Перегляд за Автор "Derevianko, T."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Досвід впровадження науково-дослідницької роботи студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології(2022) Полянська, Валентина Павлівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Дерев’янко, Тетяна Василівна; Федорченко, Віра Іванівна; Polianska, V.; Zviagolska, I.; Derevianko, T.; Fedorchenko, V.Перебудова медичної галузі нерозривно пов’язана з впровадженням у систему медичної освіти нових освітніх стандартів щодо організації та ефективності освітнього процесу, направлених на підготовку конкурентноспроможного фахівця на ринку праці. Cучасний фахівець повинен досконало володіти інноваційними технологіями, бути спроможним швидко і адекватно реагувати на досягнення сучасної медичної науки, бути здатним до ефективної роботи на рівні світових стандартів, бути готовим до безперервності освіти і самоосвіти, до соціальної і професійної мобільності. Тому, на кожному етапі навчання необхідно у здобувачів вищої медичної освіти розвивати творче мислення, вміння пошуку, отримання та аналізу інформації, впровадження її у практичну діяльність.Документ Роль освітньої компоненти «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» у формуванні екологічної культури здобувачів вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Дерев’янко, Тетяна Василівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Полянська, Валентина Павлівна; Федорченко, Віра Іванівна; Derevianko, T.; Zvagolska, I.; Polanska, V.; Fedorchenko, V.Розкрито питання доцільності впровадження інтерактивних методів навчання у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи, що формує у здобувачів освіти пізнавальну потребу й готовність до отримання професійних навичок.Документ Інтерактивні методи навчання мікробіології у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Дерев’янко, Тетяна Василівна; Звягольська, Ірина Миколаївна; Полянська, Валентина Павлівна; Федорченко, Віра Іванівна; Derevianko, T.; Zvagolska, I.; Polanska, V.; Fedorchenko, V.Розкрито питання доцільності впровадження інтерактивних методів навчання мікробіології у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи, що формує у здобувачів освіти пізнавальну потребу й готовність до одержання професійних навичок.