Перегляд за Автор "Perederii, N. O."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Biological features of the human vital activity(Полтава, 2021) Yeroshenko, G. A.; Klepets, O. V.; Perederii, N. O.; Vatsenko, A. V.; Ulanovska Tsyba, N. A.; Riabushko, O. B.; Shevchenko, K. V.; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Клепець, Олена Вікторівна; Передерій, Ніна Олександрівна; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Рябушко, Олена Борисівна; Шевченко, Костянтин ВасильовичTextbook for students of the internatonal faculty of training foreign students in the specialty 222 Medicine, 221 Dentistry Training text book includes the tests of the 1st level (with one right answer), tests of the 2nd level with the numerous choice of answers, typical tasks, in accordance with the Program of Medical biology for the students of medical and stomatological faculties of Higher Medical Educational Establishments of III IV levels of accreditation, and also materials for self preparation work. Text book will help students to master theoretical knowledge during audience classes and self dependent preparation to the module control. Methodical edition includes tests from the base of previous years tests of licensed examination «Krok 1» and tests which worked out by teachers of Medical biology departments that will help students to prepare effectively and pass module control as well as licensed examination.Документ Epigenetic and genetic aspects of the phenotypes of prader-willi and angelman syndromes(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Fedoniuk, L. Ya.; Kovanova, E. N.; Remynetskii, B. Ya.; Yeroshenko, G. A.; Vatsenko, A. V.; Perederii, N. O.; Ulanovska–Tsiba, N. A.; Федонюк, Лариса Ярославівна; Кованова, Елеонора Миколаївна; Ремінецький, Борис Ярославович; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Ваценко, Анжела Володимирівна; Передерій, Ніна Олександрівна; Улановська-Циба, Наталія АркадіївнаThe study of the epigenetic and genetic mechanisms of genomic imprinting and single-parent dysomia, as the most common disorders in Prader-Willi syndrome and Angelman syndrome, contributes to the discovery of the pathogenesis of these genetic anomalies and provides a basis for searching for new methods for their prevention and epigenetic therapy. Monoallelic expression of genes in genomic imprinting develops due to different methylation of 15 chromosome DNA, which is specific for different sexes. Prader-Willi syndrome develops as a result of microdeletion at the q11-q13 locus and the mutation of the candidate gene SNRPN of the paternal chromosomes. Angelman syndrome – as a result of microdeletion at the locus q11-q13 and mutation of the candidate gene UBE 3A in the maternal chromosome. The father's single-parent dysomia becomes the cause of Angelman syndrome, and the mother's single-parent dysomia is the cause of Prader-Willi syndrome. It can be assumed that similar Prader-Willi syndrome and Angelman syndrome disorders of genomic imprinting can arise as a result of demethylation of female and male chromosomes with the help of methyltransferases.Документ Optimization of educational activity and support of educational process at teaching on medical biology(Дніпропетровська медична академія, 2019) Dubinin, S. I .; Piliuhin, V. O; Vatsenko, A. V; Ulanovskaya-Tsyba, N. A.; Perederii, N. O.; Ryabushko, O. B; Ovcharenko, O. V.; Klepets, O. V; Дубінін, Сергій Іванович; Пілюгін, Валентин Олексійович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Овчаренко, Оксана Василівна; Клепець, Олена ВікторівнаOptimization of educational activity and support of educational process are necessary conditions of reformation and development of higher education Ukraine. Their implementation is carried out in search of matching the pedagogical system to the goals for reaching of which it was created. There are many options for organizing and implementing of educational activities and achieving the goal of ting. The methodological basis of optimization is a systematic approach, which Hires considering all the components of training and the educational process in the ty of regular relationships, relying on the general theory of management by complex dynamic systems.