Перегляд за Автор "Prokopenko, V. V."
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуалітети навчання упродовж життя як умови ціложиттєвого формування особистості(International Science Group, 2023-02-14) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Гончаренко, Наталія Іванівна; Prokopenko, V. V.; Goncharenko, N. I.Протягом останніх десятиліть спостерігається зростаючий інтерес до навчання та освіти дорослих. Виклики економічного, політичного, соціокультурного, етичного характеру потребують від людства безперервного звернення до освіти, яка у ХХІ ст. стала визначальним фактором суспільного прогресу. Питання функціонування освіти дорослих в Україні, на жаль, перебуває у стані законодавчої невизначеності. Відсутність прийнятого закону про освіту дорослих залишає невирішеними численні проблеми. Так, зокрема серед пріоритетних кроків для їх вирішення вважаємо наступні: визначення завдань, напрямків, принципів функціонування системи освіти дорослих, артикулювання чіткої термінології, вирішення питань, що стосуються провайдерів освіти дорослих.Документ Емоційна компетентність як важлива складова формування лідерських якостей у студентів-медиків(Warsaw, Poland., 2022-09-13) Куценко, Наталія Петрівна; Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Kutsenko, N. P.; Prokopenko, V. V.Щодня кожна людина приймає рішення. Кожна наша думка, рішення чи судження обов’язково має зв'язок з емоціями. Доволі часто, ігноруючи емоційну складову та прагнучи бути раціональним, ми ризикуємо прийняти не правильне рішення у тій чи іншій важливій ситуації. Щоб цього уникнути важливо вміти точно розпізнавати власні емоції та навчитися правильно на них реагувати. Особливо це стосується медичних працівників, які щодня мають справу із емоціями пацієнтів. Страх, біль, страждання, що відчувають люди, які звертаються за допомогою, знаходять своє відображення у емоційній сфері медика. Реалії сьогодення зумовлюють актуальність формування та розвитку у майбутніх медичних працівників емоційних та лідерських навичок, для чого їм необхідно вивчати власну емоційну сферу та практикувати отримані знання. Усе це безперечно допоможе розвинути свої власні здібності у напрямку кращого розуміння емоцій та більш організованого керування ними. Мета нашого дослідження полягає у визначенні впливу навичок емоційної компетентності на формування лідерських якостей у здобувачів медичної освіти.Документ Исследование упругих свойств фенилдифторметилсульфида вдоль кривой равновесия(Курский государственный университет, 2010) Стеценко, Сергей Анатольевич; Прокопенко, Виталий Владимирович; Руденко, Александр Пантелеймонович; Стеценко, Сергій Анатолійович; Прокопенко, Віталій Володимирович; Руденко, Олександр Пантелеймонович; Stetsenko, S. A.; Prokopenko, V. V.; Rudenko, A. P.В работе излагаются результаты исследования упругих свойств фенилдифторметилсульфида на линии равновесия жидкость-пар; У роботі представлені результати дослідження пружних властивостей фенілдифторметилсульфіду на лінії рівноваги рідина-пара; The paper presents the results of an investigation of the elastic properties of phenyldifluoromethylsulfide on the liquid-vapor equilibrium line.Документ Ключові компонети позааудиторної діяльності здобувачів освіти як ефективна умова їх професійного становлення(Prague, Czech Republic, 2022-11-22) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Prokopenko, V. V.Актуальність розвідки зумовлена необхідністю розв’язання проблеми суперечності між теоретичним змістом професійного становлення здобувача освіти, який займається науково-дослідницькою діяльністю у позанавчальний час та практичним міжпредметним характером професійної діяльності. Для повноцінного професійного становлення майбутнього спеціаліста заклад вищої освіти повинен докласти максимум зусиль аби забезпечити гармонійне поєднання його теоретичної навчальної діяльності та її практичного втілення у вигляді науково-дослідної роботи в позааудиторний час. Мета статті полягає у виокремленні та аналізі структурних компонентів ефективної моделі професійного становлення здобувачів освіти у позанавчальній науково-дослідницькій діяльності.Документ Комунікативна компетенція – важлива складова підготовки фахівців у закладах медичної передвищої освіти(м. Житомир, Україна, 2022-12-15) Гончаренко, Наталія Іванівна; Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Goncharenko, N. I.; Prokopenko, V. V.Наразі, незважаючи на надскладні умови, що склались в України у зв’язку з повномасштабною агресією Росії проти нашої країни, її рух до європейського співтовариства не тільки не припинився, але й навіть набув ще більшого динамізму. Це вимагає від української системи освіти, зокрема, фахової передвищої, якісно нових підходів до професійної підготовки майбутніх спеціалістів. Вирішення цієї проблеми значною мірою пов’язано з реалізацією компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу, який передбачає зміщення акцентів з накопичення теоретичних знань на розвиток у студентів здатності практично діяти, використовуючи отримані знання і навичкиДокумент Навчання упродовж життя як умова ціложиттєвого формування особистості (мотиваційний аспект)(Видавничий дім «Гельветика», 2022) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Prokopenko, V. V.