Перегляд за Автор "Yudina, K. E."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі аспекти дистанційного навчання майбутніх стоматологів у ВНЗ України(Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2020-12-02) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Жукова, Марина Юріївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Жукова, Марина Юрьевна; Yudina, K. E.; Zhukova, M. Y.Студенти медичних вузів в процесі дистанційного навчання повинні надбати всебічні знання, необхідні в майбутній практиці. Велика частин знань не може бути знайдена в підручнику. Щоб повністю осягнути предметну область вивчення, студент покладається на різні додаткові ресурси. Сьогоднішня дистанційна технологія дозволяє проектувати і створювати інформаційні інструменти, які зможуть полегшити ці труднощі при підготовці будь-якої дисципліни.Документ Можливості використання інноваційних технологій для самостійної роботи в процесі вивчення фізіології(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Міщенко, Ігор Віталійович; Жукова, Марина Юріївна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Павленко, Ганна Петрівна; Коковська, Оксана Валеріївна; Мищенко, Игорь Витальевич; Жукова, Марина Юрьевна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Сухомлин, Татьяна Анатольевна; Павленко, Анна Петровна; Коковская, Оксана Валерьевна; Mishchenko, I. V.; Zhukova, M. Y.; Yudina, K. E.; Sukhomlin, T. A.; Pavlenko, A. P.; Kokovskaya, O. V.У статті показано, що інноваційні технології, такі як перегляд навчальних відеофільмів, мультимедійних презентацій, електронне навчання, сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищують зацікавленість у вивченні матеріалу та дозволяють краще засвоїти нові знання. Впровадження нових методик навчання у самостійну роботу студентів підвищить рівень підготовки майбутніх лікарів. The article shows that innovative technologies, such as the viewing of educational video films, multimedia presentations, e-learning, promote the cognitive activity of students, increase the interest in studying the material and allow them to better learn new knowledge. Introduction of new teaching methods in independent work of students will increase the level of training of future physicians. В статье показано, что инновационные технологии, такие как просмотр учебных видеофильмов, мультимедийных презентаций, электронное обучение, способствуют активизации познавательной деятельности студентов, повышают заинтересованность в изучении материала и позволяют лучше усвоить новые знания. Внедрение новых методик обучения в самостоятельную работу студентов повысит уровень подготовки будущих врачей.Документ Організація освітнього процесу із застосуванням здоров’язбережувальних технологій у медичних ЗВО(Полтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленка, 2022) Коковська, Оксана Валеріївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Шарлай, Наталія Миколаївна; Kokovska, O. V.; Mishchenko, I. V.; Yudina, K. E.; Charlai, N. M.The leading idea of a quality educational process in medical higher education institutions is the use of health-saving technologies. The future medical specialist has a leading social function in the transfer of health care knowledge and skills to different age categories of the population, therefore the formation of quality knowledge, abilities and skills of the future doctor in the field of preventive and restorative health care is a necessary and mandatory component of his professional training.Документ Перспективи використання основних концепцій фізіології в медичній освіті(2024) Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Павленко, Ганна Петрівна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Sukhomlyn, T. A.; Zaporozhets, T. M.; Sukhomlyn, A. A.; Pavlenko, H. P.; Yudina, K. E.Сучасна медична освіта потребує нових підходів у викладанні таких фундаментальних теоретичних дисциплін, як фізіологія. Розвиток наукових досліджень з фізіології людини призвів до стрімкого накопичення нових знань, що в результаті позначилося і на вивченні дисципліни у медичних університетах. Зокрема, зміст підручників з фізіології стає дедалі більш енциклопедичним, щоб вмістити новітні відкриття в цій галузі. Сьогодні здобувачі медичної освіти мають опанувати, запам’ятати та зрозуміти обсяг інформації, що стає явно завеликим для вивчення протягом лише 2 семестрів. Тож усе більше важливих фізіологічних проблем та питань виносяться на самостійне вивчення або залишаються без належного розгляду, що може погіршити якість медичної освіти. Близько 15 років тому команда американських викладачів фізіології на чолі з Джоелем Майклом розробила набір основних концепцій для вивчення фізіології. Основні концепції дають змогу пояснити пов’язані між собоюізіологічні явища. Наприклад, засвоєння загальних принципів міжклітинної комунікації значно спрощує розуміння механізмів дії окремих сигнальних молекул. Цей підхід дає можливість побачити загальну картину, а не зосереджуватися