Перегляд за Автор "Yudina, K. Ye."
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cтан вітчизняної дослідної справи з фізіології травлення свиней. У 20-80-х роках ХХ століття(Вінниця : ФОП Корзун Д. Ю., 2015-05-22) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.Документ Базові компетентності студентів-стоматологів та їх теоретико-методичні засади формування(Полтавський націоналний педагогічний університет ім В. Г. Короленка, 2022) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Міщенко, Ігор Віталійович; Коковська, Оксана Валеріївна; Шарлай, Наталія Миколаївна; Yudina, K. Ye.; Mishchenko, I. V.; Kokovska, O. V.; Sharlai, N. M.The state theory of formation of education of Ukraine takes into account the creation of criteria for personal formation and creative self-realization of any citizen of Ukraine. This will contribute to the formation of the intellectual potential of civilization, comprehensive development of the individual for the highest importance in societyДокумент Брюшинін Іван Григорович (1905-1982) - фізіолог, засновник нового типу годівлі свиней(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2016) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.В час, коли все більшого значення набувала нова система кормовиробництва і змінювався тип годівлі свиней (кукурудза, цукрові буряки, бобові, комбіновані силосу), вивчення питань правильного повноцінної годівлі та фосфорного і кальцієвого харчування свиней набувала особливої актуальності. Перед сільським господарством країни постало завдання щодо різкого збільшення виробництва продуктів тваринництва, зокрема свинини. Збільшення виробництва свинини повинно йти за рахунок збільшення поголів'я свиней та підвищення їх продуктивності. Наука і практика свинарства того часу показали, що основою збільшення поголів'я свиней і підняття їх продуктивності є правильне раціональне годування тварин повноцінними раціонами.Документ Визначення базових компетентностей студентів-стоматологів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.У статті проаналізовано, обґрунтовано та визначено основні базові компетентності студентів стоматологів та розглянуто процес їхнього розвитку в ЗВО України. Зроблено висновок, що поняття “компетентність” досі не має чіткого розуміння в міжнародній науковій спільноті. Дослідники підходять до компетентності з різних точок зору: готовність до діяльності; сукупність ключових, базових умінь; здатність діяти на основі власних знань та досвіду; коло питань, у яких людина добре обізнана. Автор розглядає компетентність у контексті освоєння того чи іншого виду діяльності, виступаючи у ролі готовності і мотивації до розв’язання проблем і реалізовуватися у досягненні успіху.Документ Використання комп’ютерних технологій як засіб оптимізації самостійної роботи студентів при вивченні фізіології(Тернопільський державний медичний університет, 2016) Соколенко, Валентина Миколаївна; Весніна, Людмила Едуардівна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Соколенко, Валентина Николаевна; Веснина, Людмила Эдуардовна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Sokolenko, V. M.; Vesnina, L. E.; Yudina, K. Ye.Використання комп'ютерних технологій вимагає від педагогів ще більшої підготовки. Так, викладач повинен сформувати у студента внутрішню потребу в постійній самостійній роботі; контролювати її систематичність і безперервність; допомогти вміло поєднувати вивчення кількох дисциплін; обґрунтувати значення чіткої упорядкованості та черговості етапів роботи; навчити правильно планувати самостійну роботу та раціонально використовувати час; правильно застосовувати відповідні методи та способи самостійної роботи. Завдання, необхідно формувати так, шоб студент застосовував не просте відтворення вивченого матеріалу, а глибоко його осмислював, вчився робити висновки, самостійно формулювати питання та вирішувати проблему.Документ Внесок наукової школи під керівництвом П. Г. Богача у розвиток фізіології травлення як науки(Державна служба інтелектуальної власності України, 2018-09-20) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.Документ Внесок наукової школи під керівництвом П.Г. Богача у розвиток фізіології травлення як науки(Електронне наукове фахове видання "Історія науки і біографістика", 2017-12) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.