zhdan, V. M.; Dvornyk, V. M.; Avetikov, D. S.; Bieliaieva, O. M.Розглянуто ефект Пігмаліона та ефект Голема як основні маніфестації психологічного феномена самоздійснюваних пророцтв. Просліджено історію вивчення цих ефектів. Основну увагу сфокусовано на можливостях використання ефекту Пігмаліона в університетській освіті. Запропоновано авторську інтерпретацію ключових прояви ефекту Пігмаліона у вищій освіті. Сформульовано практичні рекомендації для викладачів щодо досягнення ефекту Пігмаліона та мінімізації несприятливих наслідків ефекту Голема. У висновках зазначається, що розуміння того, як самоздійснювані пророцтва впливають на поведінку та діяльність, дає можливість використовувати їх як ефективний інструмент для покращення академічних результатів здобувачів освіти, стимулювання особистісного та професійного зростання. Автори наголошують, що отримання соціальної підтримки підвищує впевненість людини в собі, а формування позитивної мотивації стимулює прагнення досягти очікувань іншої сторони. Водночас варто підходити до застосування ефекту з обережністю, щоб уникнути надмірних очікувань, які можуть призвести до небажаних наслідків. Також важливо, щоб очікування не ґрунтувалися на стереотипах або необґрунтованих припущеннях, оскільки це може призвести до погіршення ситуації, стресу та вигорання. Акцентується увага, що викладачі, які очікують успіху від своїх студентів, повинні створювати умови і допомагати долати труднощі. Це передбачає не лише увагу до індивідуальних потреб студентів, а й створення доброзичливої атмосфери, надання конструктивного зворотного звʼязку, відчуття впевненості, а також використання відповідних технологій навчання. The Pygmalion effect and the Golem effect as the main manifestations of the psychological phenomenon of self fulfilling prophecies are considered. The history of the study of these effects is traced. The main attention is focused on the possibilities of using the Pygmalion effect in university education. The author's interpretation of the key mani festations of the Pygmalion effect in higher education is offered. Practical recommendations for teachers to achieve the Pygmalion effect and minimize the adverse effects of the Golem effect are formulated. The conclusions note that understanding how self-fulfilling prophecies influence behavior and activities makes it possible to use them as an ef fective tool to improve the academic performance of educational aspirants and to stimulate personal and professional growth. The authors note that receiving social support increases a person's self-confidence, and the formation of positive motivation stimulates the desire to achieve the expectations of the other party. At the same time, it is neces sary to approach the application of the effect with caution to avoid excessive expectations, which can lead to unde sirable consequences. It is also important that expectations are not based on stereotypes or unfounded assumptions, as this can lead to aggravation, stress and burnout. It is emphasized that instructors who expect their students to succeed should create conditions and help overcome challenges. This involves not only paying attention to students' individual needs, but also creating a welcoming atmosphere, providing constructive feedback, feeling confident, and using appropriate teaching technologies.