на запам’ятовуванні окремих фактів. Використовуючи основні концепції, викладачі можуть покращити розуміння дисципліни студентами. Оскільки розуміння фізіології передбачає не тільки здобуття знань, але й можливість застосувати ці знання при вирішенні ситуаційних задач та проблем. Вміння знаходити причинно-наслідкові зв’язки між фізіологічними процесами і проявами їх порушень лежить в основі клінічного мислення майбутнього лікаря. Застосування цього підходу у викладанні фізіології здобуває все більшу популярність у різних країнах світу. Проте метод навчання на підставі вивчення основних концепцій дисципліни досі не здобув поширення в українських медичних університетах. Використання методу основних концепцій у викладанні фізіології може допомогти здобувачам освіти досягти кращих результатів у вивченні дисципліни.Документ Практично орієнтований підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" на кафедрі фізіології ПДМУ в сучасних умовах освітнього процесу ВНЗ(Полтавський державний медичний університет, 2024) Коковська, Оксана Валеріївна; Жукова, Марина Юріївна; Павленко, Ганна Петрівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Kokovska, O. V.; Zhukova, M. Yu.; Pavlenko, G. P.; Vesnina, L. E.; Yudina, K. E.В системі вищої медичної освіти фізіологія є фундаментальною дисципліною та займає важливе місце в системі підготовки висококваліфікованих медичних фахівців. Тому науково-педагогічні працівники кафедри фізіології Полтавського державного медичного університету працюють над формуванням у здобувачів освіти здатності аналізувати і систематизувати отримані теоретичні та практичні знання, що сприяє професійному спрямуванню навчання та закладанню основ клінічного мислення у майбутніх фахівців. В статті розглянутий практично орієнтовний підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" в сучасних умовах освітнього процесу для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на ІІ курсі. Підкреслюється, що дана тема має важливе практичне значення в роботі майбутніх лікарів, а знання та практичні навички, засвоєні при її вивченні, надають можливість здобувачам освіти ІІ курсу використовувати знання про автономні рефлекси для впливу та регуляції діяльності деяких внутрішніх органів та для надання невідкладної медичної допомоги. Такий підхід до проведення практичного заняття в значному ступені мотивує студентів до вивчення даної теми та фізіології в цілому. В статті наведено принципи викладання даної теми від теоретичного її обговорення до виконання практичної роботи. Обгрунтовується значення вивчення здобувачами вищої медичної освіти предмету "Фізіологія" як однієї з фундаментальних наук, що забезпечує міждисциплінарну інтеграцію в процесі навчанні від теоретичних наук до практичних, а також допомагає в майбутньому з подальшим професійним самовизначенням та формуванням клінічного мислення, що є важливими для підвищення якості професійної підготовки майбутніх лікарів в сучасних умовах освітнього процесуДокумент Психофізіологічний аспект розвитку у комунікативної компетентності студентів стоматологів(Видавнича група "Наукові перспективи", 2024) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Коковська, Оксана Валеріївна; Павленко, Ганна Петрівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Міщенко, Ігор Віталійович; Yudina, K. E.; Kokovska, O. V.; Pavlenko, H. P.; Vesnina, L. E.; Mishchenko, I. V.У зв'язку з бурхливим розвитком медицини зросли вимоги суспільства до якості медичного обслуговування. Враховуючи різноманітність типів стоматологічних установ та послуг гостро постає завдання підготовки висококваліфікованого спеціаліста конкурентоспроможного на ринку праці. Компетентнісний підхід поєднує в собі не тільки інтелектуальну та навичкову складові, тобто когнітивний та операційно-аспект, а й мотиваційну, етичну, соціальну та поведінкову складові процесу навчання. Серед основних п'яти компетенцій, які має мати випускник стоматологічного факультету, важливе місце займає комунікативна компетентність. Комунікативна компетентність - це успішне здійснення комунікативної діяльності, на основі засвоєних засобів і стратегій мовного спілкування, підкріплене міцними знаннями, вміннями та навичками спілкування. Формування комунікативної компетентності лікаря-стоматолога передбачає здійснення цілеспрямованої, послідовної, поетапної діяльності з розвитку комунікативних навичок. На першому етапі навчання з формування комунікативної компетентності доцільно розпочинати з оволодіння студентами базовими (неспецифічними) навичками, які необхідні всім фахівцям, які працюють у системі «людина-людина». Основна мета даного етапу – набуття навичок ефективної міжособистісної комунікації з будь-яким партнером поза професійною сферою. Основне завдання другого етапу – розвиток навичок професійного спілкування, тобто комунікативних навичок у ситуаціях «лікар-пацієнт». Психологічними характеристиками такої професійно-особистісної освіти, що є результатом високого рівня комунікативної майстерності та свободи у професійному спілкуванні, є високий рівень включеності до професійної взаємодії, відсутність фрустрованості та напруженості у процесі спілкування, висока контактність, сумісність, гнучкість, адаптивність та гарні навички саморегуляції. Основні комунікативні навички цього етапу пов'язані з умінням фахівця встановлювати міцні довірчі стосунки та ефективно співпрацювати з пацієнтом.