Науковець створив в Україні фундаментальну школу в галузі фізіології травлення, центральної регуляції вегетативних функцій і біофізики м’язового скорочення, представниками цієї школи є спеціалісти високої кваліфікації з біофізики. Аналіз наукових здобутків П.Г. Богача, академіка-секретаря відділення фізіології, біохімії та теоретичної медицини Президії Академії наук УРСР свідчить, що він є автором багатьох теоретичних розробок і має вагомі здобутки в дослідженні питань травлення, центральної регуляції вегетативних функцій і біофізики м’язового скорочення. Аналіз останніх досліджень і публікацій свідчить про недостатню освітленість проблеми узагальнення та аналізу наукового внеску у розвиток фізіології травлення як науки школи академіка П.Г. Богача. Мета і завдання даного дослідження є висвітлити основні напрямки діяльності наукової школи з фізіології травлення, проаналізувати та узагальнити матеріали з досліджень наукової школи під керівництвом П.Г. Богача у розвиток фізіології травлення як науки. це дасть змогу належним чином оцінити вагомий внесок даної школи у розвиток фізіології травлення як науки. Дана праця присвячена дослідженню діяльності наукової школи академіка. ; The scientist has created a fundamental school in Ukraine in the field of digestive physiology, central regulation of autonomic functions and biophysics of muscle contraction, the representatives of this school are highly qualified specialists in biophysics. Analysis of scientific achievements P.G. Bogach, AcademicianSecretary of the Division of Physiology, Biochemistry and Theoretical Medicine of the Presidium of the Academy of Sciences of the UkrSSR, testifies that he is the author of many theoretical developments and has significant achievements in the study of questions of digestion, central regulation of vegetative functions and biophysics of muscular contraction. The analysis of recent researches and publications testifies to the lack of coverage of the problem of generalization and analysis of the scientific contribution to the development of the physiology of digestion as a school science academician P.G. Bogach The purpose and objectives of this study are to highlight the main directions of the activity of the scientific school on digestion physiology, to analyze and synthesize materials on the research of the scientific school under the guidance of P.G. Bogach in the development of physiology of digestion as a science. This will enable to properly evaluate the significant contribution of this school to the development of physiology of digestion as a science. This work is devoted to the study of academic activities. ; Ученый создал в Украине фундаментальную школу в области физиологии пищеварения, центральной регуляции вегетативных функций и биофизики мышечного сокращения, представителями этой школы являются специалисты высокой квалификации по биофизике. Анализ научных достижений П.Г. Богача, академика-секретаря отделения физиологии, биохимии и теоретической медицины Президиума Академии наук УССР свидетельствует, что он является автором многих теоретических разработок и имеет весомые достижения в исследовании вопросов пищеварения, центральной регуляции вегетативных функций и биофизики мышечного сокращения. Анализ последних исследований и публикаций свидетельствует о недостаточной освещенности проблемы обобщения и анализа научного вклада в развитие физиологии пищеварения как науки школы академика П.Г. Богача. Цель и задачи данного исследования является осветить основные направления деятельности научной школы по физиологии пищеварения, проанализировать и обобщить материалы по исследованиям научной школы под руководством П.Г. Богача в развитие физиологии пищеварения как науки. это позволит по достоинству оценить весомый вклад данной школы в развитие физиологии пищеварения как науки. Данная работа посвящена исследованию деятельности научной школы академика.Документ Внесок О. М. Бакєєвої у вирішення проблем дослідження процесів травлення свиней за різних типів годівлі(Державна служба інтелектуальної власності України, 2018-09-20) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.