Перегляд за Автор "Isychko, L. V."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання хмарних технологій Google для забезпечення неперервності та якості освіти(2022) Саєнко, Марина Сергіївна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Ісичко, Людмила Володимирівна; Saenko, M. S.; Lobach, N. V.; Isychko, L. V.У статті досліджено можливості використання інформаційних технологій, які стали невід’ємною частиною нашого життя, під час організації навчального процесу. Причиною цього є низка факторів, що мають значний вплив на життя кожної людини. Виділено, що важливим завданням сучасної освіти є формування високого рівня інформаційної культури фахівців різних галузей в умовах швидкого розвитку інформаційного суспільства. Звертається увага на те, що у зв’язку із глобальною кризою, спричиненою пандемією COVID-19, виникла необхідність впровадження дистанційного навчання, забезпечення неперервності та якості навчального процесу. Вимогою часу для освітян стала робота по вдосконаленню професійних компетенцій щодо впровадження в систему освіти хмарних технологій. Доведено, що це дозволить організовувати навчальний процес у відкритому інформаційному освітньому середовищі. Досліджено, що «хмарні технології» – це парадигма, відповідно до якої передбачено можливість віддаленої обробки та зберігання даних. Сформульовано узагальнене визначення поняття «хмарні технології». Визначено, що з метою організації навчального процесу на основі використання хмарних технологій можна застосовувати середовище Google, яке містить багато інструментів, що можуть виявитися корисними для індивідуальної та спільної діяльності в умовах карантинних обмежень. Розглянуто можливості перетворення на педагогічний інструмент таких сервісів, як Google диск, Google Документ, Google Таблиця, Google Форма, Google Малюнок, Google Презентація, відеозустрічі Hangouts Google. Визначено, що розглянуті нами онлайнові сервіси володіють низкою переваг, що відкриває можливості їх використання в освітньому середовищі. Виділені основні причини, по яким використання хмарних технологій під час організації навчально-виховного процесу є достатньо обґрунтованим.Документ Метод моделювання, як засіб формування інформаційно-аналітичної компетентності при вивченні фізики(Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2023) Ісичко, Людмила Володимирівна; Гур’євська, Олександра Миколаївна; Isychko, L. V.; Guryevska, O. M.The article considers the necessity of forming information-analytical competence of the future specialist as a component of professional competence, which reflects the readiness and ability of higher education students to apply information-analytical knowledge, skills, abilities in combination with their personal qualities during working with information of different types and forms, and the ability to search, evaluate, preserve, analyze, design and transmit important information in order to obtain qualitatively new knowledge for responsible decision-making in professional activities, preserving and multiplying the most important achievements. Components of information-analytical competence are considered: cognitive component (information-analytical theoretical knowledge; information-analytical technological knowledge); functional component (instrumental and communicative skills; analytical skills; ability to analyze information and formalize it, to compare, summarize, synthesize with available data, develop options for using information; to predict the results of the problem situation, appropriate registration of analysis results and their transfer); personality-evaluating component (orientation and motivation of the individual to perform information and analytical activities). The using of the modeling method is analyzed, which requires the use of theoretical level concepts that do not have direct models in real subjects of study and are formed due to the introduction of idealization and modeling methods in the learning process. The method of modeling is used in all branches of physical knowledge and at all stages of the development of physical theory. Scientific modeling is understood as a way of cognition in which another, more complex system, which is the object of research, is reproduced with the help of the created system. Closely related to the method of modeling are methods of scientific knowledge as an analogy, idealization, and imaginary experiments. In the course of modeling on the basis of establishing the similarity of some already studied essential features of two or more objects, phenomena. Theuse of modeling method and structural-logical scheme of formation of scientific knowledge and processes and formation of information-analytical competence are compared.Документ Методичні засади реалізації виховних функцій навчання фізики(Rózsadomb Contact Kft, 2017) Білецький, В. В.; Гур'євська, Олександра Миколаївна; Ісичко, Людмила Володимирівна; Biletskyi, V. V.; Guryevskaya, O. M.; Isychko, L. V.Стаття присвячена аспектам реалізації виховної складової в системи навчання фізики. Виокремлено виховні функції методичної системи навчання фізики в навчальних закладах економічного профілю в контексті національної парадигми освіти. Запропоновано систему методів і прийомів, які сприятимуть формуванню та реалізації виховних функцій навчання фізики. Розглянуто питання щодо реалізації виховних функцій методу проектів та системи фізичних задач в процесі навчання фізики.