Документ Стресостійкість як основа загальної компетентності, її психофізіологічний аспект розвитку у студентів-стоматологів(Видавнича група «Наукові перспективи» та громадська наукова організація «Християнська академія педагогічних наук України», 2024) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Коковська, Оксана Валеріївна; Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Yudina, K. E.; Kokovska, O. V.; Vesnina, L. E.; Sokolenko, V. M.Розвиток загальних компетентностей студентів стоматологічних спеціальностей є важливою складовою підготовки майбутніх стоматологів, оскільки окрім професійних знань та вмінь, вони повинні володіти навичками, які дозволяють ефективно взаємодіяти з пацієнтами, працювати в команді, приймати рішення та вирішувати проблеми. Загальні компетентності, або софт-скіли (м'які навички), є важливими складовими професійної діяльності стоматолога, оскільки забезпечують успішну комунікацію, взаємодію з пацієнтами та колегами, а також ефективне управління клінічними процесами. Хоча стоматологія, в першу чергу, вимагає високого рівня спеціалізованих знань і технічних навичок, загальні компетентності також відіграють критично важливу роль у забезпеченні успіху у професії. Загальні компетентності стоматолога є не менш важливими, ніж його технічні навички. Вони забезпечують ефективну комунікацію з пацієнтами та колегами, сприяють зниженню стресу, покращують якість обслуговування та підтримують професійний розвиток. Розвиток загальних компетентностей, таких як емоційний інтелект, комунікація, критичне мислення і тайм-менеджмент, допомагає стоматологам не лише досягати успіху в роботі, але й підтримувати високу якість свого життя. Виділяють такі загальні компетентності майбутніх стоматологів: комунікативні навички, критичне мислення і вирішення проблем, командна робота, цифрова грамотність, етична та соціальна відповідальність, управління стресом та емоційний інтелект, менеджмент та організація роботи. Управління стресом є ще однією важливою компетенцією для стоматолога. Постійний тиск, складні клінічні випадки та необхідність прийняття відповідальних рішень вимагають від лікарів здатності зберігати спокій і діяти чітко навіть у стресових ситуаціях. Зниження емоційного навантаження, розвинені навички управління стресом допомагають стоматологам краще справлятися з тиском, що зменшує ризики професійного вигоряння. Підтримка здорового способу життя, регулярна фізична активність, медитації, правильне харчування та здоровий сон також відіграють важливу роль у збереженні стійкості до стресу. The development of general competencies of students of dental specialties is an important component of the training of future dentists, because in addition to professional knowledge and skills, they must possess skills that allow effective interaction with patients, work in a team, make decisions and solve problems. General competencies, or soft skills (soft skills), are important components of a dentist's professional activity, as they ensure successful communication, interaction with patients and colleagues, as well as effective management of clinical processes. Although dentistry primarily requires a high level of specialized knowledge and technical skills, general competencies also play a critical role in ensuring success in the profession. A dentist's general competencies are no less important than his technical skills. They ensure effective communication with patients and colleagues, help reduce stress, improve service quality and support professional development. Developing general competencies such as emotional intelligence, communication, critical thinking and time management helps dentists not only succeed in their work, but also maintain a high quality of life. The following general competencies of future dentists are highlighted: communication skills, critical thinking and problem solving, teamwork, digital literacy, ethical and social responsibility, stress management and emotional intelligence, management and work organization. Stress management is another important competency for a dentist. Constant pressure, complex clinical cases and the need to make responsible decisions require doctors to be able to remain calm and act clearly even in stressful situations. Reduced emotional stress, developed stress management skills help dentists better cope with pressure, which reduces the risks of professional burnout. Maintaining a healthy lifestyle, regular physical activity, meditation, proper nutrition and healthy sleep also play an important role in maintaining resistance to stress.