Документ Вплив використання інформаційних технологій на стан психічного здоров’я учнів старшого шкільного віку(Всеукраїнська громадська організація «Наукове товариство анатомiв, гiстологiв, ембрiологiв та топографоанатомiв Украiни», 2017) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Yudina, K. Ye.; Юдина, Ксения Евгеньевна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Sokolenko, V. M.; Соколенко, Валентина Николаевна; Ткаченко, Олена Вікторівна; Tkachenko, E. V.; Ткаченко, Елена Викторовна; Зіненко, В. Є.; Zinenko, V. Ye.; Зиненко, В. Э.; Лещенко, І. В.; Leshchenko, I. V.; Лещенко, И. В.Глобализация информационного пространства, широкое овладение компьютерными технологиями молодежью, рост уровня информатизации учреждений образования требуют нового подхода к проблемам безопасности несформированной личности в глобальном информационном среде. Интенсивное внедрение компьютерных технологий во все сферы жизни привело к появлению новой проблемы – зависимости от использования компьютера. В Украине технологии лечения интернет-зависимости на стадии разработки. Цель работы - исследование влияния информационных технологий на состояние психического здоровья учащихся 10- 11 классов Полтавской общеобразовательной школы І-ІІІ ступеней№ 19 имени.А.Мироненко. В результате проведенного анкетирования было выявлено, что 57% юношей и 53% девушек спят спокойно и крепко, а 19% юношей и 29% девушек отмечают, что сон у них очень беспокоен, они могут просыпаться по несколько раз, говорить, а некоторые даже ходят во сне. На вопрос с чем это связано, большинство учащихся отвечают, что это связано с перегрузкой в школе или интенсивными тренировками, но некоторые отмечают, что это происходит вследствие проведения длительного времени круг компьютеров, видеоигр и просмотра фильмов) или телевизора. В ходе нашего анкетирования мы выявили, що10% юношей и 18% девушек видят ужасы. Часто причиной возникновения компьютерной зависимости становятся неуверенность в себе и отсутствие возможности самовыражения. Выводы. Психическое здоровье тесно связано с социальным благополучием личности, что отражается в таких характеристиках: адекватное восприятие социальной действительности, интерес к окружающему миру и социальное благополучие; направленность на общественное дело, культура потребления, альтруизм, ответственность перед другими и тому подобное. Следует отметить, что изменения в состоянии психического здоровья учащихся старшего школьного возраста находят свое отражение не только в соответствующих сдвигах показателей основных свойств нервных процессов, но и в динамике личностных свойств и интеллектуальной деятельности.; Informational space globalization, computer technologies wide management by youth, educational establishments informatization level growth requires new approach to non-formed personality safety problem in a global informational environment. Computer technologies intensive introduction in life all spheres leads to new problem appearance – dependence on computer usage. Internet-dependence treatment technologies are at development stage in Ukraine. The work aim – investigating the informational technologies influence on psychic health state of the the Ist- IIIrd degrees Poltava secondary school N.19, named by A.Mironenko, 10-11-formed pupils. Sleeping duration and quality represents one of the psychic health indices. It was established by our survey results that 57% of the guys and 53% of the girls slept quietly and strongly while 19% of the guys and 29% of the girls marked that sleeping was very non-quiet in them, they could awake several times, speak, some of them even walked during their sleeping. The pupils biggest amount link this with overloadings at school or intensive trainings but some of them say that it occurs due to long time spending near the computers (videogames as well movies watching) or TV. We determined in a course of our survey that 10% of guys and 18% of the girls saw nightmares. Nightmares only sometimes appear in night dreams seldom to other 41% of the girls and 38% of the guys. A human being can live through the real life events for stress events avoiding. Psychic health is in a tight connection with a personality social welfare that is reflected in the following characteristics: social reality adequate perception, interest to surrounding world and social welfare; directness to public deed, consumption culture, altruism, responsibility before others and so on. It is worthy to mention that changings in the elder schoolchildren psychic