Документ Population-species, biogeocenotic and biosphere levels(Полтавський державний медичний університет, 2022) Yeroshenko, G. A.; Klepets, O. V.; Kinash, O. V.; Perederii, N. O.; Vatsenko, A. V.; Ulanovska-Tsyba, N. A.; Riabushko, O. B.; Shevchenko, K. V.; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Клепець, Олена Вікторівна; Кінаш, Оксана В'ячеславівна; Передерій, Ніна Олександрівна; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Рябушко, Олена БорисівнаTextbook for students of the internatonal faculty in the specialties 222 – Medicine, 221 – Dentistry. The materials of the training text-book includes the tests of the 1st level (with one right answer), tests of the 2nd level – with the numerous choice of answers, typical tasks, in accordance with the Program of Medical biology for the students of medical and stomatological faculties of Higher Medical Educational Establishments of III–IV levels of accreditation, and also materials for self-preparation work. Text-book will help students to master theoretical knowledge during audience classes and self-dependent preparation to the module control.Methodical edition includes tests from the base of previous years tests of licensed examination «Krok-1» and tests which worked out by teachers of Medical biology departments that will help students to prepare effectively and pass module control as well as licensed examination.Документ Антигельмінтні властивості лікарських рослин(2020) Дубінін, Сергій Іванович; Клепець, Олена Вікторівна; Рябушко, Олена Борисівна; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Дубинин, Сергей Иванович; Клепец, Елена Викторовна; Рябушко, Елена Борисовна; Ваценко, Анжела Владимировна; Улановская-Цыба, Наталья Аркадиевна; Передерий, Нина Александровна; Dubinin, S. I.; Klepets, O. V.; Riabushko, O. B.; Vatsenko, A. V.; Ulanovska-Tsyba, N. A.; Perederii, N. O.Мета дослідження: вивчити на основі літературних джерел антигельмінтні властивості лікарських рослин та скласти перелік таких рослин (дикорослих і культивованих), що поширені в Україні.Документ Епоніми у медичній біології(Полтавський державний медичний університет, 2021) Рябушко, Олена Борисівна; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Клепець, Олена Вікторівна; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Riabushko, O. B.; Yeroshenko, G. A.; Klepets, O. V.; Vatsenko, A. V.; Ulanovska-Tsyba, N. A.; Perederii, N. O.Одним з важливих завдань вищих медичних навчальних закладів є створення сучасної та досконалої матеріально-технічної освітньої бази, яка б дозволила готувати висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців-медиків. Медична біологія, як навчальна дисципліна, спрямована на формування у майбутнього медика сучасного наукового світогляду і сприяє у подальшому втіленню досягнень інших фунда-ментальних дисциплін у практичні галузі медицини. При вивченні медичної біології здобувачі освіти повинні засвоїти не тільки термінологію природничих наук, але й значну кількість нових для них, складних медичних термінів. Серед медичних термінів часто зустрічаються епонімічні клінічні терміни, в яких відображені імена вчених або лікарів, що вперше описали певну хворобу, явище, метод дослідження, або вперше застосували особливий метод лікування чи діагностики. Знання та свідоме розуміння термінів-епонімів, вміння їх застосовувати вже на початку фахової підготовки майбутніх лікарів сприяє підвищенню інтелектуального рівня, опануванню професійною термінологією та мовою фахівців. Метою роботи є проведення аналізу та визначення ролі термінів-епонімів, які використовуються при вивченні дисципліни медична біологія, зокрема, розділів – антропогенетика та медична генетика, дослідити особливості структури цих термінологічних одиниць. Використання епонімічних назв при вивченні медичної біології сприяє наближенню навчального матеріалу до рівня фахівців-медиків, поглиблює інтеграційні зв’язки з клінічними дисциплінами, формує розуміння професійної етики. При вивченні розділів антропогенетика та медична генетика студенти знайомляться з великою кількість назв хвороб, симптомів та синдромів. Як показує досвід роботи, студенти краще засвоюють навчальний матеріал, розуміють причинно-наслідкові зв’язки, швидше запам’ятовують назви хвороб та синдромів, якщо розуміють походження терміну. Вивчення медичної біології для здобувачів освіти дещо ускладнюється при застосуванні епонімів, оскільки їх важко запам’ятовувати, складно перекладати та транскрибувати, але вони мають першорядне значення для майбутніх медиків як складова фахової мови.Документ Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі(Державний Вищий Навчальний Заклад "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського", 2016) Дубінін, Сергій Іванович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Овчаренко, Оксана Василівна; Дубинин, Сергей Иванович; Ваценко, Анжела Владимировна; Пилюгин, Валентин Алексеевич; Улановская-Цыба, Наталья Аркадиевна; Передерий, Нина Александровна; Рябушко, Елена Борисовна; Овчаренко, Оксана Васильевна; Dubinin, S. I.; Vatsenko, A. V.; Pilyugin, V. A.; Ulanovska-Tsyba, N. A.; Perederii, N. O.; Ryabushko, O. B.; Ovcharenko, O. V.