Документ Організація самостійної роботи іноземних студентів з адаптованою системою оцінювання(Центральноукраїнський державний педагогічний ун-т ім. Володимира Винниченка, 2019) Ісичко, Людмила Володимирівна; Гурʼєвська, Олександра Миколаївна; Isychko, L. V.; Hurievska, O. M.У статті розглядається і обґрунтовується необхідність організації самостійної роботи іноземних студентів, що навчаються на підготовчих курсах та студентів першого курсу в умовах їх адаптації до парадигми вищої освіти України під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу. У статті представлено визначення самостійної роботи. Охарактеризовано відмінності у наближенні до загальної концепції освіти, особливо самостійної роботи студентів, в Україні та країнах - походження іноземних студентів. Запропоновано систему багаторівневих завдань для самостійної роботи іноземних студентів відповідно до їх рівнів самостійності. Виділено складові системи оцінювання навчальних досягнень іноземних студентів у вивченні дисциплін природничо-математичного циклу. Визначено критерії оцінювання результатів навчальної роботи іноземних студентів в межах виконання самостійної роботи.Документ Особливості впровадження дистанційної форми навчання у ВНЗ України(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014) Ісичко, Людмила Володимирівна; Isychko, L. V.У статті розглянуто особливості впровадження у навчальний процес дистанційної форми навчання, висвітлено питання щодо дійсного стану і ролі дистанційних технологій у реалії вищої освіти України; The article examines the peculiarities of the introduction of distance education into the educational process, highlights the current state and role of distance technologies in the reality of higher education in Ukraine.Документ Проблеми впровадження дистанційного навчання у закладах вищої медичної освіти в умовах карантину(Видавничий дім «Гельветика», 2021) Саєнко, Марина Сергіївна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Ісичко, Людмила Володимирівна; Saienko, M. S.; Lobach, N. V.; Isychko, L. V.Впровадження карантинних норм у зв’язку з розповсюдженням вірусу Covid-19 спричинило перехід усіх навчальних закладів на дистанційну форму навчання впродовж найкоротшого терміну. Постала надзвичайно важлива проблема: яким чином організувати навчальний процес? Саме тоді педагоги змушені були налаштовуватися на новий для них вид роботи та швидко організовувати весь процес навчання в дистанційній формі. Але готовність навчальних закладів і педагогів до її реалізації була різною, виникали технічні проблеми – як у викладачів, так і у студентів, був відсутній адаптований навчальний матеріал, який можна використовувати дистанційно. Тобто всі учасники навчального процесу виявилися неготовими до нової форми роботи. У статті розглядається поняття “дистанційне навчання”. Визначено, що елементи дистанційного навчання використовувалися ще в другій половині ХХ століття, а само поняття розуміється як сукупність сучасних технологій, що забезпечують освітню комунікацію між викладачем і студентом в інтерактивному режимі. Зазначено, що для якісної організації дистанційного навчання використовуються додатки Google, різноманітні освітні платформи, з метою налагодження онлайн-комунікації зі студентами – мобільні додатки Viber, Telеtgram та ін. Важливими складниками дистанційного навчання, що дали можливість наблизити дистанційний формат до очного та реалізувати наявність зворотного зв’язку зі студентами та “живе” інтерактивне спілкування, стали Zoom, Google Meet, Microsoft Teams. З метою визначення проблем та особистого ставлення здобувачів вищої освіти щодо дистанційного режиму навчання під час карантину було проведено анкетування. Визначено, що існує доволі значна кількість проблем: організаційні, методичні й технічні, які потребують вирішення. Важливим є те, що про велику кількість недоліків такого навчання говорять не лише педагоги, але й самі здобувачі освіти.Документ Формування інформаційно-аналітичної компетентності студентів під час проведення лекційних занять в умовах дистанційної освіти(Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2021) Ісичко, Людмила Володимирівна; Гур’євська, Олександра Миколаївна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Isychko, L. V.; Guryevska, O. M.; Lobach, N. V.Формулювання проблеми. Метою дослідження є пошук шляхів формування інформаційно-аналітичної компетенції студентів під час проведення лекційного заняття при переході на дистанційну форму навчання. Problem formulation. The purpose of the study is findig ways to form information and analytical competence of students during a lecture in the distance learning.Документ Формування інформаційно-аналітичної компетенції з використанням методу моделювання у навчанні(2020-02) Ісичко, Людмила Володимирівна; Лобач, Наталія Вячеславівна; Исычко, Людмила Владимировна; Лобач, Наталия Вячеславовна; Isychko, L. V.; Lobach, N. V.В статті розглядають аспекти формування інформаційно-аналітичної компетентності студентів вищих навчальних медичних закладів освіти в процесі вивчення курсу біофізики із застосуванням методу моделювання. Висвітлено питання щодо навчальної діяльності студентів, спрямованої на розв’язання навчальної проблеми моделювання фізико-біологічного процесу, на різних рівнях пізнання.