health state find their reflection not only in the nervous processes major features indices corresponding shifts but in personal features dynamics and in intellectual activity as well. ; нформатизації закладів освіти вимагають нового підходу до проблем безпеки несформованої особистості в глобальному інформаційному середовищі. Інтенсивне впровадження комп’ютерних технологій в усі сфери життя призвело до появи нової проблеми – залежності від використання комп’ютера. В Україні технології лікування інтернет- залежності на стадії розробки. Мета роботи - дослідження впливу інформаційних технологій на стан психічного здоров’я учнів 10-11 класів Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 19 імені В.А.Мироненка. В результаті проведеного анкетування було виявлено, що 57% хлопців та 53% дівчат сплять спокійно та міцно, а 19% хлопців та 29% дівчат відмічають, що сон в них дуже неспокійний, вони можуть прокидатися по декілька разів, говорити, а деякі навіть ходять уві сні. На запитання з чим це пов’язано, більшість учнів відповідають, що це пов’язано з перенавантаженням у школі або інтенсивними тренуваннями, але деякі відмічають що це відбувається внаслідок проведення тривалого часу коло комп’ютерів (відеоігор та перегляду фільмів) або телевізора. У ході нашого анкетування ми виявили, що10% хлопців та 18% дівчат бачать жахи. Часто причиною виникнення комп’ютерної залежності стають невпевненість у собі і відсутність можливості самовираження. Підсумок. Психічне здоров’я тісно пов’язане з соціальним благополуччям особистості, що відображається в таких характеристиках: адекватне сприйняття соціальної дійсності, інтерес до оточуючого світу та соціальне благополуччя; спрямованість на суспільну справу, культура споживання, альтруїзм, відповідальність перед іншими тощо. Слід зазначити, що зміни в стані психічного здоров’я учнів старшого шкільного віку знаходять своє відображення не тільки у відповідних зрушеннях показників основних властивостей нервових процесів, але й у динаміці особистісних властивостей та інтелектуальній діяльності.Документ Деякі аспекти наукової діяльності академіка -секретаря відділення фізіології, біохімії та теоретичної медицини президії академії наук УРСР Богача Петра Григоровича(«Центр поліграфії «КОМПРИНТ», 2017) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.Народився Богач Петро Григорович 30 січня 1918 р. в с. Соколівці (Хмельницької області). Закінчив Ніжинський педагогічний інститут в 1937 р. З 1939 р. працював у Київському державному університету імені Тараса Шевченка. Відповідно до рішень XX з'їзду КПРС по шостому п'ятирічному плану розвитку народного господарства СРСР та даних прямих вказівок «збільшити виробництво м'яса, перш за все, за рахунок розвитку свинарства, як галузі найбільш скоростиглого тваринництва, довести питому вагу свинини в загальному обсязі виробництва м'яса в країні до 50 відсотків». В країні почався бурхливий розвиток галузі з досліджень фізіології годівлі та фізіології травлення свиней.Документ Деякі аспекти наукової діяльності професора Скорохіда Володимира Йосифовича протягом 1960-1975 рр(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім Г. С.Скороводи, 2016) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.У статті описано деякі аспекти наукової діяльності професора Скорохіда Володимира Йосифовича протягом 1960 - 1975 pp. Де фізіологічно та біохімічно обгрунтовано доцільність використання фосфатидів під час годівлі великої рогатої худоби. Його дослідження актуальні і в наш час, коли економіка країни потребує підтримки сільського господарства.Документ Еволюція досліджень з фізіології травлення тварин у світі в період емпіричного та безсистемного накопичення знань(Київська наукова суспільнознавча організація, 2015) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.Початок фізіології як експериментальної науки, яка вивчає процеси, які відбуваються в здоровому організмі, було започатковано в XVII ст. англійським вченим Уільямом Гарвеєм. Він застосував новий метод досліджень, при якому розрізали зовнішній шкіряний покрив і тканини живого організму і вивчали необхідні органи. Такий метод отримав назву вівісекція і тривалий час був одним з основних в практиці наукових досліджень з фізіології.