Наукову розвідку присвячено аналізу мотиваційного аспекту навчання упродовж життя як умови ціложиттєвого формування особистості, а також визначенню переважаючого типу мотивації до навчання у дорослих. Встановлено, що для досягнення ефективності освітньої діяльності доцільно всебічно проаналізувати мотиви, які спонукають дорослих до навчання, з’ясувати потреби, інтереси, установки, схильності, оскільки саме вони визначають результат навчання. Автором були проаналізовані дані 4 та 5 Global report on adult learning and education щодо зміни контекстних умов навчання дорослих, які вплинули на мотиваційну сферу дорослих. До вивчення мотивації учіння автор підійшла з позиції погляду її формування. Вивчені фактори впливу на мотивацію дорослого здобувача освіти було згруповано за двома типами мотивів – зовнішні та внутрішні. До зовнішніх мотивів віднесено соціальні проблеми та демографічні зміни, трансформації на ринку праці, зміни професійних структур, впровадження нових технологій в усі сфери суспільного життя, а також зміст навчального процесу, методи та організація навчальної діяльності, які пропонують заклади освіти. Серед факторів внутрішньої мотивації визначено цінності, інтереси й ідеали властиві людині та суспільству загалом. У ході дослідження переважаючого типу мотивації серед здобувачів освіти фармацевтичного відділення заочної форми навчання фахового медико-фармацевтичного коледжу було встановлено, що фактори внутрішньої мотивації мають пріоритетне значення для освіти дорослої людини. Крім того, серед важливих чинників, що вплинули на прийняття рішення продовжити навчання було виокремлено: потребу у допомозі людям, прагнення до змін та розвитку. Отримані результати засвідчили, що дорослі, маючи власний соціокультурний досвід, намагаються реалізувати себе, в першу чергу, через активну громадянську орієнтованість. Авторка дійшла висновку, що ефективність вивчення мотивації дорослого населення має стати вихідною позицією для створення засобів її формування, розвитку або корекції мотиваційної сфери, що сприятиме утведженню позиції, що навчання упродовж життя є умовою ціложиттєвого формування особистості.Документ Окремі аспекти формування критичного мислення у здобувачів освіти під час вивчення філософських дисциплін(Київ ; Кременчук : ФОП Адаменко Ю. В., 2020-11-24) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Прокопенко, Виктория Викторовна; Prokopenko, V. V.Сучасний розвиток суспільства, що ставить перед людиною все нові й нові виклики, потребує гармонійно розвиненої, здатної до критичного мислення цілісну особистість, яка може швидко адаптуватися до нових умов, здатна системно мислити та комплексно вирішувати поставлені перед нею завдання. Зважаючи на це, актуальною постає проблема формування у здобувачів освіти навичок критичного мислення в умовах постійного перебування у руслі інформаційного потоку і численними спробами інформаційного маніпулювання їх свідомістю. Метою даної статті є аналіз окремих аспектів теоретичних засад формування критичного мислення у здобувачів освіти під час вивчення філософських дисциплін.Документ Окремі аспекти формування лідерської компетентності здобувачів освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022-03-24) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Куценко, Наталія Петрівна; Прокопенко, Виктория Викторовна; Куценко, Наталия Петровна; Prokopenko, V. V.; Kutsenko, N. P.Охарактеризовано основні підходи до поняття лідерства, визначено структурні компоненти лідерської компетентності та способи її формування в здобувачів освіти під час освітнього процесу.Документ Психолого-педагогічні аспекти основних теорій лідерства(Paris, France, 2022-05-31) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Прокопенко, Виктория Викторовна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Prokopenko, V. V.; Andreiko, S. S.Реалії, в яких опинилася наша країна сьогодні, актуалізують одну із провідних проблем педагогічної науки та практики – формування у здобувачів освіти лідерської компетентності. Незважаючи на тривале вивчення проблем лідерства та формування лідерської компетентності особистості різні дослідники продовжують по-різному інтерпретувати цей складний психолого-педагогічний феномен. Обговорення процесу формування лідерської компетентності у закладах фахової передвищої освіти відбулося на методичному семінарі, що проходив на базі фахового медико-фармацевтичного коледжу ПДМУ. Він передбачав розгляд питань пов’язаних із розкриттям основних теорій лідерства, компонентів та підходів до тлумачення поняття «лідерська компетентність», а також механізмів ефективного управління командою. Методичний семінар став майданчиком для обміну досвідом між учасниками, дозволивши ознайомитися із процесом формування лідерської компетентності у здобувачів освіти під час вивчення дисциплін циклів як загальної, так і спеціальної підготовки. Крім того, обмін досвідом став основою для створення спільної стратегії у напрямку формування лідерської компетентності у коледжі.