У статті, з метою інтеграції навчального процесу до Європейського простору, проаналізовані деякі сучасні інноваційні технології з застосування інтерактивних методів навчання, зокрема мультимедійних технологій та комп’ютерного тестування; в статье с целью итеграции учебного процесса в Эвропейский простор, проанализированы некоторые современные инновационные технологии с использованием инетрактивных методов преподавания, а именно мультимедийных технологий и компьютерного тестирования, an article aims to integrate the education process to European area, some modern innovative technologies with using of interactive teaching methods have analyzed, including multimedia technologies and computer testing.Документ Оптимізація навчальної діяльності та забезпечення освітнього процесу при викладанні медичної біології(Дніпропетровська медична академія, 2019) Дубінін, Сергій Іванович; Пілюгін, Валентин Олексійович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Овчаренко, Оксана Василівна; Клепець, Олена Вікторівна; Dubinin, S. I.; Piliuhin, V. O.; Vatsenko, A. V.; Ulanovskaya-Tsyba, N. A.; Perederii, N. O.; Ryabushko, O. B.; Ovcharenko, O. V.; Klepets, O. V.У сучасних умовах реформування та вдосконалення вищої освіти в Україні набула актуальності проблема оптимізації навчання і освітнього процесу. Її розв’язання полягає у знаходженні відповідності педагогічної системи тим цілям, для досягнення яких вона створена. У такій складній, динамічній, ієрархічній системі, як педагогічна, існують багато можливих варіантів побудови, здійснення та організації освітньої діяльності для досягнення мети навчання.Документ Організаційно-методичні підходи при викладанні медичної біології іноземним студентам(Державний Вищий Навчальний Заклад "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського", 2015) Дубінін, Сергій Іванович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Овчаренко, Оксана Василівна; Dubinin, S. I.; Vatsenko, A. V.; Pilyugin, V. O.; Ulanovska-Tsyba, N. A.; Perederii, N. O.; Ryabushko, O. B.; Ovcharenko, O. V.В статті узагальнюється досвід роботи кафедри медичної біології щодо організації, методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу при роботі з іноземними студентами. Сучасні організаційно-методичні підходи при викладанні медичної біології допомагають студентам-іноземцям отримувати навчальну інформацію з різноманітних джерел, формують у них навички самостійного планування і організації власного навчального процесу, що забезпечує перехід до безперервної освіти. Колективом кафедри розроблені методичні матеріали для самопідготовки студентів та роботи на практичних заняттях, що активізує процес навчання і допомагає кращому засвоєнню знань; An article summarizes the experience of the Medical Biology Department concerning organization, methodical and material-technical supply of training process are eligible to work with foreign students. Modern organizational and methodological approaches in medical biology teaching help foreign students to get educational information from various sources, form the skills of independent planning and organizing their own learning process providing a transition to continuing education. Department staff has developed the training materials are used for class and independent work to activate the learning process and help a better assimilation of knowledges.Документ Формування професійної компетентності майбутніх лікарів при вивченні дисципліни «Медична біологія»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Дубінін, Сергій Іванович; Ваценко, Анжела Володимирівна; Пілюгін, Валентин Олексійович; Передерій, Ніна Олександрівна; Рябушко, Олена Борисівна; Овчаренко, Оксана Василівна; Дубинин, Сергей Иванович; Ваценко, Анжела Владимировна; Пилюгин, Валентин Алексеевич; Передерий, Нина Александровна; Рябушко, Елена Борисовна; Овчаренко, Оксана Васильевна; Dubinin, S. I.; Vatsenko, A. V.; Pilyugin, V. O.; Ulanovska-Tsyba, N. A.; Perederii, N. O.; Ryabushko, O. B.; Ovcharenko, O. I.; Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна; Улановская-Цыба, Наталья АркадиевнаКомпетентний спеціаліст повинен вміти сприймати та реалізовувати складну систему отриманих знань і мати навички професійного мислення. Для формування професійної компетентності у студентів-першокурсників при вивченні медичної біології важливе місце відведено розв’язанню ситуаційних задач.