Документ Експериментальна корекція змін ліпідного обміну в легенях щурів при опіковій хворобі(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Сухомлин, Татьяна Анатольевна; Sukhomlyn, T. A.; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.У статті представлені результати вивчення впливу ліпіну на зміни ліпідного складу легеневої тканини легень щурів на моделі експериментальної опікової хвороби. Дослідежння змін ліпідного обміну та перекисного окиснення ліпідів при опіковій хворобі сприятиме пошуку ефективних методів лікування. Опікову хворобу моделювали шляхом занурення задньої кінцівки щурів у гарячу воду на 7 сек. Ліпін (ліпосомна форма фосфатидилхоліну) вводили внутрішньоочеревинно в дозі 50 мг/кг відразу після опіку. В гомогенаті легень визначали вміст фосфоліпідів, холестеролу, тригліцеридів та вільних жирних кислот. Було встановлено, що вміст фосфоліпідів та тригліцеролів в легеневій тканині щурів знизився порівняно з контролем, максимально на 1 та 7 добу, шо відповідає стадії опікового шоку та ранньої токсемії. Рівень вільних жирних кислот та холестеролу в легенях щурів зріс. Дані зміни демонструють розвиток перекисного окиснення ліпідів і порушення ліпідного обміну в легенях. За умов корекції ліпіном рівень фосфоліпідів, холестеролу, вільних жирних кислот та тригліцеридів повернувся до вихідних показників на 28 добу. В умовах опікової хвороби спостерігається зменшення вмісту фосфоліпідів тригліцеридів, зростання вільного холестеролу та жирних кислот. Показана здатність ліпіну нормалізувати ліпідний обмін в легенях щурів при опіковій хворобі; В статье представлены результаты изучений влияния липина на изменения липидного состава в легких крыс на модели экспериментальной ожоговой болезни. Исследование изменений липидного обмена и перекисного окисления липидов способствует поиску эффективных методов лечения. Ожоговую болезнь моделировали путем погружения задней конечности крыс в горячую воду на 7 сек. Липин (липосомальная форма фосфатидилхолина) вводили внутрибрюшинно в дозе 50 мг/кг сразу после ожога. В гомогенате легких определяли содержание фосфолипидов, холестерола, триглицеролов и свободных жирных кислот. Было установлено, что содержание фосфолипидов и триглицерида в легочной ткани крыс понизился в сравнении с контролем, максимально на 1-е и 7-е сутки, что соответствует стадии ожогового шока и ранней токсемии. Уровень свободных жирных кислот и холестерина в легких крыс возрастал. Данные изменения демонстрируют развитие перекисного окисления липидов и нарушение липидного обмена в легких. При коррекции липином уровень фосфолипидов, холестерина, свободных жирных кислот и триглицеридов вернулся к исходным показателям на 28-е сутки. В условиях ожоговой болезни наблюдается уменьшение количества общих фосфолипидов и триглицеролов, увеличение уровня свободного холестерола и жирных кислот. Показана способность Липина нормализовать липидный состав в легких крыс при ожоговой болезни; This article describes the results obtained by studying influence of Lipin on the changes in lipid composition in rats lungs under modelled burn disease. Investigating the changes in lipid metabolism and lipid peroxidation in the lungs under burn desease can contribute into searching for effective methods of the treatment. Burn disease was modeled by dipping the hind limbs of rats into 75°C bath for 7s. Lipin, phosphatidylcholine liposomes, was injected intraperitoneally (50 mg/kg) just following the burn. Lung tissues were studied to assess the content of phospholipids, free cholesterol, triacylglycerols and fatty acids. We found that the content of phospholipids and triglycerols in the lungs of the rats decreased compared with the control animals. Сontent of fatty acids, cholesterol in the lungs of rats increased. These changes showed the development of lipid peroxidation and metabolic disorders in the lungs of rats. Under the Lipin correction the level of phospholipids, cholesterol, fatty acids and triglycerols in lungs of rats returned to normal parameters on the 28th day. Under burn disease we observed the decrease in phospholipids and triglycerols, the increase in the level of free cholesterol and fatty acids. We can conclude the experimental correction by Lipin leads to normalization of lipid composition in lung tissues of the rats subjected to burn diseaseДокумент Життєвий шлях та наукова діяльність академіка Богача Петра Григоровича(Державна служба інтелектуальної власності України, 2018-09-20) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.