Перегляд за Автор "Honcharenko, L. L."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі на кафедрі нормальної фізіології(Українська медична стоматологічна академія, 1998) Міщенко, Віталій Петрович; Жукова, Марина Юріївна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Весніна, Людмила Едуардівна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Павленко, Ганна Петрівна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Мищенко, Виталий Петрович; Жукова, Марина Юрьевна; Соколенко, Валентина Николаевна; Веснина, Людмила Эдуардовна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Павленко, Анна Петровна; Моргун, Зайтуна Камиловна; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Mishchenko, V. P.; Zhukova, M. Y.; Sokolenko, V. M.; Vesnina, L. E.; Zaporozhetsʹ, Т. М.; Pavlenko, H. P.; Morgun, Z. K.; Honcharenko, L. L.Одна з проблем, що стоїть перед системою освіти, полягає в активізації пізнавальної діяльності студентів вищої школи. У розв'язанні цієї проблеми велике місце займає розвиток самостійної роботи студентів під час вивчення курсу нормальної фізіології. Студент не повинен пасивно сприймати запропоновані знання, він повинен розвивати в собі потяг до їх самостійного здобування. Роль викладача в цьому процесі - надавати необхідну допомогу та спрямовувати його дії у потрібному напрямку. Навчання - активний процес, тому треба всіляко сприяти студентам в самостійному дослідженні функціонування організму та аналізу отриманих даних. На практичних заняттях проводиться реєстрація з подальшим обговоренням ЕКГ, спірограм, мастікоциограм, реограм, досліджується швидкість руху частинок крові.Документ Дидактичні основи організації навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології(Українська медична стоматологічна академія, 2000) Соколенко, Валентина Миколаївна; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Міщенко, Віталій Петрович; Весніна, Людмила Едуардівна; Жукова, Марина Юріївна; Павленко, Ганна Петрівна; Sokolenko, V. M.; Honcharenko, L. L.; Morgun, Z. K.; Mishchenko, V. P.; Vesnina, L. E.; Zhukova, M. Yu.; Pavlenko, H. P.; Соколенко, Валентина Николаевна; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Моргун, Зайтуна Камиловна; Мищенко, Виталий Петрович; Веснина, Людмила Эдуардовна; Жукова, Марина Юрьевна; Павленко, Анна ПетровнаНаочність навчального процесу забезпечується демонстрацією експериментів на тваринах із подальшим аналізом отриманих результатів, демонстрацією слайдів, відеофільміз, таблиць, стендів, що підвищує інтерес студентів до предмета і сприяє глибокому засвоєнню знань. Вибір виду наочності залежить від її функції, поставленої мети і завдань на занятті. Наочна основа навчання забезпечується різноманітними посібниками для розвитку пізнавальної діяльності студентів; можна використовувати всі види наочності. Для широких узагальнень і систематизації знань використовуються схематичні і символічні посібники, моделі, для формування навичок і вмінь - різні види наочних посібникій, моделей, технічних засобів.