Документ Роль куратора у процесі оптимізації соціальної адаптації студентів медичних спеціальностей закладів фахової передвищої освіти(ПОІППО, 2022, 2022) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Дашевський, Ігор Олександрович; Прокопенко, Виктория Викторовна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Дашевский, Игорь Александрович; Prokopenko, V. V.; Andreiko, S. S.; Dashevsky, I. O.Проаналізовані основні завдання, функції та напрями роботи, які здійснюються педагогом-куратором у процесі фасилітаційної взаємодії зі здобувачами освіти в межах особистісно-орієнтованого освітнього процесу; досліджені організаційні умови соціальної адаптації здобувачів освіти до навчання у закладі фахової передвищої освіти та найпоширеніші форми роботи куратора зі студентами в період адаптаційної кризи.Документ Роль медичної сестри в системі охорони здоров'я країн Європи та США(Житомирський медичний інститут, 2021-10-21) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Прокопенко, Виктория Викторовна; Prokopenko, V. V.На сьогодні у більшості країн Європи та США продовжується активне удосконалення законодавчої ініціативи в галузі медсестринства. Не оминули ці процеси і української системи охорони здоров’я, яка на сучасному етапі розвитку медичної галузі потребує подальшого реформування медсестринської сфери в аспектах кадрового забезпечення та підвищення рівня заробітної плати її працівників до рівня їх європейських та американських колег.Документ Сучасні проблеми біоетики в аспекті розвитку світогляду суспільства(ВСП «ППФК НТУ "ХПІ", ТОВ «БукРі», Полтава, 2021-04-24) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Прокопенко, Виктория Викторовна; Prokopenko, V. V.; Кустарьова, Лідія Петрівна; Кустарева, Лидия Петровна; Kustareva, L. P.У статті аналізується процес формування біоетики як науки, її основні проблеми, а також значення для розвитку світогляду сучасного суспільства.Документ Участь у молодіжній громадській організації як засіб формування громадянської компетентності: історіографічний контекст(Reykjavik , Iceland, 2022-10) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Prokopenko, V. V.У статті виокремлено квінтесенцію поглядів дослідників на проблему визначення поняття «громадянська компетентність». Розглядаються основні механізми формування громадянської компетентності студентів у процесі діяльності молодіжних громадських організацій, а також визначені основні напрямки та принципи їх діяльності. Проаналізовано проектну діяльність студентів у громадських об’єднаннях, орієнтовану на налагодження взаємовідносин студентського колективу з суспільними інституціями.Документ Феномен біоетики в аспекті формування моральної культури майбутнього медичного працівника(2021-04-23) Кустарьова, Лідія Петрівна; Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Мартиненко, Наталія Володимирівна; Кустарева, Лидия Петровна; Прокопенко, Виктория Викторовна; Мартиненко, Наталия Владимировна; Prokopenko, V. V.Одним із пріоритетних завдань навчальних закладів України є підготовка фахівців, які мають професійні компетентності, інноваційне мислення, високий рівень моральної культури, вміння орієнтуватись в складних ситуаціях, здатних виконувати складні практичні завдання в умовах реформування системи охорони здоров'я. Процес розвитку сучасного суспільства ознаменований бурхливим розвитком медичної науки і практики, біології нових технологій. Такий розвиток обумовлює необхідність зміни уявлень про світ і його закони, природу, суспільство, людину. Дуже гостро постає питання про необхідність перегляду пріоритетів в сучасній науці, про об'єктивну оцінку допустимого втручання в природу людини.Документ Шляхи оптимізації дистанційного навчання під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу(Полтавський державний медичний університет, 2023-03-30) Куценко, Наталія Петрівна; Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Kutsenko, N. P.; Prokopenko, V. V.Висвітлено поняття інформаційно-освітнього середовища дистанційного (електронного) онлайн-навчання в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу; визначено фактори, які сприяють його поширенню в сучасній системі освіти; виокремлено переваги й недоліки дистанційного навчання; детально проаналізовано основні типи навчальних програм, необхідні для ефективнішого впровадження дистанційних методів у навчальний процес закладів вищої освіти.