Документ К истории исследований физиологии слюноотделения у свиней(УО «БГСХА», 2012) Юдина, Ксения Евгеньевна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Yudina, K. Ye.В период 30-х - 50-х годов прошлого века полтавские ученые внесли весомый теоретический и практический вклад в развитие исследований по физиологии слюноотделения у свиней, а именно: разработаны новые методы операций слюнных желез одно- и двусторонних «ротовых» фистул. Глубокое изучение закономерностей слюнообразования дало возможность разработать эффективные полноценные рационы с включением разнообразных кормовых компонентов с учетом возраста и пола животных, предложены новые типы кормления и режимы скармливания кормов.Документ Ключові моменти викладання фізіології для студентів-стоматологів(Тернопільський державний медичний університет "Укрмелкнига", 2015) Соколенко, Валентина Миколаївна; Весніна, Людмила Едуардівна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Соколенко, Валентина Николаевна; Веснина, Людмила Эдуардовна; Юдина, Ксения Євгеньевна; Sokolenko, V. M.; Vesnina, L. E.; Yudina, K. Ye.Мабуть немає жодного викладача теоретичної кафедри, який би за роки педагогічної роботи не чув від студентів-стоматологів такі висловлювання: "І нащо це мені вчити. Стоматологам це - не потрібно". Тому однією із задач викладача кафедри фізіології є створення мотивації для студентів-стоматологів щодо вивчення фізіології. Цього можна досягти підготовкою нових методичних рекомендацій, оновленням бази тестових завдань, використанням комп'ютерних технологій, навчальних відеофільмів, що дозволить студентам досягати високого рівня знань з теоретичної дисципліни, необхідних для майбутньої практичної діяльності лікаря-стоматолога. Фізіологія є дуже важливим предметом для студентів стоматологічного факультету, оскільки специфіка роботи лікарів-стоматологів потребує під час професійної оцінки профільних хворих навичок широкого клінічного мислення, що грунтуються на теоретичних знаннях . Головні завдання курсу фізіології для студентів стоматологічного факультету - навчити студентів сприймати організм людини як єдине ціле, висвітлити взаємозв'язок стану ротової порожнини та інших органів і систем.Документ Компетентнісний підхід у викладанні предмету біологічного циклу в системі підготовки майбутніх лікарів(Українська медична стоматологічна академія, 2020-03) Міщенко, Ігор Віталійович; Жукова, Марина Юріївна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Шарлай, Наталія Миколаївна; Мищенко, Игорь Витальевич; Жукова, Марина Юрьевна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Шарлай, Наталья Николаевна; Mischenko, I. V.; Zhukova, M. Y.; Yudina, K. Ye.; Charlie, N. N.Проаналізовано особливості застосування компетентнісного підходу у викладанні предметів біологічного циклу в системі підготовки майбутніх лікарів. Наведено дефініцію понять «компетентність», «загальна компетентність», «професійна компетентність», «компетентнісний підхід». Визначено мету медичної освіти з точки зору компетентнісного підходу й досліджено умови формування професійної компетентності майбутніх лікарів.Документ Контроль знань із фізіології студентів медичного ЗВО в контексті державної стратегії розвитку медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020-03) Жукова, Марина Юріївна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Коковська, Оксана Валеріївна; Шарлай, Наталія Миколаївна; Жукова, Марина Юрьевна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Коковская, Оксана Валерьевна; Шарлай, Наталья Николаевна; Zhukova, M. Y.; Yudina, K. Ye.; Kokovskaya, O. V.; Sharlai, N. N.Новій системі охорони здоров’я потрібні лікарі, в яких є сучасні знання, уміння і бажання допомогти пацієнтові.Документ Наукова діяльність О. М. Бакєєвої в контексті розвитку наукових установ з фізіології травлення у свиней (20 – 80 рр. ХХ ст.)(Державна служба інтелектуальної власності України, 2018-09-20) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.Документ Науковий пошук та експериментальні роботи О. В. Квасницького з вивчення фізіології травлення свиней(Державна служба інтелектуальної власності України, 2018-09-20) Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Юдина, Ксения Евгеньевна; Yudina, K. Ye.